Nee. Daar gaat het topic niet over.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef dagdag het volgende:
gast vertel dan wat je wel doet, je maakt andere zwart maar over je eigen leven doe je geheimzinnig.
En toch erger je jezelf aan mensen die dat volgens jouw standaard niet zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben niet normaal om het normaal zijn, ik ben op sociaal en intellectueel vlak gewoon 'normaal' ontwikkeld.
Goed zo jochie, je begrijpt de klacht.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En toch erger je jezelf aan mensen die dat volgens jouw standaard niet zijn.
Ik heb het idee dat er ongeacht het antwoord toch alleen maar 'grappig' over gedaan gaat worden, dus ik begrijp het wel. Al zou ik het zelf wel zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef dagdag het volgende:
gast vertel dan wat je wel doet, je maakt andere zwart maar over je eigen leven doe je geheimzinnig.
De klacht is dus dat je nogal bekrompen bentquote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goed zo jochie, je begrijpt de klacht.
Nee, eerder dat 'bekrompen' mensen blijkbaar gelijk hebben in deze.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De klacht is dus dat je nogal bekrompen bent
als jou?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef genakt het volgende:
ik weet wel zeker dat ik meer leef als jou
Die Nerds maken het mogelijk dat jij hier je klacht kan type.....quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ik wanneer ik over anderen iets zeg daarmee niet direct bedoel dat ik een ubermensch ben ofzo.
[..]
Ik zou werkelijk geen enkel puntje weten waarop ik jaloers zou moeten zijn op computernerds, noem eens iets?
Als ik het zo goed herinner zat er in mijn MBO ICT klas maar 1 persoon die soms band shirts aan hadquote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef hoerezooi het volgende:
bandshirt figuren doen alleen mbo, En degene die wel hbo doen doen bio-informatica ofzo. Of laat ik eht zo zeggen op mijn informatica opleiding zitten er 0 van zulke figuren...
Jij gebruikt een nummer van Georgina Verbaan als accountnaam, en je verwijt anderen een vreemde muzieksmaak?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Ritmo het volgende:
Veel nerds hier die zich aangesproken voelen.Nu snap ik ook die vreemde muziek en kledingsmaak.
ONGELOFELIJK!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef ehqo het volgende:
Die grap wordt ook nooit oud, hè?
Als jij zegt dat slechts 5% normaal is, dan begrijp je het begrip normaal niet echtquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef lordtaco het volgende:
Ik heb ook een IT opleiding gedaan maar daar was 80% allochtoon 15% nerd en de rest redelijk 'normaal'.
070
Het ging even om de verhoudingquote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als jij zegt dat slechts 5% normaal is, dan begrijp je het begrip normaal niet echt
ha dat was bij mij ook zo,quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef lordtaco het volgende:
Ik heb ook een IT opleiding gedaan maar daar was 80% allochtoon 15% nerd en de rest redelijk 'normaal'.
070
Lijkt me niet dat we dat gaan doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ritmo!
Je bent zelf de grootste nerd die stoer wilt zijn met een zonnebrilletje en een oorbelletje.
Ga je zelf de link naar je hyves hier posten of moet ik het doen? Mirror van je Hyves is al gemaakt.
Ik jank niet over ICT'ers, ik jank over computernerds.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:29 schreef Dunax het volgende:
Loop niet zo te janken over ICT'ers, zonder ICT'ers geen TV, computer en internet
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik jank niet over ICT'ers, ik jank over computernerds.
Dat zal ongeveer het percentage zijn dat nog redelijk normaal is.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:42 schreef Dawwa het volgende:
Nerds, ggrrr kan er niet tegen.
Ik heb zelf een bijbaantje op een helpdesk bij een internet provider en daar is het N.E.R.D gehalte ook erg hoog.
Gaan ze in hun pauzes over programmeren en de laatste gadgets hebben![]()
Gelukkig is ongeveer 30% van mij collega's redelijk normaal
quote:
Dat liedje is leuk.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij gebruikt een nummer van Georgina Verbaan als accountnaam, en je verwijt anderen een vreemde muzieksmaak?![]()
![]()
Moet je in je opties de voorkeur van webicoons boven die van usericoons zetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ik zie alleen een of andere dame, geen Rudi Voller.
IT Crowdquote:Op donderdag 9 april 2009 15:23 schreef ernstigezaak het volgende:
" Hello, IT. Have you tried turning it off and on? "
Sommige mendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |