Ik dacht al, wat ruik ik toch...quote:Op donderdag 9 april 2009 23:55 schreef Hiwoan3 het volgende:
Sunny, wat leujk dat er weer gereageerd kan worden op de site van Huubke! Het is en blijft toch een scheet he?
Whehehehe...quote:Op donderdag 9 april 2009 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De enige vraag die Huub tijdens zijn werk stelt is: "Suiker en melk?".
Love is in the air,snuif het op.quote:
Volgens Bridget die het kwam promoten bij RTLboulevard wisten de mannen het vaak zelf ook niet. Maar daar gaat het ook niet om. Het gaat er om of de mannen de dames goed inschatten qua antwoorden. Een beetje van "doet ie het of doet ie het niet" is het nu "weet ze het of weet ze het niet"quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:05 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of alle mannen de antwoorden weten,ze lachen wel maar mannen weten ook niet alles
Daar gaat het mij wel even om...Even een paar simpele "gezellige " meiden uitzoeken en die zijn dan dom ?Veel 20/25 ers zijn slim en studeren..Die hebben zich alleen niet aangemeld voor dit programma_O- Nee toch ,of wel dannnnquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:09 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Volgens Bridget die het kwam promoten bij RTLboulevard wisten de mannen het vaak zelf ook niet. Maar daar gaat het ook niet omHet gaat er om of de mannen de dames goed inschatten qua antwoorden. Een beetje van "doet ie het of doet ie het niet" is het nu "weet ze het of weet ze het niet"
De moeder van blonde Natasja in het filmpje, schreef dat zij misschien niet zo slim is, maar zeker niet dom.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:56 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Daar gaat het mij wel even om...Even een paar simpele "gezellige " meiden uitzoeken en die zijn dan dom ?Veel 20/25 ers zijn slim en studeren..Die hebben zich alleen niet aangemeld voor dit programma_O- Nee toch ,of wel dannnn
Ik denk dat Bridget ook de meeste antwoorden niet wist ,.is niet errugggg,maar wel het programma presenteren![]()
Ot mohn![]()
p.s Het programma zal hilarisch zijn ,maar ook om te "huilen"..Wat brengen ouders hun kinderen bij,en wat leren ze op school?![]()
Hoort dit stuk niet ook in het TBO-forum? Ben benieuwd wat Bart/Bram en toekomstige kijkers ervan vinden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:07 schreef lies1958 het volgende:
Lees dit stuk eens wat huub schrijft wat hij denkt over het nieuwe programma de bunker
http://dgkhuub.hyves.nl/blog/22338831/de_Bunker_licht_aan_of_licht_uit/JhCz/?&pageid=2IH8FSKCARCWGKGGW
Jo Beequeen, als je mee wilt beppen in deze discussie, ken dan wel je klassiekers. De Gouden Kooi was het eerste reality concept uit de koker van John de Mol. Echter, er is toen besloten om voor een milde variant te gaan en dat was Big Brother 1.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Dus dat en de arrogantie die uit dit commentaar spreekt.
DGK....de moeder van de RLS's. De hoer zal hij bedoelen.![]()
JE MOEDER!!!!!!!!!!!
Huub waant zich iemand die weet wat er voor nodig is om een real life soap te maken, niet meer niet minder. Huub reageert op Bart die dingen loopt te roepen die hij in mijn ogen niet kan waarmaken. Iig niet op de manier waarop hij zegt dat te gaan doen, thats all.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Huub waant zich wel een echte all round en vooral all knowing televisiemaker. Wat heeft die gozer in hemelsnaam op zijn cv staan?
DGK als deelnemer, junior redactie van de CBML-flop en redactie van een programma dat bij voorbaat al op de flopnominatie staat.
Jaja, dat is enorm veel ervaring om op te bogen.
Huub, volgens mij heb jij deze tekst niet doorgelezen want er staat duidelijk dat het concept van de Gouden Kooi een smeltkroes was:quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Jo Beequeen, als je mee wilt beppen in deze discussie, ken dan wel je klassiekers. De Gouden Kooi was het eerste reality concept uit de koker van John de Mol. Echter, er is toen besloten om voor een milde variant te gaan en dat was Big Brother 1.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi
Het idee voor het programma ontstond gedurende een brainstormsessie in het bedrijfspand van John de Mol op donderdag 4 september 1997 tussen De Mol, Patrick Scholtze, Bart Römer en diens broer Paul Römer. De werktitel was De Gouden Kooi en men bedacht zes deelnemers op te sluiten in een luxe villa voor een jaar, waarna de overgebleven winnaar één miljoen gulden zou krijgen. Het concept was een smeltkroes van verschillende zaken - het toentertijd lopende Biosphere 2-experiment in de woestijn van Arizona (acht mensen opgesloten in een kunstmatige koepel zelfvoorzienend), het Amerikaanse televisieprogramma The Real World waarin een livesoap zich afspeelde met echte bewoners en het van oorsprong Zweedse programma Expeditie Robinson, waarin een groep moest overleven op een onbewoond eiland en er één winnaar overbleef.
Ook wilde men het element van de webcam toevoegen, geïnspireerd door Amerikanen die deze in hun huis 24 uur per dag installeerden, zodat de buitenwereld alles kon volgen wat er gebeurde. Dit alles tezamen leidde tot een concept, waarin in een huis met camera's een groep mensen ongeveer 100 dagen werden opgesloten die op internet en dagelijks via een compilatie-uitzending op televisie konden worden gevolgd en resulteerde in de wereldwijd succesvolle formule van Big Brother
Welk argument?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:15 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Huub, volgens mij heb jij deze tekst niet doorgelezen want er staat duidelijk dat het concept van de Gouden Kooi een smeltkroes was:
"Het concept was een smeltkroes van verschillende zaken - het toentertijd lopende Biosphere 2-experiment in de woestijn van Arizona (acht mensen opgesloten in een kunstmatige koepel zelfvoorzienend), het Amerikaanse televisieprogramma The Real World waarin een livesoap zich afspeelde met echte bewoners en het van oorsprong Zweedse programma Expeditie Robinson, waarin een groep moest overleven op een onbewoond eiland en er één winnaar overbleef."
Dat spreekt jouw argument tegen.
Dat "DGK....de moeder van de RLS's."quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk argument?
Voor Endemol was het hun eerste concept, en de rest is een citaat uit wikipedia.
Daar heeft hij niet geheel ongelijk in, dat van MTV of Eiland Robinson zijn voor mij geen echte RLS.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Dat "DGK....de moeder van de RLS's."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |