Goede recensies lees ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
We hebben gisteren geboekt voor het teamuitje. hiergaan we heen weer oldscool met z'n 8-en in een huis voor 6.
Waarschijnlijk gaan de komende slechte recensies niet over Polen....quote:Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Goede recensies lees ik al
ach met zijn 8 wordt het toch gezellig
Marktplaats staat er nu al propvol meequote:Op donderdag 9 april 2009 07:17 schreef kaasplankje het volgende:
"Mijn fitnessleeftijd is nu 29 jaar." kan iemand mij vertellen waar dat op slaat![]()
Ik was eergisteren in een pc winkel en daar hadden ze een complete wand vol met plastic Wii zooi; sturen, pistolen, matjes enz, enz.
Toen dacht ik over 2 jaar ligt 't allemaal weer op 't kleed met de koninginnedagroemelmarkt
Ik ben net de FP aan het lezenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef freecell het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de Wii fit wel heel grappig vind om te doen
Maar misschien verveelt het inderdaad wel als je er zelf één hebt.
Huh, dat ontslag kan ik dan wel heel goed begrijpen ja. Meeste contracten zeggen daar toch ook iets over?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef golfer het volgende:
Zo, de Paaslunch op het werk ook weer overleefd, nadat er eerst vanmorgen bekend werd gemaakt dat 4 collega's van mij op staande voet worden ontslagen omdat ze in de baas z'n tijd bezig waren een soortgelijk concurrerend bedrijf voor zichzelf op te zetten.
Heel begrijpelijk en inderdaad hebben we allemaal een concurrentiebeding.. Oerdom van die 4 (ex)collega's om het op deze manier te proberen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Huh, dat ontslag kan ik dan wel heel goed begrijpen ja. Meeste contracten zeggen daar toch ook iets over?
Ben ik nou zo dwars als ik dan denk: ga wandelen, zet véél meer zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik zijn allebei geen gamers en hebben hem dus eigenlijk alleen gekocht als een soort van sportapparaat.
Wilden ze ook klanten meenemen naar hun eigen bedrijfje?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:11 schreef golfer het volgende:
Heel begrijpelijk en inderdaad hebben we allemaal een concurrentiebeding.. Oerdom van die 4 (ex)collega's om het op deze manier te proberen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Wilden ze ook klanten meenemen naar hun eigen bedrijfje?
Dán ben je domquote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef golfer het volgende:
Zo, de Paaslunch op het werk ook weer overleefd, nadat er eerst vanmorgen bekend werd gemaakt dat 4 collega's van mij op staande voet worden ontslagen omdat ze in de baas z'n tijd bezig waren een soortgelijk concurrerend bedrijf voor zichzelf op te zetten.
Die rechtszaak had je al van mijlenver aan kunnen zien komen natuurlijk. Echt heel erg dom. Als je al zoiets wilt moet je gewoon eerst ontslag nemen bij het concurrerende bedrijf, dit is niet netjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:16 schreef golfer het volgende:
![]()
Ja, want ze wilden zich op precies dezelfde markt richten als ons.
Ze hadden zelfs al een eigen website voor dat bedrijfje gebouwd, maar die is nu uit de lucht gehaald.
Rechtzaak volgt w.s. binnenkort. In ieder geval zijn ze hun baan bij ons kwijt. Geen salaris meer, geen auto etc.
Dom, dom, dom.
Heldquote:Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef DarkElf het volgende:
Isa: de winkels aan de nederlandse kant zijn hier tot 18 of 19 uur open morgen geloof ik.
en een wiifit, tsjah is wel leuk maar zoiets verveelt mij al snel denk ik dus ik duik t bos wel in voor beweging
oh, vandaar dat ik geen reakties krijgquote:
Ik zie het ook niet als sporten. Sterker nog ik kom nauwelijks in beweging niet meer dan dat ik voorheen al deed tijdens het gamen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben ik nou zo dwars als ik dan denk: ga wandelen, zet véél meer zoden aan de dijk.
De Wii voor entertainment: vooruit. Maar om te sporten?
XBOX 360quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dat nummer over de playstation 3 al wel geluisterd??(en als ik bij d elijst met spelletjes voor de ps3 kijk dan zit er geen type spelletje bij wat ik leuk vind
)
die vind ik heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik word een beetje misselijk van de
[ afbeelding ]
Vind ze niet eens lekker, had vriendin meegebracht naar bioscoop en zaten nog in mijn tas.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden zelfs al een eigen website voor dat bedrijfje gebouwd, maar die is nu uit de lucht gehaald.
Rechtzaak volgt w.s. binnenkort. In ieder geval zijn ze hun baan bij ons kwijt. Geen salaris meer, geen auto etc.
Dom, dom, dom.
ikke? Nah joh... morgen weer..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Held
Mijn 64 baantjes zitten er ook weer op; ik zit nu met lichtelijk moeie schouders even snel een broodje avocado weg te werken achter mijn bureau
Wie weet komt er wel een bloedgeilemooie roodharige stoot voor in de plaats.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
BOEHOEHOEHOE mijn blonde huisgenootje is net verhuisd.
Failquote:Op donderdag 9 april 2009 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dom, dom, dom.
Ja, of een friturende negerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet komt er wel een bloedgeilemooie roodharige stoot voor in de plaats.
gisteren alquote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, gewoon een vers broodje in tweeën, avocado erover uitsmeren, beetje p&z (ik heb serieus een pepermolentje in mijn bureaula). Avocado vult zo lekker
Ik heb altijd gierende honger na het zwemmen!
Morgen weer? En, is meneer blij dat zijn time-out wordt opgeheven?
Echt sporten vind ik het niet, maar je beweegt wel wat meer dan dat we normaal deden ( de tijd dat je achter een pc zit bijvoorbeeld 's avonds kan je ook lekker een half uurtje bewegen en plezier hebben )quote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik nou zo dwars als ik dan denk: ga wandelen, zet véél meer zoden aan de dijk.
De Wii voor entertainment: vooruit. Maar om te sporten?
euhm nee zo erg??quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dat nummer over de playstation 3 al wel geluisterd??(en als ik bij d elijst met spelletjes voor de ps3 kijk dan zit er geen type spelletje bij wat ik leuk vind
)
Er zit ook een goeie thai in de buurt of anders het potshuis ofzo ? waar she boven woont? stukje verder lopen maar zo mjam.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huh, dat ontslag kan ik dan wel heel goed begrijpen ja. Meeste contracten zeggen daar toch ook iets over?
Er wordt achter de schermen gesproken over een lokatie om te eten voor een meeting en ik moet er bijna van huilen. Mr Jacks (na de lovende woorden van Bluezz heb ik daar niet zo'n zin in), Stairway (oh god, alsjeblieft niet, het eten is daar bagger) en Broadway (laatste keer daar ben ik doodziek geworden) worden al genoemd. Kan het erger.
half 5quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Bluezz het volgende:
Heeft DE al uitslag? (kan niet echt op mijn gemakkie alles teruglezen, drukjes hier)
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Stereotomy het volgende:
BOEHOEHOEHOE mijn blonde huisgenootje is net verhuisd.
!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Joh, je kan leuke lokaties aandragen wat je wilt, dat heb ik al lang gedaan
Maar ze blijven hangen in het cirkeltje slechte tenten, ik geef het op.
Mocht ik nu alsnog kunnen die meet, samen eten?? met wat andere leuke mensen maybe?/quote:
Hoi Hobquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Mocht ik nu alsnog kunnen die meet, samen eten?? met wat andere leuke mensen maybe?/
Ik weet alleen pas over een kleine 2 weken of ik vrij ben of een gunstige dienst heb
Ik was al een soort muiterij van plan om mensen mee te vragen die liever lekker eten ipv met eten gooienquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef MissHobje het volgende:
Mocht ik nu alsnog kunnen die meet, samen eten?? met wat andere leuke mensen maybe?/
Ik weet alleen pas over een kleine 2 weken of ik vrij ben of een gunstige dienst heb
*schrikt*quote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Partners mogen vaak ook wel mee en aangezien je dat zoenen nog wilde oefenen kan dat best voor 1 avond, Steer
Ik neem het ff mee okquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi Hob
Ik wil Isa wel weer eens zien, dus als jij met Isa in Utrecht een hapje gaat eten voor de meet wil ik ook wel langs komen mits ik tijd heb. Ben ik wel weer weg voor de crewmeet.
En jullie me op prijs stellen en ik niet weggemod word.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*schrikt*
* Stereotomy nu niet meer durft
Moet het dan niet zo?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon heel intens kijken en dan je lippen tegen elkaar en doen alsof je overdreven zoent. Moet goed komen
niet lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan denk ik ook wel toneelzoenenGewoon heel intens kijken en dan je lippen tegen elkaar en doen alsof je overdreven zoent. Moet goed komen
Ja, en dan tijdens de laatste voorstelling tóch je tong d'r in duwen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan denk ik ook wel toneelzoenenGewoon heel intens kijken en dan je lippen tegen elkaar en doen alsof je overdreven zoent. Moet goed komen
Juist welquote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Laat ze je niet mee naar achteren nemen steer!!!!!!!!!!!
nee gokken is niets natuurlijk dus daarom zal t wel nog een keer een biopt worden vrees ik. en idd allebei de opties zijn gewoon kut. is niets mooiers van te maken helaas. heb wel een beetje last nu van enge dingen die in mijn hoofd opkomen maar goed, dat zal ook wel zo over zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
DE, kutterdekut, daar schiet je dus niks mee op! En gokken op een optie lijkt mij geen eh...optie en beide opties zijn idd zwaar kut. Geniet van de wijn
Freecell, je ziet er dus niet uit alsof je 16 bent![]()
tienermoeder
![]()
Ik zou trouwens niet pissig zijn, ik zou denken dat het een grap is (verlaat 1 april, bananensplit?)
Sssstquote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Met er jong uitzien is niets misen je bent wettelijk verplicht een legitimatie te dragen
Dit was zo'n mooi officieel bord!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
geheh het zal je nog verbazen hoeveel mensen dat fout doen ja..
ROFL!!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel steeds domme dingen.
Zondag bij Groninger Museum: kunt u de baby in die doek ook vóór knopen in plaats van op uw rug?
Jawel, hoezo?
Wilt u dat dan doen? Anders is hij een rugzak en moet u hem afgeven bij de garderobe.
Ik heb hem toen gewoon voor geknoopt, maar eigenlijk had ik hem achteraf gezien willen afgeven: hier, red je maar met mijn rugzak
I know, ben ook geen doemdenker van nature hoor maar nu ben ik idd even sipjes..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DE, niet te veel nadenken, dan haal je je alleen maar enge scenario's in het hoofd en daar schiet je ook niets mee opAl kan ik me voorstellen dat je nu allesbehalve vrolijk en gerustgesteld bent.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Zondag bij Groninger Museum: kunt u de baby in die doek ook vóór knopen in plaats van op uw rug?
Jawel, hoezo?
Wilt u dat dan doen? Anders is hij een rugzak en moet u hem afgeven bij de garderobe.
Ik heb hem toen gewoon voor geknoopt, maar eigenlijk had ik hem achteraf gezien willen afgeven: hier, red je maar met mijn rugzak
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef DarkElf het volgende:
I know, ben ook geen doemdenker van nature hoor maar nu ben ik idd even sipjes..
zometeen eens een flinke Ernst & Julio white zinfadel inschenkendan ben ik zo weer vrolijk
Ja, het is niet dat ik in mijn rugzak drinken meesmokkel of een mes of stiften.quote:
Blijkbaar wel dusquote:Op donderdag 9 april 2009 18:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja sorry hoor, maar niet alles dat op een rug wordt gedragen kan je onder de noemer 'rugzak' scharen
Zéker geen kind.
Woei! Met een beetje mazzel dus een paar ritjes gratisquote:Met Pasen is het Weekendretour geldig van donderdag 9 april vanaf 19.00 uur t/m dinsdagochtend 14 april 04.00 uur.
quote:Alleen voor houders van OV-studentenkaarten vervalt op Bevrijdingsdag, dinsdag 5 mei de 09.00 uur grens.
Voor overige kaarthouders geldt die dinsdag als gewone doordeweekse dag; dus vol tarief vóór 09.00 uur.
mijn weekend is idd begonnen. wat een ambtenarenbaan heb ik zeg. nog nooit vrij gehad met goede vrijdag.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nu weekend, DH? Wie hebben er trouwens nu allemaal weekend?
En kan ik morgen al voor 9 uur met 40% korting met de trein? En maandag ook? * Isabeau vliegt maar even naar ns.nl
gaat stukken beter met het aangepaste meubilair. moet alleen misschien nog stevigere matrassen kopen. ben gewoon te zwaarquote:Op donderdag 9 april 2009 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Hoe is het tegenwoordig eigenlijk met je rug, DH? Is dat nou over, minder?
werken vanavond?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, misschien is een waterbed iets voor je? Geeft overal goed steun als het op je gewicht is ingesteld.
Isa heeft geen zin om te gaan werkenMaar moet toch centjes hebben
Herkansen als dat helptquote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
werken vanavond?
magna cum laude zit er niet meer in. een 7.2 voor marketing implimentationtoch maar herkansen?
ik ga eens het regelement opzoekenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkansen als dat helpt(bij ons telden alleen de cijfers bij de eerste keer mee voor de toevoeging cum laude)
Ja, vannacht en morgennacht en overmorgennacht en eerste en tweede paasdag.
web-msn?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben msn kwijt op deze pc(echt waar!!) Ik ga heul geen reisjes maken, ik ga alleen maar werken en slapen
en alleen zijn en zo. Volgende week kom ik richting Randstad
ik vond een waterbed echt heerlijk. je rust echt goed uit, temp is altijd aangenaam (warm in de winter,lekker in de zomer dus je zweet ook niet zo in bed), en je ligt veel lekkerder (ben een buikslaper dus heb snel dat spiralen of wat dan ook in je ribben prikken, jaja zelfs als je geen twiggy bent kan datquote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ontdekt dat er 1-persoons waterbedden zijnLijkt me echt zalig.
Mijn weekend is alweer over zo , morgen vroege dienst.. en weekend werken.. maandag wel vrijquote:Op donderdag 9 april 2009 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Heb je nu weekend, DH? Wie hebben er trouwens nu allemaal weekend?
En kan ik morgen al voor 9 uur met 40% korting met de trein? En maandag ook? * Isabeau vliegt maar even naar ns.nl
Maar is belangrijk!quote:
Ja dat is heerlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 20:19 schreef DarkElf het volgende:
muziek tijden shet autorijden![]()
echt ik kan zooooo mooi zingen, en ken álle teksten! en een volume wat ik heb
fragmentje om met ons te delen?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:19 schreef DarkElf het volgende:
muziek tijden shet autorijden![]()
echt ik kan zooooo mooi zingen, en ken álle teksten! en een volume wat ik heb
Spoel die nieren maar flink door met alcohol, DE.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef DarkElf het volgende:
zometeen eens een flinke Ernst & Julio white zinfadel inschenkendan ben ik zo weer vrolijk
Ik had al zo het gevoel dat je net zo goed als ik kan zingenquote:
quote:I am born today, the sun burns its promise in my eyes;
Mama strikes me and I draw a breath and cry.
Above me a cloud softly tumbles through the sky;
I am glad to be alive.
It is me seventh day, I taste the hunger and I cry;
my brother and sister cling to Mama's side.
She squeezes her breast, but it has nothing to provide;
someone weeps, I fall asleep.
It is twenty days today, Mama does not hold me anymore;
I open my mouth but I am too weak to cry.
Above me a bird slowly crawls across the sky;
why is there nothing now to do but die?
quote:I'd rather see you in the cemetary, gagging, boxed up, full of maggots, rotten bones in a wooden
Casket, but now im calm and cool about this,
Some hopeful thinking never hurt anyone, I want you dead
zo laat wil ik het niet makenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:11 schreef Isabeau het volgende:
Ach, helpen is niet nodig, maar het is wel gezelligIk ben nog wel wakker tot een uur of 8-9
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat wil ik je ook niet aandoen want het schijnt morgen een prachtige dag te worden
ik was er nog wel maar jij zei niks meerquote:Op donderdag 9 april 2009 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Beetje druk hier overigens.
"Hoe vond je het, schat?"quote:Op donderdag 9 april 2009 23:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik was er nog wel maar jij zei niks meer
Heel veel succes met je nieuwe huisgenootquote:GEPWNAGE is een dispuut van studievereniging GEWIS. Wij hebben als doelstelling leden van GEWIS in contact laten komen met de nerd- en internetcultuur en leden van GEWIS uit die cultuur meer in contact laten komen met GEWIS.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, een huisgenoot die alleen achter de pc zit is wel lekker rustig
Yeah baby.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Is dat een VOOR en NA foto na het krijgen van het nieuwste type koptelefoontje?
Ervaring?quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:51 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, een huisgenoot die alleen achter de pc zit is wel lekker rustig
wrs wel jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Ervaring?![]()
DEGa jij maar een middagtukkie doen vandaag
Tja, ik was wel om 3 uur thuis, maar wat een kutzooi. Ik heb een paar weken terug nog 6 paar sokken en 6 sportbroekjes van hem gehad, zomaar, voor niks. Alleen omdat ik liep te klagen dat witte voetbalsokken niet mooi te houden waren.quote:
Waarschijnlijk ligt het niet aan jouquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Les 8 van Evy gelopen
Misschien ligt het aan mijn brakheid, maar ik volg het niet.
één(Belgische zender) heeft in 2006 een podcastserie uitgebracht om te gaan hardlopen van 0 tot 5 km(Later ook 5-10 KM). Evy is de trainer de je begeleid. Ik vind het wel prettig lopen met die podcastseriequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Les 8 van Evy gelopen
Misschien ligt het aan mijn brakheid, maar ik volg het niet.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
één(Belgische zender) heeft in 2006 een podcastserie uitgebracht om te gaan hardlopen van 0 tot 5 km(Later ook 5-10 KM). Evy is de trainer de je begeleid. Ik vind het wel prettig lopen met die podcastserie
Smorgens hardlopen of na een lange dag studie is het erg prettigquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Amai, nu snap ik het! Ik neem me altijd voor om te gaan hardlopen. Ik denk dan:"Als zoveel mensen er aan verslaafd zijn, dan moet het wel leuk zijn."
Als ik dan eenmaal ga lopen is de zin weer zo verdwenen. Terwijl ik bij voetbal de meeste meters maak...
Pasen is voor mij dan een lang weekendquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef Bluezz het volgende:
IK snap dat hele pasen niet zo goed.
Allerlei mensen wensen je fijne dagenIk roep dus gewoon standaard : en een goed uiteinde
![]()
Is pasen het nieuwe kerst of zo?
Dat heeft de AH er de afgelopen jaren van gemaakt, en de andere supermarkten doen vrolijk mee.quote:
Ik begrijp de christelijke bedoelingen volkomen dus en maar ik heb ook niks met kerst.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:10 schreef freecell het volgende:
Goede vrijdag is in principe het belangrijkste christelijke feest en dat viert echt niemand.
Daarna Pasen trouwens.
Ik snap de kerst-hype dus nooit
Nee ze mogen verder niet los. Ben bang dat ze dan hondenvoer wordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef DarkElf het volgende:
ja goed he? volgende week even mijn gegevens regelen en dan eens verder zien
ziet er goed uit sun dat hok! zitten ze daar met zijn tweetjes in? Mogen ze ook los?
oh ja honden vinden konijnen meestal wel leuk. Nou ze hebben ruimte zat lijkt het zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee ze mogen verder niet los. Ben bang dat ze dan hondenvoer wordenMaar ze hebben ruimte zat zo
en nee Golfer: ze blijven mooi slank
![]()
Fijn dat je zo snel al terecht kan DE!!
hier is de zon al zo goed als weg, veel wolken en wind, wel blauwe lucht en aangenaamquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:30 schreef golfer het volgende:
Er beginnen hier wat wolkjes te komen, Hopelijk blijft het wel verder droog.
Klinkt welquote:Bereiden
Stap 1 Verwarm de oven voor op 200 °C. Halveer de courgettes over de lengte. Schep met een lepel het vruchtvlees uit de courgettehelften, maar laat een wand van ca. 1 cm dikte over. Snijd het uitgeschepte vruchtvlees fijn. Leg de uitgeholde courgettes naast elkaar in een ovenschaal. Stap 2 Meng het gehakt met de ui, kerriepoeder, courgettevruchtvlees, cranberrycompote en broodkruim. Verdeel het gehakt over de courgettehelften en druk het stevig aan. Schuif de ovenschaal in het midden van de oven en bak de gevulde courgettes in 45 minuten gaar. Stap 3 Kook de rijst gaar volgens de aanwijzingen op de verpakking. Warm de doperwten op en meng de doperwten en de rijst door elkaar. Serveer de doperwtenrijst bij de gevulde courgettes.
Neuh, die waren het probleem niet, meer de korrel in combinatie met de noten vond ik niet echt geslaagd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:53 schreef Isabeau het volgende:
Omdat er doperwten door zaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Ik zeg het alleen als iemand het vraagt. 'Wat ga je doen?' 'Oh, mictie.....'quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Hoe wilde je dat doen?
"Ik ga mictieën" is wel heel vreemd.
"Ik ga mikken" klinkt alsof je een ander soort operatie hebt gehad afgelopen week
Sorryquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Da's gemeen MK!Nu kan ik niet slapen!
Good to knowquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Slechtste film sinds lange tijd gezien : The knowing
Het acteerwerk, het verhaal wat alle kanten opzwiept, van horror tot rampenfilm tot apocalyptische nonsensquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Good to knowNiet kijken dus. Wat was er zo ongelofelijk slecht aan?
Net zoals in die film met Elizabeth Shue, waarin hij een mislukte schrijver in Vegas speelt en zij een mislukt hoertje. Hoe heet die film ook alweer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het acteerwerk, het verhaal wat alle kanten opzwiept, van horror tot rampenfilm tot apocalyptische nonsensmet een vleugje RTL drama...
Nicolas Cage die alwéér een fles per dag drinkt
srsly waar heb je het overquote:Op zaterdag 11 april 2009 06:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik keek nog eens naar de info van Willem Kiest en zijn tweede vrouw is bijna net zo oud als zijn oudste dochter! Straks waren dat vriendinnetjesWat een soapserie
sorry heur ik lees niet terug meer, ben nog maar zo weinig onlinequote:Op zaterdag 11 april 2009 06:29 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft niet 1 post boven je eigen te lezen als je daar geen zin in hebt hoor
Goedemorgen, vanwaar zo vroeg uit bed?
Het einde van een stamboomtak is altijd zo treurig!quote:Op zaterdag 11 april 2009 06:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik kinderen maar schrap uit mijn toekomstwensen.
http://www.vitamins.nl/valeriaan.htmquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:49 schreef MissHobje het volgende:
zij er ook goede, homeopathische desnoods ,slaapmiddelen?
Lekker hequote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef Leintjeuh het volgende:
This is the life! Schaars gekleed in de zon in een hangmat met een boek en muziek. Heerlijk!
van jou ookquote:
Ja, dat soort drama's zie ik ook wel eens. Niet zo extreem, maar toch. Het was niet toevallig in 1918?quote:Op zaterdag 11 april 2009 07:59 schreef freecell het volgende:
Het einde van een stamboomtak is altijd zo treurig!
Met die kiesten (cysten?) is wel een soap inderdaad
TARA had laatst een familiedrama.
Zij 22, hij 23, ze trouwen.4 maanden later een baby.
Vrouw sterft een week na de bevalling (vermoedelijk kraamvrouwenkoorts als je naar de periode kijkt)
Dochter sterft na anderhalf jaar
Man 2 maanden later.
.....
Nee, homeopathisch werkt per definitie niet. Maar we geven aan heel veel niet-homeopathische middelen de naam homeopathisch en dan heb je wel wat keusquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:49 schreef MissHobje het volgende:
zij er ook goede, homeopathische desnoods ,slaapmiddelen?
Ben gewoon verbrand van het stukje fietsen en het daarna op het terras van het café bieren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Iedereen is van het weer aan het genieten neem ik aan
Thanksquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
ok, met dat bijlezen was ik dus zo klaar, want het is hier erg rustig. Iedereen is van het weer aan het genieten neem ik aan
[..]
Nee, homeopathisch werkt per definitie niet. Maar we geven aan heel veel niet-homeopathische middelen de naam homeopathisch en dan heb je wel wat keusValeriaan, zoals Bluezz al zei valt te proberen. En verder kan je melatoninetabletjes proberen, die kan je ook gewoon bij de drogist of apotheek halen.
Ik ben er hoor.. Nee ik zou de SC echt niet meer kunnen verlaten.. Heb een drukke/heftige week achter de rug...quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Waar is kres trouwens, heeft die het druk? Of een andere SC gevonden?
leuk leuk leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:21 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ben er hoor.. Nee ik zou de SC echt niet meer kunnen verlaten.. Heb een drukke/heftige week achter de rug...
Heb een leuk vriendinetje om mee te spelen..![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn "dekseltje" gevonden om het maar zo te noemen... Ha ha ha ha
Morgen wordt het weer horror.. Van die verplichte familie bezoekjes en zo... Oh wat heb ik daar geen zin in.....
Wat gaan jullie doen morgen ???
Ohnoesquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat mijn dekseltjes op zijnMaar goed, ze pasten ook maar een paar jaar en gingen dan stuk.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Toch niet de blonde dame van de visbeurs?![]()
Veel plezier dan amar met de familiebezoekjes hehe. Ik ga slapen en wat huishouden doen
Dekseltjes zijn leuk he?!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
leuk leuk leuk![]()
spannend dus
verder mijn plannen werken morgenen 2e vrij dan ook iets met een dekseltje
ja heel leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:05 schreef kres het volgende:
[..]
Dekseltjes zijn leuk he?!
Sorry Isa.. Niet gemeen bedoelt hoor....![]()
En mijn dekseltje is voor een week naar Schotland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |