Dat gaan ze ook niet zomaar geven. Zoek eens op de nummer 1 clan van Mybrute waar al die lvl 50's in zitten, ze hebben een eigen forum. Via cache kan je daar een beetje van zien, het is allemaal in het frans, Babelfish translation komt naar boven met woorden die wel degelijk aangeven dat ze iets gebruiken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het Googlen naar scripts (uit interesse, niet om te gebruiken), maar Google vindt weinig, op Torrentz vind ik niets met 'mybrute' of 'my brute' en op de nieuwsgroepen evenmin.
Wat is de url van dat forum?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook niet zomaar geven. Zoek eens op de nummer 1 clan van Mybrute waar al die lvl 50's in zitten, ze hebben een eigen forum. Via cache kan je daar een beetje van zien, het is allemaal in het frans, Babelfish translation komt naar boven met woorden die wel degelijk aangeven dat ze iets gebruiken.
Het lijkt me gewoon een goedbewaard geheim .
Maar als jij vindt dat http://zmurf17.mybrute.com waarschijnlijk op een eerlijke manier opereert, okay.![]()
\quote:
Het gebeurt automatisch, en nee, geen exp. Tenzij je misschien de finale wint, geen idee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Hoe werken de tournaments eigenlijk, doe je dan alle gevechten achter elkaar, of gebeurt het automatisch als je in geschreven bent. Level je dan ook?
Wat is de meerwaarde van het hele spel. Toernooi is gewoon leuk denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef FutureWorld het volgende:
Dus wat is nu eigenlijk de meerwaarde van zo;n toernooi?
Wat is de meerwaarde van het levenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van het hele spel. Toernooi is gewoon leuk denk ik.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van het hele spel. Toernooi is gewoon leuk denk ik.
Maar uiteindelijk is er ook geen meerwaardequote:Op vrijdag 10 april 2009 15:15 schreef stbabylon het volgende:
Mwah, leven is toch net iets boeiender dan mybrute :y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |