Ik heb hem vorig jaar aan mijn neefje gegeven.quote:
Ik was echt goed. En jij ?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Rikketik het volgende:
Uiteraard hadden we zo'n ding. Of hebben moet ik zeggen, volgens mij staat hij ergens op zolder. Ik richtte altijd op de vier, ik ging alleen voor het hoogste.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:24 schreef tong80 het volgende:
En dan bij de één beginnen omdat dat het gemakkelijkste was.
daar zou je een boete voor moeten krijgenquote:Op donderdag 9 april 2009 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik had een keer een sjoelsteen door de ruit geschoten.Sindsdien de bak maar gewoon dwars op een muur gezet.
weet ik niet maar ik gebruik hem als ik iets schattig vindquote:Op donderdag 9 april 2009 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat betekent zo'n kuikentje eigenlijk?
Burgerlijk hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:29 schreef Harajuku. het volgende:
Elke kerst weer.
AND I LOVE EVERY MINUTE
Dat het het kip-ei verhaal is.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat betekent zo'n kuikentje eigenlijk?
hoe kom jij erbij dat wij thuis geen sjoelbak hadden?quote:Op donderdag 9 april 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Jaloers omdat jullie vroeger geen sjoelbak hadden, stakkers!
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat wij thuis geen sjoelbak hadden?
Misschien had jij vroeger ook wat meer moeten lezen ipv op een stoffige zolderkamer een bejaardencentrum-spelletje bezigen.. Maar ik ben blij dat jij je zo goed hebt vermaakt met een sjoelbak.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Jaloers omdat jullie vroeger geen sjoelbak hadden, stakkers!
Kan je nog jaloerser reageren?quote:Op donderdag 9 april 2009 04:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien had jij vroeger ook wat meer moeten lezen ipv op een stoffige zolderkamer een bejaardencentrum-spelletje bezigen.. Maar ik ben blij dat jij je zo goed hebt vermaakt met een sjoelbak.
Dat dus. En voor de rest stond dat ding 364 dagen per jaar stof te vergaren op zolder.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef tonja het volgende:
De sjoelbak. Deden we altijd op oudejaarsavond.
Dan ben ik altijd bezig met het punniken van kerstkaarten, fietstassen etc. Maar ieder z'n ding!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wij sjoelen altijd op 6 juni. In de even jaren. En in schrikkeljaren op 12 augustus.
Door de sjoelbakken uit alle bejaardencentra te halen en neer te zetten op scholen, in hippe café's en parenclubs?quote:Op donderdag 9 april 2009 04:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoe krijgen we het sjoelen weer op de kaart in Nederland?
quote:
Je hapt iig wel leuk, toch nog wat vermaak op de late avondquote:Op donderdag 9 april 2009 04:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
![]()
Je denkt echt dat die foto werd geplaatst met als doel om dat duffe bejaardenspelletje belachelijk te maken?
En dat zou dan gebeuren omdat wij toevallig geen sjoelbak hadden?
Fantasie.
Goed idee!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:42 schreef Mexxa het volgende:
[..]
Door de sjoelbakken uit alle bejaardencentra te halen en neer te zetten op scholen, in hippe café's en parenclubs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |