quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:43 schreef Happel het volgende:
Greene en Lucius vormen morgen het centrale duo.
wowquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:43 schreef Happel het volgende:
Greene en Lucius vormen morgen het centrale duo.
INTERNET HOOLIGANS!quote:
quote:Jonathan de Guzman teruggekeerd
Na een verblijf van enkele maanden in Canada is Jonathan de Guzman teruggekeerd bij Feyenoord. De middenvelder heeft in zijn geboorteland het eerste deel van zijn revalidatie na een meniscusoperatie volbracht en gaat de komende periode in Rotterdam verder werken aan zijn herstel. ,,Ik heb recent een kleine terugslag gehad, maar verder verloopt de revalidatie volgens plan. Dit seizoen kom ik niet meer in actie, want een volledig herstel duurt zes maanden. Ik richt me op volgend seizoen”, aldus De Guzman.
Het is wat hè.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:03 schreef Ritmo het volgende:
Dat stuk over Ajax in de VI deze week maakt me alleen nog maar chagerijniger.
Het lijkt een kwestie van tijd voordat die weer in alle opzichten Nederland gaan domineren terwijl we Feyenoord de komende seizoenen spartelend en bedelend moeten zijn kruipen.En als er nou eens goede vooruitzichten voor ons kwamen dan viel dat nog mee, maar met Gudde zijn we over 3 jaar degradatiekandidaat met de begroting omlaag geschroeft naar 30 miljoen.
Je bent altijd welkom in het Ajax-topic hoor als je je wil vergapen aan successenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:03 schreef Ritmo het volgende:
Dat stuk over Ajax in de VI deze week maakt me alleen nog maar chagerijniger.
Het lijkt een kwestie van tijd voordat die weer in alle opzichten Nederland gaan domineren terwijl we Feyenoord de komende seizoenen spartelend en bedelend moeten zijn kruipen.En als er nou eens goede vooruitzichten voor ons kwamen dan viel dat nog mee, maar met Gudde zijn we over 3 jaar degradatiekandidaat met de begroting omlaag geschroeft naar 30 miljoen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom in het Ajax-topic hoor als je je wil vergapen aan successen
Blijkbaar heb jij moeite met begrijpend lezen (what else is new.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij tevreden bent met een plaatsje in de middenmoot Happel.
Het beleid is gewoon nog steeds kut, er is geen richting of plan dus het wordt niet beter op deze manier.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij moeite met begrijpend lezen (what else is new.), want dan zou je weten dat ik helemaal niet tevreden ben met een plek in de middenmoot. De realiteit is helaas dat Feijenoord op dit moment niet beter is dan een club uit de middenmoot en het zal ook nog wel een tijd gaan duren, voordat ze van die positie af komen. Maar ja, dat wil er bij jou (na al die tijd) nog steeds niet in, met als gevolg dat je, als reactie hier op, weer gaat jammeren over van alles en nog wat.
Mijn complimenten: je hebt duidelijk een mentale groei doorgemaakt tijdens mijn afwezigheidquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij moeite met begrijpend lezen (what else is new.), want dan zou je weten dat ik helemaal niet tevreden ben met een plek in de middenmoot. De realiteit is helaas dat Feijenoord op dit moment niet beter is dan een club uit de middenmoot en het zal ook nog wel een tijd gaan duren, voordat ze van die positie af komen. Maar ja, dat wil er bij jou (na al die tijd) nog steeds niet in, met als gevolg dat je, als reactie hier op, weer gaat jammeren over van alles en nog wat.
Nee, hij accepteert het nu dat Ajax z'n clubje lekker anaal neemt. Geen vooruitgang lijkt me.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn complimenten: je hebt duidelijk een mentale groei doorgemaakt tijdens mijn afwezigheid
Ligt eraan of je geestelijk stabiel bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:02 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, dat zou geen enkele Feyenoorder moeten kunnen.
Wat een onzin. Hij is gewoon realistisch. Deze realiteitszin ontbreekt nog bij heel veel feyenoordersquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, hij accepteert het nu dat Ajax z'n clubje lekker anaal neemt. Geen vooruitgang lijkt me.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is gewoon realistisch. Deze realiteitszin ontbreekt nog bij heel veel feyenoorders
Als het op voetbal aankomt ben ik dat niet nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je geestelijk stabiel bent.
Dus jij vindt ook dat alle Ajacieden moeten accepteren dat de komende 5 jaar een titel er niet in zit en dat overwinteren in de CL een utopie voor jullie is? Als club moet je altijd naar boven kijken en nooit naar beneden. Wat dat betreft had jullie nieuwe directeur (wat een enorme lul trouwens) nog een goede opmerking: "Hiddink wint altijd alles omdat ie alleen maar voor de top gaat. Nooit doelstellingen bijstellen."quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij is gewoon realistisch. Deze realiteitszin ontbreekt nog bij heel veel feyenoorders
Er valt niks wel of niet te accepteren, aangezien je niet bij Feyenoord werkzaam bent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook dat alle Ajacieden moeten accepteren dat de komende 5 jaar een titel er niet in zit en dat overwinteren in de CL een utopie voor jullie is? Als club moet je altijd naar boven kijken en nooit naar beneden. Wat dat betreft had jullie nieuwe directeur (wat een enorme lul trouwens) nog een goede opmerking: "Hiddink wint altijd alles omdat ie alleen maar voor de top gaat. Nooit doelstellingen bijstellen."
Voor jou is het natuurlijk wel fijn, nederige Feyenoorders die zich niet meer durven te meten met jouw club.
Ik heb het ook over clubs als geheel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er valt niks wel of niet te accepteren, aangezien je niet bij Feyenoord werkzaam bent.
Dan nog, als je het niet accepteert moet je gewoon Feyenoord uit je leven verbannen, voor de rest valt er niks te accepteren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het ook over clubs als geheel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |