abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2009 @ 01:03:06 #1
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67850813
Steeds vaker zit ik met het gevoel dat ik het wil uitmaken met mijn vriendin. Ik begin steeds meer te beseffen dat ik teveel en te vaak rekening heb gehouden voor haar terwijl zij naar mijn idee nauwelijks tot nooit rekening houdt met mij. Dit knaagt nu zo een week in me.
Ze zit altijd te etteren over met wie ik wel en beter niet mag omgaan omdat ze er heilig van overtuigd is dat zij me kwijt raakt als ik met een meisje omga waarvan zij het idee heeft dat die me leuk vind. Mens, ik kan gewoon goed opschieten met meisjes, klaar! Gevolg is nu echter, dat ik zo vaak hiermee rekening heb gehouden dat ik nu gewoon GEEN sociale leefomgeving meer heb. De mensen die ik tegenkwam en waarvan ik er een leuke potentiėle band mee zag, zie ik niet meer en spreek ik ook niet meer en dat vind ik zo ontzettend jammer.
Ze loopt altijd te zeiken dat ze zichzelf dik vind maar ze wil wel afvallen. Om haar hiermee te motiveren hebben we samen ons ingeschreven bij een sportschool. Ik vind het sporten heerlijk. Zij gaat echter alleen wanneer ze zin heeft. Ja hallo! Over weggegooid geld gesproken!
We doen alleen maar dingen samen die zij leuk vind! Films kijken we alleen als zij het genre of verhaal leuk vind. We gaan altijd maar naar bands of festiviteiten die mij totaal niet interesseren en waar ik gewoon niet heen wil gaan.
Constant zit ze te zeuren dat ik contact moet onderhouden. Als ik een op school bezig ben met een opdracht en het loopt uit en als uiteindelijk klaar ben met school en naar haar toe gaat, dan begint ze gelijk te zeuren waarom ik niet terug sms? Ja hallo! Ik heb het gewoon druk en jij sms't anders nooit als ik een keer wat stuur!
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_67850829
Hans Teeuwen imitatie in TT
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_67850835
jammer van de tt
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')