Geef je garanties? De nieuwsbrief mag naar qorig bij hotmail punkt comquote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit kan maar 1 ding betekenen: de retailsales gaan fors tegenvallen. En dat gaan beleggers niet leuk vinden omdat de US economy op 2/3 voor consumentenuitgaven leunt.
http://www.forexfactory.com/calendar.php?c=2&week=1239494400&do=displayweek&month=4&year=2009
Voor a.s. dinsdag staan de m/m retailsales gepland. Men verwacht een stijging van 0,3%. Ik wed voor een Faber-nieuwsbrief-abo dat dit cijfer negatief gaan uitvallen.
Ik adsiveer iedereen om zijn longposities te verzilveren vandaag.
Had je dan nog geen abo dan? Maar je staat in de lijst.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Geef je garanties? De nieuwsbrief mag naar qorig bij hotmail punkt com
Bodemvisserquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Mr.J het volgende:
ING boven de 6,-. Nice, heb ze voor gemiddeld 2,8873 in mijn porto zitten.
Helemaal mooiquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Mr.J het volgende:
ING boven de 6,-. Nice, heb ze voor gemiddeld 2,8873 in mijn porto zitten.
Ja, wel als ik ook voor 2000 euro aan sprinters gekocht zou hebben. Mij te riskant alleen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Mr.J het volgende:
Al was een plukje Sprinter Long op de AEX nu een beter idee geweest dan long op KPN.
Maar ja, als, als, als...
Welnee man, de amerikanen zijn nu zelf die spullen gaan makenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Dit kan maar 1 ding betekenen: de retailsales gaan fors tegenvallen. En dat gaan beleggers niet leuk vinden omdat de US economy op 2/3 voor consumentenuitgaven leunt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Welnee man, de amerikanen zijn nu zelf die spullen gaan maken
Nope, nog immer niet. Dank.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Had je dan nog geen abo dan? Maar je staat in de lijst.
Dacht ik ook toen ik ze afgelopen jaar op 21 kon binnenhalen.quote:
Ja, ik ben een profeet en ik geef overal garanties op. Nee, tuurlijk niet. Ik kan er ook vierkant naastzitten.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Nope, nog immer niet. Dank.
Maaruh... garanties op bovenstaande uitspraken, cq adviezen? Zekers, zoals gewoonlijk, tot je op "Invoeren" klikte?
Je vergeet de enorme schuld die de US nog heeft aan het buitenland en het feit dat de geldpersen daar in overdrive staan.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef pberends het volgende:
Vind het trouwens vreemd dat de dollar nauwelijks sterker wordt. Door het handelstekort zou de dollar toch een paar cent moeten aansterken.
jaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:14 schreef Oizno het volgende:
Zou het niet doen. Volgende week stijgen we nog verder.
ik ook net iets te snel gehandeld vandaag maar winst is winst moe tje maar denkenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Lemans24 het volgende:
gaat wel weer lekker.
wel jammer dat ik m'n longs er al veel te vroeg uit heb gemikt.
KPN trekt gelukkig ook alweer aan.
Als het zo doorgaat koop ik voorlopig geen aandelen meerquote:Op donderdag 9 april 2009 15:20 schreef edikt het volgende:
[..]
ik ook net iets te snel gehandeld vandaag maar winst is winst moe tje maar denken
Ik vind het geen goede cijfers. Cijfers die beter dan verwacht zijn, zijn niet per definitie goed. Als goed inhoudt beter dan verwacht, dan kunnen we nog wel een belletje opblazen door iedere keer vrij negatieve verwachtingen uit te spreken en dan allemaal te juichen als het dan toch net niet zo kut is dan dat we dachten.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef TheRoach het volgende:
Wel karige reactie op die goede cijfers!
Precies. Niet blijven kijken naar hoeveel winst je had kunnen maken. Maak je jezelf helemaal gek.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:20 schreef edikt het volgende:
[..]
ik ook net iets te snel gehandeld vandaag maar winst is winst moe tje maar denken
Ik had mijn longs nog niet verkocht, mijn stoploss limiet order was weer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |