Ik heb hem vorig jaar aan mijn neefje gegeven.quote:
Ik was echt goed. En jij ?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef Rikketik het volgende:
Uiteraard hadden we zo'n ding. Of hebben moet ik zeggen, volgens mij staat hij ergens op zolder. Ik richtte altijd op de vier, ik ging alleen voor het hoogste.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:24 schreef tong80 het volgende:
En dan bij de één beginnen omdat dat het gemakkelijkste was.
daar zou je een boete voor moeten krijgenquote:Op donderdag 9 april 2009 03:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik had een keer een sjoelsteen door de ruit geschoten.Sindsdien de bak maar gewoon dwars op een muur gezet.
weet ik niet maar ik gebruik hem als ik iets schattig vindquote:Op donderdag 9 april 2009 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat betekent zo'n kuikentje eigenlijk?
Burgerlijk hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:29 schreef Harajuku. het volgende:
Elke kerst weer.
AND I LOVE EVERY MINUTE
Dat het het kip-ei verhaal is.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat betekent zo'n kuikentje eigenlijk?
hoe kom jij erbij dat wij thuis geen sjoelbak hadden?quote:Op donderdag 9 april 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Jaloers omdat jullie vroeger geen sjoelbak hadden, stakkers!
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:01 schreef Ruud het volgende:
[..]
hoe kom jij erbij dat wij thuis geen sjoelbak hadden?
Misschien had jij vroeger ook wat meer moeten lezen ipv op een stoffige zolderkamer een bejaardencentrum-spelletje bezigen.. Maar ik ben blij dat jij je zo goed hebt vermaakt met een sjoelbak.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
Jaloers omdat jullie vroeger geen sjoelbak hadden, stakkers!
Kan je nog jaloerser reageren?quote:Op donderdag 9 april 2009 04:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Misschien had jij vroeger ook wat meer moeten lezen ipv op een stoffige zolderkamer een bejaardencentrum-spelletje bezigen.. Maar ik ben blij dat jij je zo goed hebt vermaakt met een sjoelbak.
Dat dus. En voor de rest stond dat ding 364 dagen per jaar stof te vergaren op zolder.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:04 schreef tonja het volgende:
De sjoelbak. Deden we altijd op oudejaarsavond.
Dan ben ik altijd bezig met het punniken van kerstkaarten, fietstassen etc. Maar ieder z'n ding!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Wij sjoelen altijd op 6 juni. In de even jaren. En in schrikkeljaren op 12 augustus.
Door de sjoelbakken uit alle bejaardencentra te halen en neer te zetten op scholen, in hippe café's en parenclubs?quote:Op donderdag 9 april 2009 04:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hoe krijgen we het sjoelen weer op de kaart in Nederland?
quote:
Je hapt iig wel leuk, toch nog wat vermaak op de late avondquote:Op donderdag 9 april 2009 04:44 schreef Twerk het volgende:
[..]
![]()
Je denkt echt dat die foto werd geplaatst met als doel om dat duffe bejaardenspelletje belachelijk te maken?
En dat zou dan gebeuren omdat wij toevallig geen sjoelbak hadden?
Fantasie.
Goed idee!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:42 schreef Mexxa het volgende:
[..]
Door de sjoelbakken uit alle bejaardencentra te halen en neer te zetten op scholen, in hippe café's en parenclubs?
Tja, mensen die zichzelf hebben ontwikkeld boven een stoffige sjoelbak willen blijkbaar de feiten blijkbaar ook nog weleens omdraaien. Jij bent hier degene die loopt te huilen over dat oerduffe spelletjequote:Op donderdag 9 april 2009 04:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je hapt iig wel leuk, toch nog wat vermaak op de late avond
Je weet wat het concept van happen is hé?quote:Op donderdag 9 april 2009 04:48 schreef Twerk het volgende:
[..]
Tja, mensen die zichzelf hebben ontwikkeld boven een stoffige sjoelbak willen de feiten blijkbaar ook nog weleens omdraaien. Jij loopt te huilen over dat oerduffe spelletje
Je lijkt het nog steeds niet door te hebben. Alsof er ook maar 1 letter serieus zou zijn aan mijn bovenstaande posts. Het concept leert ons dus ook dat je vooral hapt op jezelf, maar ik vrees dat dat jouw pet te boven gaat.quote:Op donderdag 9 april 2009 04:51 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je weet wat het concept van happen is hé?
Willem van Oranje deed het!quote:Op donderdag 9 april 2009 04:59 schreef RuurdVersteeg het volgende:
Sjoelen is voor helden!
Dhr Steen is de uitvinder van het sjoelen/sjoel steen.quote:Op donderdag 9 april 2009 05:07 schreef RuurdVersteeg het volgende:
[..]
Vergeet niet de heer sjoelsteen de bedenker van de sjoelsteen!
Nee je verward hem met Jules de la Tourettequote:Op donderdag 9 april 2009 05:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Dhr Steen is de uitvinder van het sjoelen/sjoel steen.
Jules Steen heet de beste man. Hij heeft de sport uitgevonden in een bergdorpje in Oostenrijk.
De lokale bevolking was in die tijd nog niet bekend met buitenlandse namen en spraken de naam Jules, uit als Sjoel. Sjoel Steen.
Oftewel trolls trolling trolls. Maar ach als jij je er beter door voelt feliciteer ik jequote:Op donderdag 9 april 2009 04:59 schreef Twerk het volgende:
[..]
Je lijkt het nog steeds niet door te hebben. Alsof er ook maar 1 letter serieus zou zijn aan mijn bovenstaande posts. Het concept leert ons dus ook dat je vooral hapt op jezelf, maar ik vrees dat dat jouw pet te boven gaat.
En om deze hardcore vorm van vermaak nog eens te illustreren kijken wij met z'n allen nog maareens:
[ afbeelding ]
Mental.
Dat klinkt idd als een big party!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:45 schreef Skulker het volgende:
Was altijd wel leuk bij buurtfeesten, leuk sjoelen met de buren!
Maar da mag niequote:Op donderdag 9 april 2009 21:48 schreef N.icka het volgende:
Sjoelen is hartsikke leuk , Met je arm onder dat poortje door nog net die ene steen proberen te pakken zodat je hem nog een keer kan gooien
Daar zeg je wat!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:58 schreef MarMar het volgende:
Met kaas en augurk in kleffe boterhamworst gewikkeld, dat vonden we lekker!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:58 schreef MarMar het volgende:
Ah, dat was leuk!
Sinterklaas, kerst, verjaardagen, SJOELEN!!!
Met kaas en augurk in kleffe boterhamworst gewikkeld, dat vonden we lekker!
Opa won overigens altijd en ik nooit
Dat is wel erg vetquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:12 schreef Maisnon het volgende:
En dan wil ik jullie natuurlijk wel laten zien hoe dat eruit zag
[ afbeelding ]
Alle sjoelbakken op de brandstapel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:12 schreef Maisnon het volgende:
En dan wil ik jullie natuurlijk wel laten zien hoe dat eruit zag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 april 2009 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk toch dat ik beter ben norich, al komt het er niet altijd uit.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk toch dat ik beter ben norich, al komt het er niet altijd uit.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Punten zeggen niet alles, als het een jurysport was had ik wel een kans.
Jaaa, had mijn opa ook. Geen idee waar ie is gebleven thoquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:52 schreef Hondenfluitje het volgende:
Wij HEBBEN er één, hardstikke leuk altijd![]()
En m'n opa heeft ook een heus knikkerspel waar we altijd mee speeldenVoor een mars of een chocolaatje
Je opa of het knikkerspel ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jaaa, had mijn opa ook. Geen idee waar ie is gebleven tho
Nu in fatsoenlijk Nederlandsquote:Op dinsdag 14 april 2009 02:05 schreef kraaksandaal het volgende:
Heeft geeft zo'n herrie dat sjoelen.
Al beterquote:Op dinsdag 14 april 2009 02:41 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het heeft als randverschijnsel dat 't veel geluid geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |