HOMO!!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODVER!
Maar ik vergeef je het wel.
Ik ben fietsen. Doeg!
Dus jij bent ook vrij morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb alleen maar deadlines deze weken.
Ambtenaren-deadlines, dat dan weer wel.
Ik ben altijd vrij op vrijdag, T. Het heet niet voor niets vrijdag.quote:
Das waar U.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op vrijdag, T. Het heet niet voor niets vrijdag.
Ik begin me langzaam weer te realiseren dat het ict leven zo was idd.quote:
Mijn ict leven bestaat uit vrijwel nooit wat doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik begin me langzaam weer te realiseren dat het ict leven zo was idd.
Dat dus..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn ict leven bestaat uit vrijwel nooit wat doen.
"Dingen"quote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als een student vraagt wat ik eigenlijk de hele dag doe.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als een student vraagt wat ik eigenlijk de hele dag doe.
Alberto zou het park checkenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeg altijd. " De netwerk checken."
Nog niet, A. Geef eens het goede voorbeeld.quote:
Dat dus... Je mag als eerste A!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog niet, A. Geef eens het goede voorbeeld.
En als trendsetter?quote:
Zo moet je het niet zien.quote:
Wat J zegt dus , waar blijven GVD die Jesters ?quote:
Ha, verse jesters!quote:
Zullen wij dat anders ff bepalen ofzo?!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vers waren ze een jaar of 15 geleden, J
ha! Bex! Die is nu met zijn ielig ventje uit BB. Deze:quote:
Wát is dát?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
ha! Bex! Die is nu met zijn ielig ventje uit BB. Deze:
[ afbeelding ]
Die deden mee met Big Brother in engeland. Dat wijf liet de hele tijd haar tieten zienquote:
Dusssssss...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
Ach. Als je ze hebt moet je ze laten zien ook.
quote:
M'n postsnelheid is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die deden mee met Big Brother in engeland. Dat wijf liet de hele tijd haar tieten zien
Vind niet heel tof.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef Tazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz... Wie zijn is ze?
Dit neem ik terug.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
Ach. Als je ze hebt moet je ze laten zien ook.
stonden veel meer pics daaro, maar zoveel SPAM wilde ik jullie niet aandoen.quote:
Misschien kan je me binnenkort vervangen ?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey J. Zoekt je werkgever nog mensen?
Ik heb een paar dingen op mijn c.v. staan die overéén komen met de werkwijze die jullie hanteren.
Bijvoorbeeld: Altijd vrij en FOK!ken onder werktijd.
Ik heb nog geen weekendquote:
Wat een Bikkel J.! Wat een bikkel..quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:30 schreef Jarno het volgende:
Gisteren tot half 12 ge-arbeit en we zijn er al weer hoor.
Nou Nou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:30 schreef Jarno het volgende:
Gisteren tot half 12 ge-arbeit en we zijn er al weer hoor.
en niet eens zo een hendig sjiek geslipte lease wagen erbij Jquote:
Je moet gewoon zelf je Megane hosselen hier.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
en niet eens zo een hendig sjiek geslipte lease wagen erbij J
Tis hier op die groente fabriek niet anders Jquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelf je Megane hosselen hier..
De garagerekening die daarvan komt helaas ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:54 schreef Jarno het volgende:
Ach. Een eigen auto is wel van jezelf enzo.
Distributieriem + waterpomp (doen ze altijd tegelijk) ,nieuwe remmetjes , 2 bandjes , paar slangetjes en rubbertjes.quote:
De dist + waterpomp was meer dan de helft van de rekening . Maar toch , echt als icter denk ik dan gelijk hup switchen naar baan met auto !quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
Ah ok. Die distributieshit hebben wij bij de aankoop erbij laten doen, voor nop. Dat scheelt volgend jaar best wel, want dan zou -ie aan de beurt zijn...
Waarom zie ik hem welquote:
Als die op de markt komt (ergens dit kwartaal) , ga ik hem nemen bij een abbo verlenging ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:35 schreef Jarno het volgende:
Ah die. Ziet er leuk uit ja. Ga je die kopen?
J, zoals ik daar al eerder heb gezegd 9 inch 901 is perfect.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
Ik ga van het weekend eens kijken hoe die Eee PC's er in het echt uitzien en aanvoelen. Even de 9 en 10 inch met elkaar vergelijken enzo. Heb eigenlijk m'n zinnen gezet op de 1000HE nu, met 2GB erin en op termijn een 7200rpm diskje ofzo. Ook lekker prutsen.
Paasjesters!quote:
Thanks.quote:
't Is Pasen!! Je zus is niet voor niks aan d'r kruis gestorven J!!quote:
Of hoe zat het nou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is Pasen!! Je zus is niet voor niks aan d'r kruis gestorven J!!
Nee precies dus dan sla ik ff een weekie over om dr bij stil te staan J.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
't Is Pasen!! Je zus is niet voor niks aan d'r kruis gestorven J!!
Die LUCHT !quote:
met je billen in een jacuzzi bij volendam?quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, ik groet u. Vakantie en tot volgende week.
Yes!quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
met je billen in een jacuzzi bij volendam?
Fok! onder werktijd denk ikquote:
Ah, weer wat om naar toe te levenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Eind van deze maand, A, Koninginnedag op donderdag met een vrij te nemen vrijdag erachteraan.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Eind van deze maand, A, Koninginnedag op donderdag met een vrij te nemen vrijdag erachteraan.
Ambtenaren schijnen inderdaad "wat" meer vrije dagen nodig te hebben om bij te kunnen komen van hun dubbel zo hoge ziekteverzuim.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Die vrijdag is de Dag van de Arbeid, JK. Ook een feestdag in mijn boekje.
Ambtenaren leven dan ook langer, JK, en hebben stelselmatig minder last van burn outs.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ambtenaren schijnen inderdaad "wat" meer vrije dagen nodig te hebben om bij te kunnen komen van hun dubbel zo hoge ziekteverzuim.
-->[TRU]quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ambtenaren leven dan ook langer, JK, en hebben stelselmatig minder last van burn outs.
-->[ONZ]quote:
Ah, ik kon je niet overtuigen met een post van mijn hand. Dacht dat ik enig krediet op waarheidsgetrouwe posts had opgebouwd, JK. Helaas.quote:
mogge opperpinguinquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik was wel blij met mijn huurboard toen ik over een stuk leisteen wat uit de sneeuw stak heenboarde trouwens.
val tor ftw! en boarden natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Trois Vallées.
Boarden natuurlijk, skieën is voor homo's.
Geen Val Thorens, wij zaten bij Les Menuires.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
val tor ftw! en boarden natuurlijk!
heb je nog vette pics?
mooie sprongen en off piste zijn altijd pics waardquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen Val Thorens, wij zaten bij Les Menuires.
Geen pics gemaakt, was al de derde keer daar, dus dan heb je het allemaal wel gezien..
Mogguh pingu!quote:
oefening baart kunstquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo goed ben ik nou ook weer niet, Barra.
Ik ben al redelijk blij dat ik wat bochtjes aan elkaar kan ritsen en heelhuids beneden kom.
Dit was mijn 5e keer, ik had nu wel het idee dat ik alles onder controle had.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oefening baart kunst
volgend jaar word mijn 8ste jaar... en dan ga ik 2 weken!
thats a good startquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dit was mijn 5e keer, ik had nu wel het idee dat ik alles onder controle had.
Heb zelfs een sprong gemaakt (met gehele board 10 cm boven de sneeuw).
"Een dag niet gevallen is een dag niet geleerd."quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
thats a good startik donder ook nog regelmatig hoor..
no pain no gain
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:23 schreef Anosmie het volgende:
*rochelt, hoest, kucht, snottert en probeert longen op hun plek te houden*
Prima, BCC. Lekker een lang weekendje gerelaxed.. Hoest met u?
Nog steedsquote:
1 mei weer beginnenquote:
Die ja, errug fijn!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en van die vrouwen met zo'n strak truitje die dan even door de schaduw lopen en het koud krijgen..
Letterlijk dag van de arbeid voor jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
1 mei weer beginnennog 2 weken vakantie
Beginnen op een vrijdag?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
1 mei weer beginnennog 2 weken vakantie
neuh alleen auto ophalen.. maandag beginnenquote:
kan niet dan moet ik weer werkenquote:
iddquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:21 schreef n00cL30n het volgende:
oh, dus ik mag dan niet een maandje vrij hebben?
Ze maken het mogelijk wijzigingen op een database door te voeren zonder de consequenties daarvan op gelinkte programma's en databases te testen. Dat is één van de grootste oorzaken van performance problemen in een database.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een knurften, zonder de referentiële integriteit te testen iets doorvoeren?
Dan vraag ik je!
Laat ik het anders zeggen. Zij (de deskundige externen dus) zeggen doelbewust dat het geen kwaad kan. Wij zien dat nergens in terug en vragen om bewijs. Zij leveren wazige rapporten waaruit niets blijkt. Wij geven ze op hun flikker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok UI, nu snap ik er niks meer van.
Stomme ambtenaar met je achterkamertjesgepraat!.
Nee, Porto is een lang weekendje weg met wat collega's. Het dobbelsteenavontuur start op 2 mei en voert me naar de Franse Alpen en de vulkaanregio in het Centraal Massief.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:30 schreef Joene het volgende:
Vliegen om die tijd is vroeg ja . Is Porto voor je dobbelsteen avontuur ?
I know. Sterkte voor straks ouwe.quote:Op woensdag 15 april 2009 08:14 schreef Joene het volgende:
Als ik niet naar het ziekenhuis had gemoeten had ik met je meegedaan
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:14 schreef Joene het volgende:
Als ik niet naar het ziekenhuis had gemoeten had ik met je meegedaan
Ah, klinkt bekend...quote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Anosmie het volgende:
Ik snuffel af en toe in de kinderkeuringtopics. En daar posten ze van die achterlijke lijstjes. Komen mensen een week niet en dan gaan ze elke foto apart even opnoemen. Want anders krijg je ruzi emet de betreffende mama. Huhuuu! Jij reageert nóóít op mijn foto's..
En de lelijke kids hebben 'snoezige kleertjes' aan en de kids wier oogjes te dicht bij elkaar gezaaid zijn kijken 'zo heerlijk boevig'. En de echt leuke kindjes krijgen heul veul- jes. Ik vermaak me kostelijk.
IK VIND HELEMAAL NIETS!!! ZAG IK JE MAAR WEER EENS DAN KON IK ZIEN WAT IK VAN JE VIND!!!!!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:30 schreef Anosmie het volgende:
.
EN NEE IK BEN NIET ZWANGER HW>.ALS JE VIND DAT IK DIK BEN KAN JE DAT OOK GEWOON ZEGGEN HOOR!!!!111
Klopt.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen die niet durven te zeggen dat kids lelijk zijn..
Arma mag god op zn bloote knietje danken dat hij imho wel een mooie koter heeft maar 95% van de babies is gewoon kei lelijk!
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een ontzettend lief kind!
Ja hallo. Ik heb toevallig wel een Miss Universe in de dop thuis rondlopen ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:48 schreef Anosmie het volgende:
Inderdaad, Celine staat met stip op 1. En op anderhalf staat die spruit van Dakota. Die is ook echt goed gelukt.
YPPY telt niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik heb toevallig wel een Miss Universe in de dop thuis rondlopen ja.
JIj wel ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik heb toevallig wel een Miss Universe in de dop thuis rondlopen ja.
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
ik skip ff een pagina'tje
Even in coma gemept.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:32 schreef GI het volgende:
Heb ik het topic vermoord ?
De huidige 10 punten post van deze pagina!quote:
me 3quote:
Ook nog eens uitermate SFW.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
De huidige 10 punten post van deze pagina!
Eens met JK!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat zijn van die patente hoofddoekmeisjes zonder hoofddoekjes.
Dan zie je tenminste dat zwarte krulhaar..
Druk, druk, druk, en nog eens drukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |