abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:07:24 #203
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68234975
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:25 schreef sunny16947 het volgende:
Zo heerlijk hé om overal iets achter te zoeken. In zijn figurantenrol op het filmpje moest het gezellig weekend en dansen zijn. En op de foto van een andere modeldeelneemster staat hij gehel aan de andere kant. Had hij zeker net ruzie met Claire gehad pfffffffffffffff
neem jezelf niet zo serieus
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_68236679
Waaaauw mooie buik heeft Claire!! Ziet er goed uit zeg!
  dinsdag 21 april 2009 @ 19:25:20 #205
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68247735
hoor ik nu ?? Jaap een intervieuw met Joran van der Sloot ....
morgen foto's in de Party van Dennis van Tellingen ( die de hele nacht hiervoor in de bosjes heeft gelegen )....
SBS6 Hart van Nederland
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68248970
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 19:25 schreef snetje het volgende:
hoor ik nu ?? Jaap een intervieuw met Joran van der Sloot ....
morgen foto's in de Party van Dennis van Tellingen ( die de hele nacht hiervoor in de bosjes heeft gelegen )....
SBS6 Hart van Nederland
Was net ook bij RTL Boulevard. Albert Verlinde was heel negatief over Jaap, dat ie hopelijk geen eigen programma zou krijgen.
pi_68250022
Terror Jaap dineert met Joran

Joran van der Sloot is in Nederland en heeft met niemand minder dan Terror Jaap gedineerd. De twee hadden een werkoverleg en prikten samen een vorkje in Breda, de Party spotte ze.

Terror Jaap, de winnaar van reality-programma De Gouden Kooi, gaat eindelijk zijn langverwachte tv-programma maken en daarin gaat hij Joran interviewen. Joran zou een aantal schokkende onthullingen doen in het programma dat binnenkort al op de buis zou moeten komen.

Fotograaf Dennis van Tellingen maakte voor weekblad Party foto’s van het onderonsje.

Joran van der Sloot was de hoofdverdachte in de verdwijningszaak van de Amerikaanse Natalee Holloway. Natalee verdween in de nacht van 30 mei 2005 op Aruba. Joran heeft haar die avond ontmoet en heeft haar waarschijnlijk als laatste in levende lijve gezien. In het programma van Peter R. de Vries bekende Joran dat hij bij Natalee was toen ze overleed.

Bekijk hier het item uit RTL Boulevard
Joran is weer in 't land

Laatst gewijzigd: dinsdag 21 april 2009, 20:11
bron http://www.rtl.nl/(/actue(...)n_Jaap_Nederland.xml

[ Bericht 4% gewijzigd door peeet1 op 22-04-2009 10:11:13 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:24:32 #208
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68257017
die foto
  woensdag 22 april 2009 @ 01:42:17 #209
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68259240
Ik vind dit echt niet leuk en Jaap zou zich verre van die Joran moeten houden.maar ja is mijn mening
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68260609
http://www.tvellef.net/trailerjaap.wmv

TVELLEF MAAKT SHOW OVER JAAP EN JORAN
ROERMOND - TVEllef is de afgelopen maanden bezig geweest met een programma waarin Gouden Kooi winnaar Terror Jaap een ontmoeting had met Joran van der Sloot. Aan het einde van het programma ondergaat Joran van der Sloot een leugendetectortest, waarbij vragen over de Holloway-affaire worden gesteld.

Terror Jaap kwam vorig jaar per toeval in contact met Joran van der Sloot, en besloot in het geheim een programma met hem op te nemen. Om het programma geheim te houden nam hij contact op met TVEllef.

In December vonden de eerste opnames plaats, op een geheime locatie. Joran deed een groot aantal opmerkelijke uitspraken. Omdat Jaap bleef twijfelen of Joran dit keer wel de waarheid sprak werd een leugendetectortest voorgesteld, waar van der Sloot mee accoord ging.

Vorige week vond de test plaats, maar werden Jaap en Joran betrapt door fotograaf Dennis van Tellingen van weekblad Party. Daarom is besloten om deze week al naar buiten te komen met het verhaal.

Bron: http://www.tvellef.nl/php/pivot/entry.php?id=1536
  woensdag 22 april 2009 @ 08:59:48 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68261204
TVEllef, wie kent het niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 09:17:27 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_68261566
Walgelijk om zo'n pathologische leugenaar een podium te geven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_68261753
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef beequeen het volgende:
huh? je weet nog niet eens wat er gaat komen.......

Dus je vind iedereen die een gesprek heeft met een "slecht" iemand walgelijk?

Das behoorlijk de oogkleppen op zetten toch?
  woensdag 22 april 2009 @ 09:33:24 #214
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68261941
Vanavond zit Ernest Lauwes bij P&W. Leugendetectortest vindt ik wel een goeie. Wie weet wat voor opmerkelijks daar uitkomt. Bovendien is Joran ook niet bij Amerikaanse zenders geweest? Daar wordt niet over gevallen. Maar nu Jaap dat doet is het niet goed.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 09:33:53 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_68261952
Ik vind alles wat met Joran te maken heeft walgelijk. Dan maar oogkleppen.
― Mark Twain
  woensdag 22 april 2009 @ 09:34:12 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68261960
Dit is dan ook geen Joran in de media topic ...
pi_68262233
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
Dit is dan ook geen Joran in de media topic ...
Zijn 'real life' optreden bij Peter R. de Vries was anders behoorlijk goed bekeken.
pi_68262678
op de teamfoto met zwangere claire staat ook sharon(schoonmaakster van DGK)...
pi_68262876
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:25 schreef Eef999 het volgende:
http://www.tvellef.net/trailerjaap.wmv

TVELLEF MAAKT SHOW OVER JAAP EN JORAN
ROERMOND - TVEllef is de afgelopen maanden bezig geweest met een programma waarin Gouden Kooi winnaar Terror Jaap een ontmoeting had met Joran van der Sloot. Aan het einde van het programma ondergaat Joran van der Sloot een leugendetectortest, waarbij vragen over de Holloway-affaire worden gesteld.

Terror Jaap kwam vorig jaar per toeval in contact met Joran van der Sloot, en besloot in het geheim een programma met hem op te nemen. Om het programma geheim te houden nam hij contact op met TVEllef.

In December vonden de eerste opnames plaats, op een geheime locatie. Joran deed een groot aantal opmerkelijke uitspraken. Omdat Jaap bleef twijfelen of Joran dit keer wel de waarheid sprak werd een leugendetectortest voorgesteld, waar van der Sloot mee accoord ging.

Vorige week vond de test plaats, maar werden Jaap en Joran betrapt door fotograaf Dennis van Tellingen van weekblad Party. Daarom is besloten om deze week al naar buiten te komen met het verhaal.

Bron: http://www.tvellef.nl/php/pivot/entry.php?id=1536
Ik zie dat de trailer verwijderd is
pi_68262982
Joran mag van mij ook naar een andere planeet. Maar toch vind ik het ergens wel gaaf van Jaap dat hij een interview heeft met die gast.
Joran was een grote fan van jaap. En Jaap maakt (zoals met veel dingen) er gebruik van.Ik ben benieuwd.....
pi_68263193
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:11 schreef seka het volgende:
Joran mag van mij ook naar een andere planeet.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  woensdag 22 april 2009 @ 11:00:58 #222
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_68264427
Ik wil het programma wel zien (Jaap en Yoran). De foto's zien er interessant uit. *thumbs up* (smiley doet het niet).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 22 april 2009 @ 13:23:05 #223
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68268789
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:17 schreef beequeen het volgende:
verschrikkelijk domme opmerking dit

fox news mag wel Joran interviewen? Patrick van der Eem mag wel 4 ton in zn zak steken om bananensplit te spelen met Joran, Peter R mag m wel zogenaamde mensenhandelaren aanbieden in Thailand?

de zeeeee is groooot Jaap ik zeg het ze gaat nooooit meer gevonden worden heb er nu al zin in
pi_68269359
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:23 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

fox news mag wel Joran interviewen? Patrick van der Eem mag wel 4 ton in zn zak steken om bananensplit te spelen met Joran, Peter R mag m wel zogenaamde mensenhandelaren aanbieden in Thailand?

de zeeeee is groooot Jaap ik zeg het ze gaat nooooit meer gevonden worden heb er nu al zin in
Jaap = een held,

en de kritieken ook de laatste maanden, we vernemen niets meer van Jaap, allemaal grootspraak die plannen van hem etc, etc, etc.

vond het moeilijk om hem niet te verdedigen, maar goed

gun hem dit ook enorm! Go Japie!
pi_68269946
http://www.telegraaf.nl/p(...)or_Jaap__.html?p=1,2

Ik ben heel benieuwd en gun het Jaap ook
pi_68270271
quote:

[..]

Juistem, verschrikkelijke domme post dit.
Vergelijk Jaap met een journalistiek misdaadprogramma en een nieuwsprogramma.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_68270399
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef -Jean- het volgende:

[..]

nou misdaad programma is het niet, maar journalistiek is het wel,

7 miljoen kijkers keken naar die oplichter snorremans van sbs
  woensdag 22 april 2009 @ 14:18:14 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68270461
Maar dit wordt dus uitgezonden door een lokale Limburgse zender? Met de hoop dat het door een landelijke of diverse andere regiozenders wordt aangekocht?
  woensdag 22 april 2009 @ 14:20:28 #229
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68270537
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:12 schreef -Jean- het volgende:

[..]

wat ben jij naief zeg, fox news is entertainment wel is Bill O Reily gezien? Peter R is ook entertainment.. nu jij weer
pi_68270547
quote:
Op woensdag 22 april 2009 13:42 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Jaap = een held,

en de kritieken ook de laatste maanden, we vernemen niets meer van Jaap, allemaal grootspraak die plannen van hem etc, etc, etc.

vond het moeilijk om hem niet te verdedigen, maar goed

gun hem dit ook enorm! Go Japie!
Jaap gaat aan de haal met een uitgekauwd nieuwsitem, als je dat vind passen bij zijn grootspraak snap ik direct waarom je CBML zo geweldig vond.
  woensdag 22 april 2009 @ 14:25:56 #231
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_68270693
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nou misdaad programma is het niet, maar journalistiek is het wel,

7 miljoen kijkers keken naar die oplichter snorremans van sbs
Maar als Jaap het doet is het goed?

Ik ben wel benieuwd wat er uit die leugendetectortest komt, misschien wordt Amerika wel weer boos om een Nederlands programma.

Natuurlijk gun ik Jaap een programma, Joran in het nieuws houden en vragen blijven stellen lijkt me ook niet verkeerd trouwens, wie weet verpraat hij zich.
be nice or go away
  woensdag 22 april 2009 @ 14:46:58 #232
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68271386
Joran zn verklaringen:

tegen politie: alleen achtergelaten op het strand
tegen patrick: gedumpt in de zee
tegen fox: verkocht aan mensenhandelaren uit Venezuela
tegen Jaap: ik heb over dr heen gekotst en daarna opgegeten samen met mn vader
  woensdag 22 april 2009 @ 15:06:42 #233
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68272071
quote:

[..]

Om alvast in de juiste steming te komen:

[ Bericht 16% gewijzigd door Pearlbitch op 22-04-2009 15:33:22 ]
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 22 april 2009 @ 15:12:13 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68272261
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:46 schreef Suikeroom het volgende:
Joran zn verklaringen:

tegen Jaap: ik heb over dr heen gekotst en daarna opgegeten samen met mn vader

Onderwijl zingend 'Nooit meer naar huis!'

Anyhood. Kan iemand mijn vraag beantwoorden over het waar uitzenden? Inderdaad enkel dat lokale zendertje in Limburg met hoop op navolging?
  woensdag 22 april 2009 @ 15:14:19 #235
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68272338
  woensdag 22 april 2009 @ 15:28:24 #236
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_68272789
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:14 schreef Suikeroom het volgende:
zo is ie leuker

Die zocht ik ook
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 22 april 2009 @ 15:32:36 #237
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68272905
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:

[..]

Onderwijl zingend 'Nooit meer naar huis!'

Anyhood. Kan iemand mijn vraag beantwoorden over het waar uitzenden? Inderdaad enkel dat lokale zendertje in Limburg met hoop op navolging?
Joran van der Sloot (21) is weer gesignaleerd in Nederland. De beruchte verdachte in de Natalee Holloway-moordzaak werd gefotografeerd, terwijl hij een hapje aan het eten was met Terror Jaap (26). De twee hielden tijdens een diner in Breda werkoverleg toen ze werden gespot door een fotograaf van Party.

De Gouden Kooi-winnaar heeft dat voor elkaar gekregen wat Peter R. de Vries niet lukte. Met behulp van twee Roermondse tv-makers van Limburgse televisiezender TVEllef heeft Jaap Joran zover gekregen om een leugendetectortest te ondergaan. Dagblad de Limburger meldt dat Terror Jaap de verdachte Joran recent in Breda heeft gefilmd voor een tv-programma. TVEllef meldt op hun website dat Jaap vorig jaar toevallig in contact kwam met Van der Sloot. Samen besloten ze in het geheim een programma op te nemen. In december vonden de eerste opnames plaats op een geheime locatie. Jaap twijfelde of Joran dit keer wél de waarheid sprak en heeft een leugendetectortest voorgesteld. Joran ging hiermee akkoord.

Wanneer en waar het programma wordt uitgezonden is onbekend. De tv-makers en Jaap willen het programma eerst verkopen aan de hoogste bieder.

Bron: MSN Starlounge
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 22 april 2009 @ 15:39:25 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68273139
Een laatste zin!
  woensdag 22 april 2009 @ 16:22:00 #239
168951 STAP01
body and brain
pi_68274558
Ik ben ook heel erg benieuwd naar dit interview! Ik hoop wel dat Jaap m flink aangepakt heeft en dat Joran niet de hand boven het hoofd wordt gehouden! (als voorwaarde voor dit interview bijvoorbeeld, dat zou zonde zijn)
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 16:23:39 #240
135305 beequeen
Lost.
pi_68274621
Daar is ze weer, live vanuit Venetië.
quote:
Vorige week zat ik nog mijn column vanuit Parijs te tikken en dit keer van uit Venetië. Ik weet niet wat me allemaal overkomt. Ik, die volop van het vrijgezelle leven aan het genieten was, kan het allemaal even niet meer bevatten. Ik ben in de wolken, de vlinders kriebelen overal. Deze man heeft het voor elkaar gekregen om mijn hoofd op hol te brengen. Er bestaan toch nog echte mannen die lief, romantisch, beschermend en grappig zijn. Ik weet echt niet wat mij de afgelopen weken allemaal overkomt, maar ik geniet er volop van en het maakt me nog gelukkiger. Deze man weet in alle opzichten hoe het moet, hij toont het met iets kleins, maar ook met veel romantiek.

Mister X vroeg of ik deze week met hem mee wilde naar Venetië, de stad van de liefde en romantiek. Afgelopen maandag zijn we in één keer met de auto naar Venetië gereden, we hebben ruim 10 uur in de auto gezeten, maar het was het wachten waard.
Ik was nooit eerder in Italië geweest, maar wat is dit een geweldige stad. Venetië ligt eigenlijk in het water, er rijden hier helemaal geen auto's en als je je wilt verplaatsen doe je dat in een watertaxi of een gondel, heel romantisch dus. Ik moet dan ook wel eerlijk bekennen dat ik het heel leuk vind hier juist met Mister X te zijn. Ik ken hem nog maar heel kort en we zijn al naar Parijs , Antwerpen en nu weer Venetië geweest. Ik moet eerlijk zijn, daar hou ik toch wél weer van, hij snapt het echt!!!

Gisteren zijn we lekker lasagne en pizza gaan eten, daarna natuurlijk heerlijk gewinkeld. 's Avonds zijn we naar de opera geweest, ik had nooit gedacht dat ik dat mooi zou vinden, maar ik heb echt genoten. Het zal ook wel door de sfeer in Venetië komen, maar het was heel mooi. Daarna zijn we hier op een plein gaan zitten waar hele mooie muziek werd gespeeld. We hebben nogmaals iets heerlijks gegeten en de wijn was ook super, geweldig was het. Ik had het gevoel dat ik in een film zat, zo mooi.

Vandaag gaan we nog van deze heerlijke stad genieten. We gaan met een gondel door heel Venetië, ik heb dat altijd al een keer willen doen. Ik kende het uit die scene van de Bold & the Beautiful met Thorne en Brooke, hihihi. En dacht altijd wauwwwwww, dat wil ik ook een keer doen, met van die prachtige muziek in een gondel door Venetië varen. En nu gaat deze droom ook werkelijkheid worden!!!

Vanavond rijden we dan weer terug naar Nederland, maar dit keer wel met een tussentijdse pauze. Want het was toch wel heel zwaar om aan één stuk door te rijden. Ik heb op de heenweg in Duitsland ook nog een stukje in zijn auto gereden, maar ik ging ineens heel voorzichtig rijden. Iedereen rijdt zo hard in Duitsland, dat ik me er niet prettig bij voelde, dus dat doe ik dan maar niet meer.

Ik ga nu mijn column afsluiten en héérlijk ontbijten in deze mooi stad. Nog even genieten van deze mooie dagen met de man die mij vlinders bezorgt.

See you next week.

XX Amanda
― Mark Twain
  woensdag 22 april 2009 @ 16:26:35 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68274734
Bij de eerste regels kreeg ik heel erg een déjà vu naar:

woensdag 22 april 2009 @ 16:34:00 #242
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68274986
Ik hoop voor Amanda dat het echt een lieve man is,die het goed met haar voorheeft
  woensdag 22 april 2009 @ 16:34:56 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68275012
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoop voor Amanda dat het echt een lieve man is,die het goed met haar voorheeft
Ik help je hopen, maar ben er een beetje bang voor. Heb sowieso het vermoeden dat deze man niet echt zuivere espresso is. Call it a hunch.
  woensdag 22 april 2009 @ 16:36:15 #244
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68275052
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik help je hopen, maar ben er een beetje bang voor. Heb sowieso het vermoeden dat deze man niet echt zuivere espresso is. Call it a hunch.
Ik ben er ook bang voor,des te meer hoop ik dat het een lieve rijke niet stinkerd is.We sullen sien
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 16:43:51 #245
135305 beequeen
Lost.
pi_68275320
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:34 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ook, maar ik heb er niet echt een goed gevoel bij. Al die random tripjes met een bijna wildvreemde.....
― Mark Twain
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 16:50:50 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_68275581
Amanda heeft een sugar-daddy gevonden
Hoeft ze niet meer aan een paal te hangen
  woensdag 22 april 2009 @ 16:53:39 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68275692
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
Amanda heeft een sugar-daddy gevonden
Hoeft ze niet meer aan een paal te hangen
Voorlopig niet ...
Totdat de cadeautjes terugverdiend moeten worden. Dan staan de palen van de vrienden boven water.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:12:35 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68276301
Jaap nu aan de telefoon op 3FM.
  Moderator woensdag 22 april 2009 @ 17:21:48 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_68276589
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voorlopig niet ...
Totdat de cadeautjes terugverdiend moeten worden. Dan staan de palen van de vrienden boven water.
Ja, daar ben ik ook bang voor, dat de rekening later gepresenteerd wordt
pi_68276811

woensdag 22 april 2009 @ 17:38:44 #251
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68277082
Ze is in ieder geval naar de opera geweest en die man weet natuurlijk best wel dat er op hem gelet wordt.Ik hoop echt dat het goed uitpakt voor Amanda,anders zijn de rapen nog niet gaar meneer X!
  † In Memoriam † woensdag 22 april 2009 @ 17:38:59 #252
135305 beequeen
Lost.
pi_68277091
Bier en tietuh, tralalala.

Arme Amanda, toch een loverboy tegen het lijf gelopen.
― Mark Twain
pi_68277109
We kunnen ervan uit gaan dat amanda haar nieuwe lover geen baan heeft van maandag t/m vrijdag.
En ook genoeg geld heeft om die trips te maken.
pi_68277344
" Joran v d Sloot liegt en bedriegt " zegt Terror jaap op 3fm 22/4/2009

[ Bericht 0% gewijzigd door peeet1 op 22-04-2009 18:58:24 ]
pi_68277367
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef lies1958 het volgende:
We kunnen ervan uit gaan dat amanda haar nieuwe lover geen baan heeft van maandag t/m vrijdag.
De vriend van amanda, Rogier, voor de Kooi had ook veel geld en die zit op dit moment in een buitenlandse gevangenis. Ik ben wel benieuwd wie die man is.
  woensdag 22 april 2009 @ 17:50:24 #256
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68277431
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:02 schreef sherry777 het volgende:
op de teamfoto met zwangere claire staat ook sharon(schoonmaakster van DGK)...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh !! dat is zij !!!
ik dacht al ze komt me zo bekend voor en ik kon der niet thuisbrengen
pi_68277519
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:47 schreef peeet1 het volgende:
" Joran van den Sloot liegt en bedriegt " zegt Terror jaap op 3fm 22/4/2009

" Joran van den Sloot liegt en bedriegt " zegt Terror jaap op 3fm

Iedereen in Nederland weet het behalve Jaap. Ik zie Jaap echt niet op tv komen.
  woensdag 22 april 2009 @ 18:03:35 #258
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68277731
Guillaume85 als er ergens weer teleleurstellende kijkcijfers zijn moet jij het wel het hier melden heh, we kunnen niet zonder jouw negativiteit
  woensdag 22 april 2009 @ 18:13:41 #259
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68277962
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:47 schreef peeet1 het volgende:
" Joran van den Sloot liegt en bedriegt " zegt Terror jaap op 3fm 22/4/2009

Joran heeft Jaap beflikkert Jaap Joran dus weer ....
en volgens Jaap kan Joran nu geen voet meer op Nederlands bodem zetten ..

gaaf !! dit wil ik zien !!
pi_68277977

woensdag 22 april 2009 @ 18:16:51 #261
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68278036
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:39 schreef lies1958 het volgende:
ik krijg ook een raar onderbuikgevoel bij die Mr.X
rare tripjes allemaal ... en waarom urenlang in een auto zitten ? (doet me denken aan The Transporter) of Mr.X moet vliegangst hebben ...dat kan ook nog ...
  woensdag 22 april 2009 @ 18:17:33 #262
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_68278061
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje Peeet1 en deze ontmoeting was al in januari? En Dennis van Tellingen die de foto's nam.
pi_68278149
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:17 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Jeetje Peeet1 en dit was al in januari? En Dennis van Tellingen die de foto's nam.
wo 22 apr 2009, 13:17
Joran aan leugendetector in show Terror Jaap
AMSTERDAM - Er komt een nieuwe tv-show over de verdwijning van Natalee Holloway, waarin Joran van der Sloot stevig aan de tand wordt gevoeld door Terror Jaap. TV-maker Olaf Simons in de GPD-bladen: "Joran liegt en bedriegt. De enige manier om de waarheid te achterhalen, is een leugendetectortest. Joran is twee dagen doorgelicht."

Joran en Jaap kwamen via de netwerksite Hyves met elkaar in contact. "Ze schaakten wat online en toen Jaap erachter kwam dat RTL hem niet de beloofde talkshow wilde geven, wilde hij zelf per se een tv-programma bedenken", aldus Simons. "Hij kwam bij ons met het idee Joran in een show op te voeren. Dat vonden wij geen goed idee, want Joran wordt hoe dan ook gelinkt aan de verdwijning van de jonge vrouw Natalee in 2005. Toen was ons voorstel om Joran een test te laten ondergaan."

Simons runt samen met Ton Balendonck een productiebedrijf. De twee hebben al eerder samengewerkt met Terror Jaap, meldt Mediacourant.nl. Ze willen de videobeelden van de leugendetectortest verkopen. Over de uitslag van de test doen de mannen helaas nog geen uitspraken. "Uiteraard is de test geen juridisch toelaatbaar bewijs, maar de uitkomsten van het bedrijf in Breda zijn in negentig procent van de gevallen betrouwbaar.
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)w_Terror_Jaap__.html

[ Bericht 66% gewijzigd door peeet1 op 22-04-2009 18:26:04 ]
  woensdag 22 april 2009 @ 18:22:59 #264
162917 tuinfluiter
pi_68278198
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:20 schreef peeet1 het volgende:

Ja, ik las gisteren dat deze ontmoeting al in januari was.

Of nam jij de foto's?
pi_68278351
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:03 schreef Suikeroom het volgende:
Guillaume85 als er ergens weer teleleurstellende kijkcijfers zijn moet jij het wel het hier melden heh, we kunnen niet zonder jouw negativiteit
Ok vriend Ik hoop dat jij positief blijft in al je berichten. Maar eerst naar jezelf kijken ok ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Guillaume85 op 22-04-2009 18:49:53 ]
pi_68278477
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ja, ik las gisteren dat deze ontmoeting al in januari was.

Of nam jij de foto's?
nee gelukkig niet maar het is gisteren pas uitgelekt
  woensdag 22 april 2009 @ 18:41:38 #267
168951 STAP01
body and brain
pi_68278756
Boulevard!!!!! over Jaap en Joran
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_68281165
joran/jaap net in shownieuws. SBS heeft trailer afgewezen. Maandag interview met jaap op sbs shownieuws.
Was een klein stukje te zien van de trailer, jaap heel druk en overdreven bewegingen makend richting joran.

Maarja publiciteit heeft jaap in ieder geval wel hiermee bereikt. Maar laat hij vooral trots wezen dat hij zo stoer met joran op de foto staat.
  woensdag 22 april 2009 @ 21:39:14 #269
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_68284588

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 22 april 2009 @ 21:41:02 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_68284647

pi_68295832
Terry (722)
gisteren, 22:01
Onderwerp: Betalingsherinnering
Uw klantnummer: 213209710
Datum: 23-03-2009

Geachte dhr.van ballengooy

Enkele maanden geleden heeft u van ons een acceptgiro ontvangen voor de onderstaande bestelling(en).

Detailoverzicht openstaande facturen:
Factuurnummer: 20081230140
Factuurdatum: 22-10-2008
Besteldatum: 15-10-2008

Aantal - Titel - Prijs

1x BlackRubber Incredible Big Dildo 30,00
1x Latex Pak (V) 45,00
1x Anaalplug 20,00
1x Glijmiddel 16,00
1x Zweep 4m 25,00
1x Opblaasvrouw 40,00

Totaal: 176,00

Middels deze krabbel via een van uw vrienden willen wij u eraan herinneren dat de uiterste betaaldatum is verstreken. Indien u de acceptgiro nog niet ingevuld en verzonden heeft, verzoeken wij u vriendelijk dit binnen 14 dagen te doen.

Als u uw acceptgiro kwijt bent geraakt, kunt u bovenstaand bedrag ook overmaken op rekeningnummer 14573, ten name van De Bruine Vinger b.v. Postbus 472, 5566 AT, Stompetoore. Vergeet niet uw bestelnummer hierbij te vermelden.

Let op: als wij uw betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen, zijn wij genoodzaakt om u -conform de Algemene Verkoopvoorwaarden- herinneringskosten in rekening te brengen. Indien u de acceptgiro al verzonden heeft, kunt u deze krabbel uiteraard als niet verzonden beschouwen.

Wij hopen u binnenkort weer terug te zien op onze site.
Met vriendelijke groet,

Pornoshop de Bruine vinger
bron Huub's Hyves

dit is pas humor !!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 10:10:36 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68295889
Nou! Tophumor!

Van de bovenste plank in de kleuterschool toch zeker.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:44:38 #273
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68298915
Misschien zie ik spoken maar wat mij opvalt aan de foto's van Amanda......Ze is blij op de "normale" snapshots. Ze kijkt niet echt blij op de foto's waar ze weer sexy haar bandjes van de jurk naar beneden laat hangen.
Snooker is top!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 11:46:51 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68298978
Dan kijkt ze gewoon heel, maar dan ook héél geil .
Denkt ze.

Ik vind Amanda eigenlijk altijd een beetje treurig ogen, de laatste tijd.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:49:50 #275
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68299082
In de papieren editie komt Jaap toch iets minder uit de verf. En is de focus (kop) meer op Joran gevestigd.

JORAN VAN DER SLOOT AAN LEUGENDETECTOR

Aangesloten op een leugendetector legt Joran van der Sloot een verklaring af over de verdwijning van Natalee Holloway. De verklaring zal op de televisie uitgezonden worden.
Van der Sloot vertelt ’de waarheid’ in de tv-show van zijn vriend ’Terror’ Jaap Amesz, winnaar van het programma De Gouden Kooi. Afgelopen week werd Van der Sloot enkele dagen ondervraagd bij het gerenommeerde recherchebureau Schalke & Partners, gespecialiseerd in polygrafie (leugendetectie).
Terror Jaap houdt de resultaten geheim tot zijn show op de buis komt. „De resultaten zijn verbluffend en grandioos. De resultaten geven heel veel dingen weer die absoluut niet gedacht of verwacht waren. Jaap is geen Peter R. de Vries, geen misdaadjournalist, maar hij is gewoon achter de waarheid gekomen”, zegt zijn manager Remko Liet. In werkelijkheid is het psychologe Annette Heldens geweest die bij Schalke & Partners in Breda het interview deed, over meerdere dagen. „Ons team is bloedserieus te werk gegaan en het is heel goed gelukt”, zegt directeur Aad Schalke, zonder in te willen gaan op de resultaten. „Er is 95% zekerheid dat de uitslag correct is. Het ging om de waarheidsvinding en daarin zijn we geslaagd.”

FOTO: MULTISTOCK ENTERTAINMENT

Wanneer en door welke omroep de leugendetectorshow wordt uitgezonden, is nog niet bekend. Terror Jaap hoopt de show voor het zomerseizoen op de buis te krijgen.
Snooker is top!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 11:51:37 #276
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68299129
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef Copycat het volgende:
Dan kijkt ze gewoon heel, maar dan ook héél geil .
Denkt ze.

Ik vind Amanda eigenlijk altijd een beetje treurig ogen, de laatste tijd.
Komt op mij over als "het moet weer zonodig"
Snooker is top!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 11:52:30 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68299160
Ik heb er een heel hard hoofd in dat dit programma de buis daadwerkelijk gaat halen. Beetje uitgekauwd, hoe cru het ook klinkt. En allemaal leuk en aardig, zo'n leugendetector, maar uiteindelijk kun je er toch geen harde conclusies aan verbinden.
Beetje een non-item, vrees ik.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:18:54 #278
162917 tuinfluiter
pi_68299956
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb er een heel hard hoofd in dat dit programma de buis daadwerkelijk gaat halen. Beetje uitgekauwd, hoe cru het ook klinkt. En allemaal leuk en aardig, zo'n leugendetector, maar uiteindelijk kun je er toch geen harde conclusies aan verbinden.
Beetje een non-item, vrees ik.
Weet niet hoe het werkt, maar Jaap heeft zijn prijsjes wel om nog langer miljonair te kunnen zijn.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:22:48 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68300056
Hoe bedoel je, tuinfluiter?
  donderdag 23 april 2009 @ 12:32:49 #280
162917 tuinfluiter
pi_68300374
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe bedoel je, tuinfluiter?
Jaap vroeg Joran mee te doen met zijn pilot/tv-show en verwacht misschien een mooi geld bedrag
van RTL, SBS .....dat zal Jaap niet alleen de kijkcijfers doen, zal toch niet allemaal naar het productiebedrijf gaan.
  donderdag 23 april 2009 @ 12:35:58 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68300459
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat Jaap dit idee had om Joran te interviewen en misschien een mooi geld bedrag wil
hebben van een RTL, SBS .....zal toch niet allemaal naar het productiebedrijf gaan.
Ik denk dat Jaap zich als beginnend televisiemaker wat bescheidener zou moeten opstellen. Eerst animo krijgen, naam kweken met je werk en dan mag je eisen gaan stellen.
Als het net zo cheap oogt als die anorexia-uitzending, zitten er weinig grote omroepen op te wachten, schat ik in. Temeer daar de nieuwswaarde zo te lezen zo goed als nihil is.

Dit alles uiteraard voortbordurend op jouw 'misschien' .
  donderdag 23 april 2009 @ 12:41:58 #282
162917 tuinfluiter
pi_68300612
quote:
Op donderdag 23 april 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:

Ik denk dat Jaap zich als beginnend televisiemaker wat bescheidener zou moeten opstellen. Eerst animo krijgen, naam kweken met je werk en dan mag je eisen gaan stellen.
Als het net zo cheap oogt als die anorexia-uitzending, zitten er weinig grote omroepen op te wachten, schat ik in. Temeer daar de nieuwswaarde zo te lezen zo goed als nihil is.

Dit alles uiteraard voortbordurend op jouw 'misschien' .

Bedankt . Ook voor het samen borduren.
  donderdag 23 april 2009 @ 13:29:13 #283
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68302079
ik denk dat misschien bnn het wil uitzenden, anders veronica of zo, maar serieuze media pakken het geen eens op, hij kreeg er ook alleen publiciteit mee in de telegraaf en shownieuws en de party
  donderdag 23 april 2009 @ 13:32:37 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68302193
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:29 schreef Suikeroom het volgende:
ik denk dat misschien bnn het wil uitzenden, anders veronica of zo, maar serieuze media pakken het geen eens op, hij kreeg er ook alleen publiciteit mee in de telegraaf en shownieuws en de party
Ik denk niet dat een publieke omroep als BNN hierop zit te wachten. Veronica zou evt kunnen, maar ook dat betwijfel ik ten zeerste.
pi_68302669
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien zie ik spoken maar wat mij opvalt aan de foto's van Amanda......Ze is blij op de "normale" snapshots. Ze kijkt niet echt blij op de foto's waar ze weer sexy haar bandjes van de jurk naar beneden laat hangen.
Deze fotos bedoel je::

donderdag 23 april 2009 @ 13:50:30 #286
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68302706
bnn maakt belachelijk slechte programma's, als je de lama's maakt dan valt dit ook te overwegen.. ben wel benieuwd hoe het gemaakt is..
  donderdag 23 april 2009 @ 13:51:52 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68302742
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:50 schreef Suikeroom het volgende:
bnn maakt belachelijk slechte programma's, als je de lama's maakt dan valt dit ook te overwegen.. ben wel benieuwd hoe het gemaakt is..
Dat is in the eye of the beholder. Maar Jaap is imo niet des BNN's.
pi_68303593
Moeilijk weg te zetten zo'n Jaapio, maar misschien is het wat voor nieuwe omroep "Powned" (Geenstijl)
  donderdag 23 april 2009 @ 14:24:39 #289
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68303804
Als het om een pilot gaat, zal Jaap toch met hele goeie vervolgshows moeten komen als je al zo hoog inzet.
Snooker is top!!!
  donderdag 23 april 2009 @ 18:16:53 #291
111260 Charmian
a little joy
pi_68311116
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef Guillaume85 het volgende:

[..]

Deze fotos bedoel je::

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt van die foto's die je in een kinderpornocollectie tegen zou kunnen komen. Iemand die vanachter de camera roept 'doe die bandjes maar naar beneden, dat is niet erg, geloof me maar, niemand die het ziet'. Ik vind dat Amanda kijkt of ze het niet leuk vind dat ze zo moet poseren (surprisingly). Maar ja, haar verhaaltje spreekt dat dan ook helemaal tegen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_68312977
huub heeft een nieuw blog geschreven.
http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1
pi_68313057
peter r de vries zo in shownieuws over jaap en joran interview
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_der_Sloot___.html

[ Bericht 10% gewijzigd door lies1958 op 23-04-2009 20:07:33 ]
pi_68314958
'Geen animo voor Terror Jaap en Joran van der Sloot'

AMSTERDAM - Terror Jaap wist Joran van der Sloot te strikken voor een interview, maar raakt het programma aan de straatstenen niet kwijt...

RTL, SBS, Net5, Veronica en de KRO zitten niet te wachten op het programma van Jaap, zo meldt Shownieuws.

Zo zegt RTL: "Wij zijn niet geïnteresseerd in Terror Jaaps programma. Het past niet in het profiel van RTL."

Misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die een miljoenenpubliek wist te bereiken met zijn uitzendingen over Joran, is niet verrast door het gebrek aan interesse. "Ik krijg niet de gedachte dat Jaap nu meteen een betrouwbare partij is voor zoiets. Ik denk niet dat het iets nieuws brengt. Het is meer een kermisattractie."

Ook televisiemaker/regisseur Bert van der Veer ziet er geen brood in. "Die Terror Jaap komt over als iemand die geen afstand kan doen van zijn bekendheid."

Tv-maker Olaf Simons, die met Jaap samenwerkt en op het idee kwam om Joran aan een leugendetectortest te leggen, meldde al eerder: "Toen Jaap erachter kwam dat RTL hem niet de beloofde talkshow wilde geven, wilde hij zelf per se een tv-programma bedenken."

Het verkopen is wat lastiger dan het bedenken, zo blijkt.

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Telegraaf.nl
  donderdag 23 april 2009 @ 20:32:16 #295
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_68315598
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef Guillaume85 het volgende:
'Geen animo voor Terror Jaap en Joran van der Sloot'

AMSTERDAM - Terror Jaap wist Joran van der Sloot te strikken voor een interview, maar raakt het programma aan de straatstenen niet kwijt...

Telegraaf.nl
Wat een prachtig nieuws
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_68321160
Ik vind het fijn voor Jaap, ik hoop dat het een succes wordt! Ik ga pas een mening over het onderwerp/inhoud geven als ik het gezien heb.
  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 23:05:05 #297
128220 Peter6000
pi_68321914
Het moment dat Jaap moet gaan beslissen Terror-Jaap, Emo-Jaap en King-Jaap los te laten, lijkt er toch langzaam aan te gaan komen.
Anders wordt het echt een karikatuur van zichzelf, een soort Johan Vlemmix.

Tijd om verder te gaan: hij heeft capaciteiten genoeg, en is (dankzij zijn relatief sobere levensstijl) financieel onafhankelijk.
pi_68323196
laat
jaap eerst eens op een dieet gaan die gozer word steeds dikker.
Twinning = boring
  donderdag 23 april 2009 @ 23:43:16 #299
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_68323233
Jaap moet idd afstand nemen van zn imago maar hij doet juist het tegenovergestelde, niemand neemt hem serieus, en het wordt hem ook niet gegund

Huub zei het al goed net na de finale toen Jaap die Stichting Jaap grap maakte, "dit is karaktermoord"
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:06:27 #300
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68323864
Apart "schaakspel wat Jaap nu speelt.Ik kan niet schaken btw
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:09:45 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68323944
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:46 schreef Mriekje het volgende:
Ik vind het fijn voor Jaap, ik hoop dat het een succes wordt! Ik ga pas een mening over het onderwerp/inhoud geven als ik het gezien heb.
Je hebt het bericht twee posts boven je gelezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')