HOMO!!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:49 schreef boem-dikkie het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODVER!
Maar ik vergeef je het wel.
Ik ben fietsen. Doeg!
Dus jij bent ook vrij morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb alleen maar deadlines deze weken.
Ambtenaren-deadlines, dat dan weer wel.
Ik ben altijd vrij op vrijdag, T. Het heet niet voor niets vrijdag.quote:
Das waar U.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij op vrijdag, T. Het heet niet voor niets vrijdag.
Ik begin me langzaam weer te realiseren dat het ict leven zo was idd.quote:
Mijn ict leven bestaat uit vrijwel nooit wat doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik begin me langzaam weer te realiseren dat het ict leven zo was idd.
Dat dus..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn ict leven bestaat uit vrijwel nooit wat doen.
"Dingen"quote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als een student vraagt wat ik eigenlijk de hele dag doe.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen als een student vraagt wat ik eigenlijk de hele dag doe.
Alberto zou het park checkenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zeg altijd. " De netwerk checken."
Nog niet, A. Geef eens het goede voorbeeld.quote:
Dat dus... Je mag als eerste A!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nog niet, A. Geef eens het goede voorbeeld.
En als trendsetter?quote:
Zo moet je het niet zien.quote:
Wat J zegt dus , waar blijven GVD die Jesters ?quote:
Ha, verse jesters!quote:
Zullen wij dat anders ff bepalen ofzo?!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vers waren ze een jaar of 15 geleden, J
ha! Bex! Die is nu met zijn ielig ventje uit BB. Deze:quote:
Wát is dát?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
ha! Bex! Die is nu met zijn ielig ventje uit BB. Deze:
[ afbeelding ]
Die deden mee met Big Brother in engeland. Dat wijf liet de hele tijd haar tieten zienquote:
Dusssssss...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
Ach. Als je ze hebt moet je ze laten zien ook.
quote:
M'n postsnelheid is ook niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die deden mee met Big Brother in engeland. Dat wijf liet de hele tijd haar tieten zien
Vind niet heel tof.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef Tazz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
enz... Wie zijn is ze?
Dit neem ik terug.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:38 schreef Jarno het volgende:
Ach. Als je ze hebt moet je ze laten zien ook.
stonden veel meer pics daaro, maar zoveel SPAM wilde ik jullie niet aandoen.quote:
Misschien kan je me binnenkort vervangen ?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey J. Zoekt je werkgever nog mensen?
Ik heb een paar dingen op mijn c.v. staan die overéén komen met de werkwijze die jullie hanteren.
Bijvoorbeeld: Altijd vrij en FOK!ken onder werktijd.
Ik heb nog geen weekendquote:
Wat een Bikkel J.! Wat een bikkel..quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:30 schreef Jarno het volgende:
Gisteren tot half 12 ge-arbeit en we zijn er al weer hoor.
Nou Nou.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:30 schreef Jarno het volgende:
Gisteren tot half 12 ge-arbeit en we zijn er al weer hoor.
en niet eens zo een hendig sjiek geslipte lease wagen erbij Jquote:
Je moet gewoon zelf je Megane hosselen hier.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:50 schreef Joene het volgende:
[..]
en niet eens zo een hendig sjiek geslipte lease wagen erbij J
Tis hier op die groente fabriek niet anders Jquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet gewoon zelf je Megane hosselen hier..
De garagerekening die daarvan komt helaas ook.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:54 schreef Jarno het volgende:
Ach. Een eigen auto is wel van jezelf enzo.
Distributieriem + waterpomp (doen ze altijd tegelijk) ,nieuwe remmetjes , 2 bandjes , paar slangetjes en rubbertjes.quote:
De dist + waterpomp was meer dan de helft van de rekening . Maar toch , echt als icter denk ik dan gelijk hup switchen naar baan met auto !quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
Ah ok. Die distributieshit hebben wij bij de aankoop erbij laten doen, voor nop. Dat scheelt volgend jaar best wel, want dan zou -ie aan de beurt zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |