Lijkt me niet dat we dat gaan doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ritmo!
Je bent zelf de grootste nerd die stoer wilt zijn met een zonnebrilletje en een oorbelletje.
Ga je zelf de link naar je hyves hier posten of moet ik het doen? Mirror van je Hyves is al gemaakt.
Ik jank niet over ICT'ers, ik jank over computernerds.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:29 schreef Dunax het volgende:
Loop niet zo te janken over ICT'ers, zonder ICT'ers geen TV, computer en internet
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik jank niet over ICT'ers, ik jank over computernerds.
Dat zal ongeveer het percentage zijn dat nog redelijk normaal is.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:42 schreef Dawwa het volgende:
Nerds, ggrrr kan er niet tegen.
Ik heb zelf een bijbaantje op een helpdesk bij een internet provider en daar is het N.E.R.D gehalte ook erg hoog.
Gaan ze in hun pauzes over programmeren en de laatste gadgets hebben![]()
Gelukkig is ongeveer 30% van mij collega's redelijk normaal
quote:
Dat liedje is leuk.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:29 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij gebruikt een nummer van Georgina Verbaan als accountnaam, en je verwijt anderen een vreemde muzieksmaak?![]()
![]()
Moet je in je opties de voorkeur van webicoons boven die van usericoons zetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]Ik zie alleen een of andere dame, geen Rudi Voller.
IT Crowdquote:Op donderdag 9 april 2009 15:23 schreef ernstigezaak het volgende:
" Hello, IT. Have you tried turning it off and on? "
Sommige mendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |