Pfff,zucht.quote:
Daarvan is nog alleen Sita in the picture zover ik het weet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef mooiiiiii het volgende:
Niemand heeft het trouwens over "Starmaker"Daar heb ik heel erg van genoten..Was leuk.Engelse les.zangles enz enz Geen 24 uur te zien maar wel overdag ens'avonds(in mijn herinnering)Oefenen met liedjes en uiteindelijk de CD van C-Otic en die is nog steeds leuk om af en toe te beluisteren.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarvan is nog alleen Sita in the picture zover ik het weet.
Was een leuk programma die hier geen vervolg heeft gehad, terwijl in een aantal landen het nog steeds bestaat, zelfs met livestreams.
In Rusland heet het "De talent fabriek"
http://www.1tv.ru/fabrika/
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=nl&js=n&u=http%3A%2F%2Fwww.1tv.ru%2Ffabrika%2F&sl=ru&tl=n
Rachel is aardig succesvol nu in de X Factor,![]()
hoppa, door velen hier bij FOK met al hun verstand bij voorbaat al tot flop gebombardeerd, maar hier zijn dan toch de enige echte scherprechters in tv land.quote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef Suikeroom het volgende:
ik zie nu die quiz met Bridget, ik kom niet meer bij![]()
best leuk dus (tot nu toe)
Daar is hij wel goed in ja. ;-)quote:Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef beequeen het volgende:
Wat maakt het allemaal uit? Het is wrs een kutprogramma ( aan dat YT'je te zien) en Huub heeft meegewerkt aan de screening van die domme dozen. Wat zijn verdere bijdrage aan het programma is geweest zou ik ook niet zo snel weten.
Vogens mij werkte je al bij t.v. voordat je de kooi inging, vertel daar eens over.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub waant zich iemand die weet wat er voor nodig is om een real life soap te maken, niet meer niet minder. Huub reageert op Bart die dingen loopt te roepen die hij in mijn ogen niet kan waarmaken. Iig niet op de manier waarop hij zegt dat te gaan doen, thats all.
All knowing televisie maker? Nee, zeer zeker niet. Maar nogmaals, wel iemand die behoorlijk wat ervaring heeft als het gaat om reality programma's. En als je het stuk leest zie je dat ik er neer zet dat ik meer ervaring met dit genre heb dan Bart, thats all
het is natuurlijk wel goed geprogammeerd.. na Wipeout het grote succes van rtl 5.. nonetheless ik heb me vermaakt, ik ging echt stuk toen ze "dit is Portugal" zei zo over bijna heel Afrika heenquote:Op maandag 13 april 2009 11:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoppa, door velen hier bij FOK met al hun verstand bij voorbaat al tot flop gebombardeerd, maar hier zijn dan toch de enige echte scherprechters in tv land.
Lekker Slim 14,6% Marktaandeel in de doelgroep 20-34 en 653.000 kijkers
hoelala Huub........wat ben jij zielig voor iemand die zegt dat hij veel verstand van tv heeft. De eerste aflevering van een nieuw programma heeft in het algemeen voldoende cijfers door de niewsgierigheid van mensen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hoppa, door velen hier bij FOK met al hun verstand bij voorbaat al tot flop gebombardeerd, maar hier zijn dan toch de enige echte scherprechters in tv land.
Lekker Slim 14,6% Marktaandeel in de doelgroep 20-34 en 653.000 kijkers
jij bent wel zuur hoor, van tevoren een flop voorspellen, heeft de 1e uitzending goede kijkcijfers en positieve reacties en dan ga je verder met "ik wed dat dit kut programma"quote:Op maandag 13 april 2009 13:24 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
hoelala Huub........wat ben jij zielig voor iemand die zegt dat hij veel verstand van tv heeft. De eerste aflevering van een nieuw programma heeft in het algemeen voldoende cijfers door de niewsgierigheid van mensen.
Ik wed dat dit kut programma over de komende weken minder dan 400.000 kijkers zal hebben.
Zuuuuuuuuur voor een kut programma. Ben jij serieus?quote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent wel zuur hoor, van tevoren een flop voorspellen, heeft de 1e uitzending goede kijkcijfers en positieve reacties en dan ga je verder met "ik wed dat dit kut programma"
sterk, erg sterk! maar vooral zuuuuuuuuuuuur
I hope you are not een domme trutquote:Op maandag 13 april 2009 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
jij legt die verbanden! zuur kut
what are you? gay fish?
Ik denk dat het verband eerder 'DGK' en het niet los kunnen laten isquote:Op maandag 13 april 2009 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
jij legt die verbanden! zuur kut
what are you? gay fish?
Een soort van "praatjesmakers" maar dan voor volwassenen. Maar die vond ik nog leuk en vertederend, nu had ik vooral plaatsvervangende schaamte.quote:Op maandag 13 april 2009 14:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat het verband eerder 'DGK' en het niet los kunnen laten is![]()
Anyway dat nieuwe programma heb ik net op uitzending gemist zitten kijken, m'n bek viel af en toe echt open van verbazing bij sommige beredeneringen en ik vind het ook niet nieuw. Een soort 'beauty and the nerd' maar dan anders en het verveelde ook gauw. Dat domme blondjes-concept heb ik nou wel genoeg gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |