quote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef Joeriii het volgende:
Ik neem aan dat de Guzman ook verkocht gaat worden, dan houden we voor achter de spitsen Bruins, Wijnaldum en Tomasson over.
In Wijnaldum we trust
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Je verschuilen achter de blessures is ook dom lullen, blessures of niet, Feyenoord had 9 punten meer MOETEN hebben, en dan ben ik nog mild.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Bruins vind ik een twijfelgeval.
blessure al heel het seizoen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is de Guzman eigenlijk gebleven?
Geen idee. We moeten ook oppassen dat we de selectie niet te veel gaan versmallen. De Guzman blijft een goede voetballer, die moet je niet voor een appel en ei gaan verkopen. Snijden in de salarisposten is goed, maar drijf niet te ver door, blijf wel nadenken.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zou die ook weg moeten na dit seizoen?
Zijn contract loopt volgend seizoen af en neem aan dat ie niet wil verlengen, dus ik zou hem dan verkopen. Al krijgen we niet meer zoveel voor hemquote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laat maar naar Ajax komen. Aissati verhaalquote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Canisfire het volgende:
Aan de 1ne kant ben ik het er mee eens dat hij weg moet.
Aan de andere kant zou je net zien dat hij voor veel te weinig wordt verkocht en dan toch zijn beloofde potentie van vorig siezoen weer haalt bij een andere club.
Ik denk eerder dat een engelse club hem koopt die vroeger interrese voor hem had krijg je een Van Persie verhaalquote:Op donderdag 9 april 2009 11:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laat maar naar Ajax komen. Aissati verhaal
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laat maar naar Ajax komen. Aissati verhaal
Mja, maar dan moet die wel ff bijtekenen, anders heb je er nog niet veel aan..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef TheClown1 het volgende:
laat het geen van persie verhaal worden. die ging ook voor een paar centen naar arsenal om daar echt een geweldige speler te worden. guzman behouden. leer van de fouten die psv maakt.
De Guzman moet je nu NIET verkopen, die gast heeft niet gespeeld dit jaar dus kan je er echt verdomde weinig voor vragen. Meest talentvolle speler in jaren, hopelijk bieden ze hem een goed nieuw contract aan, hij heeft nog veel te leren en kan dat prima bij Feyenoord (hopen dat hij dat ook denktquote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef Joeriii het volgende:
Ik neem aan dat de Guzman ook verkocht gaat worden, dan houden we voor achter de spitsen Bruins, Wijnaldum en Tomasson over.
De Guzman "wegdoen" na dit seizoen? Ik weet niet of jij hem wel is hebt zien spelen dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft weinig te vertellen......................quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef TheClown1 het volgende:
laat het geen van persie verhaal worden. die ging ook voor een paar centen naar arsenal om daar echt een geweldige speler te worden. guzman behouden. leer van de fouten die psv maakt.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef TC03 het volgende:
@ Rots: je weet dat De Guzman in 2010 transfervrij de deur uitloopt? En hij gaat echt niet verlengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |