Onmogelijk. Sterk zaad overwint.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef LordNemephis het volgende:
Als ik dat zo lees dan lijkt het me inderdaad verstandig dat jij en je sociale omgeving zich niet voortplanten
Heeft die morning after pil dan wel zin?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Onmogelijk. Sterk zaad overwint.
Zie die vent dan last hebben van zijn rechterhandquote:Op donderdag 9 april 2009 02:20 schreef GasTurbine het volgende:
Ik stelde de falcon punch al voor waar hij niet om moest lachen.
[ afbeelding ]
Laura Prepon als avaquote:Op donderdag 9 april 2009 02:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zie die vent dan last hebben van zijn rechterhand
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zei tegen hem: 'ik ben geen vrienden meer (klinkt kinderachtig maar het is wel hard enzo. En ik hou me er niet aan) als je straks vader wordt
inderdaad jaquote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef LordNemephis het volgende:
Als ik dat zo lees dan lijkt het me inderdaad verstandig dat jij en je sociale omgeving zich niet voortplanten
quote:
Nee wacht, een Feyenoorder. Ik moet me zielig gaan voelen omdat een FEYENOORDER (die zijn complete forumverschijning aan Feyenoord heeft aangepast.) anders denkt.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:20 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 03:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nee wacht, een Feyenoorder. Ik moet me zielig gaan voelen omdat een FEYENOORDER (die zijn complete forumverschijning aan Feyenoord heeft aangepast.) anders denkt.
De wereld op z'n kop.
Zolang mijn waarde maar in het linkerrijtje staat.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:07 schreef Ruud het volgende:
[..]
je hoeft je niet zielig te voelen, ik laat je in je (lage) waarde
Helaas, zulke paupers blijven zich voortplanten.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef LordNemephis het volgende:
Rattengif lijkt me effectieverquote:Op donderdag 9 april 2009 02:10 schreef Repeat het volgende:
Doe de morningafterpil door dr eten.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rattengif lijkt me effectiever
niet op zijn leeftijd, je vrije leven stoptquote:
Baby's van een ander zijn best leuk voor een kwartiertje. Baby's van jezelf zijn helemaal niet leukquote:
Agreedquote:Op donderdag 9 april 2009 02:08 schreef LordNemephis het volgende:
Ik log speciaal even in om mede te delen dat deze man een held isquote:
Whehehequote:Op donderdag 9 april 2009 02:20 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op donderdag 9 april 2009 02:20 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft gewoon gelijk, straks zitten er ineens burgers met een kindje op je feest.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zal er misschien overheen gelezen hebben, maar ben jij echt zo'n pauper vriend dat als hij vader zou worden je hem in de steek zou laten en geen contact meer met hem zou willen hebben.Damn, dan ben je natuurlijk wel een echt goede vriend. Ik zou zo'n keuze van een vriend van mij ook dom vinden en hem advies geven om van zo'n situatie af te komen, maar als het dan uiteindelijk fout uitpakt zou ik niet zo triest doen als jij nu doet, laat staan het van te voren aangeven "als.." ..
Jij bent een baas.quote:Op donderdag 9 april 2009 02:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik wil geen Ome GasTurbine heten en een vrind hebben met kinderen. In z'n eigen jeugd. Ik zei tegen hem: 'ik ben geen vrienden meer (klinkt kinderachtig maar het is wel hard enzo.
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Inverted_World het volgende:
Ik zal er misschien overheen gelezen hebben, maar ...
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:02 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zei tegen hem: 'ik ben geen vrienden meer (klinkt kinderachtig maar het is wel hard enzo. En ik hou me er niet aan) als je straks vader wordt waarop hij zei dat het buiten zijn handen ligt.'
Zekers. Fipo enzo..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |