Poepon is verkocht. Maar Poepon heeft niet genoeg potentie om het niveau van Ajax op korte termijn te halen vind ik. Slijngard ontwikkeld zich ook niet goed dit seizoen, dus die mag weg.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slijngard mag wel weg.. Poepon nog geen duidelijkheid over? Of was die al direct verkocht?
Precies. Ik herinner me het aanvoerderschap van Slijngard ook nog wel...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alles te zeggen. Ik herinner me nog een Gouden Generatie met Brutil Hosé en consorten.
Michael Lameyquote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
Kevin Bobson
Brutil Hose
Dennis Schulp
Kieran Bechan
Derk Boerrigter
Youssouf Hersi
Nando Rafael.
Dat zouden allemaal wereldtoppers worden.
Arno Splinter staat me ook nog bij uit die tijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Michael Lamey
Mitchell Pique
Cedric van der Gun
Allemaal dezelfde generatie
Meteen maar een contract geven ofniet?quote:Klaas Jan wordt vader
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar (25) is voor het eerst vader geworden. In Madrid is zijn vriendin Maddy bevallen van een jongetje: Seb.
Dit heeft de manager van de Real Madrid-speler bevestigd.
Klaas-Jan en Maddy wonen sinds december in Spanje. Kort voor hun vertrek maakte het stel bekend een kindje te verwachten. "We kunnen ons geluk niet op", aldus Maddy toen.
Het tweetal is al ruim acht jaar samen.
Gefeli klaasquote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Meteen maar een contract geven ofniet?
Nee. Lijkt me wat voorbarig.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_vader__.html?p=11,2quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gefeli klaas
Hoe ziet die maddy eruit eigenlijk?
Nu te laat lijkt me..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
* TIM-846 hoopt dat Klaas Seb Nederlandstalig op wil voeden en snel terugkomt naar Ajaxquote:Op donderdag 9 april 2009 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk wordt die Seb een net zo grote baas als Baas Jan.
Knopper?:')quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Arno Splinter staat me ook nog bij uit die tijd.
Martijn Reuser ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Arno Splinter staat me ook nog bij uit die tijd.
Elke speler zegt dit tegenwoordig maar als er een dik contract wordt aangeboden zijn ze meteen weg. Ik verwacht eigenlijk wel dat Suarez vertrekt volgend seizoen, verder zal Ajax Vermaelen (logisch) ook wel verkopen als dat bod van 10/11 miljoen euro waar is.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk achterlijk, maar dat Suárez nu zegt dat hij nog een jaar bij Ajax wil blijven zegt natuurlijk net zo veel als dat de Zeeuw zegt dat hij nog wel bij AZ wil blijven. Logisch dat je dat zegt, is immers goed voor je band met de supporters..
Verder heb ik het over de algemene tendens, als een club goed presteert, worden de juweeltjes weggekocht. De Zeeuw is een belangrijk element bij AZ, evenals Dembele en El Hamdaoui bijvoorbeeld. Grote kans dat er een paar weggekocht worden, wat dus al langer bij Ajax gebeurt. We kijken na de zomer wel weerAangezien ik er geen zak van geloof dat Suárez blijft als Barcelona 30 miljoen biedt bijv. (en dat geldt voor andere spelers ook).
En dat weet hij zelf gelukkig ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef _Mike_ het volgende:
Suarez is echt nog niet goed genoeg voor de absolute top.
Ik baseer het op de geruchten van Barcelona kant, als ze hem een contract aanbieden gaat hij 100% zeker weg.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef _Mike_ het volgende:
Rots jij verwacht het niet, jij hoopt het vooral... Want waar baseer je het eigenlijk op?
Suarez is echt nog niet goed genoeg voor de absolute top.
Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk dat je AZ echt overschat als je zegt dat ze ver kunnen komen in de CL. De laatste tijd spelen ze al erg matig. Daarmee ga je het zelfs tegen het Bayern van gisteren niet redden.
Verder nogmaals; Elia is nergens voor nodig. Als je die gast koopt kun je net zo makkelijk een koffer cash in de grachten mikken.
Precies. Overal wordt nu geroepen dat AZ een hele goede ploeg heeft maar daar slaat nergens op. Er wordt nergens meer gesproken over het vorige rampzalige seizoen. Wanneer Ajax/Fey/PSV kampioen wordt, wordt er zelden geroepen dat het een hele goede ploeg is. Zoals Ronald Koeman laatst in Studio Voetbal heel goed zei, vooraf lijkt het vrij onrealistisch dat Ajax, PSV én Feyenoord een slecht jaar hebben, maar dat is nu toch het geval. En AZ profiteert daarvan.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk dat je AZ echt overschat als je zegt dat ze ver kunnen komen in de CL. De laatste tijd spelen ze al erg matig. Daarmee ga je het zelfs tegen het Bayern van gisteren niet redden.
Verder nogmaals; Elia is nergens voor nodig. Als je die gast koopt kun je net zo makkelijk een koffer cash in de grachten mikken.
Dus doordat Ajax, PSV en Feyenoord een slecht jaar hebben wordt AZ nu kampioen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef lighted het volgende:
[..]
Precies. Overal wordt nu geroepen dat AZ een hele goede ploeg heeft maar daar slaat nergens op. Er wordt nergens meer gesproken over het vorige rampzalige seizoen. Wanneer Ajax/Fey/PSV kampioen wordt, wordt er zelden geroepen dat het een hele goede ploeg is. Zoals Ronald Koeman laatst in Studio Voetbal heel goed zei, vooraf lijkt het vrij onrealistisch dat Ajax, PSV én Feyenoord een slecht jaar hebben, maar dat is nu toch het geval. En AZ profiteert daarvan.
Jij snapt weinig van mijn toelichting. Ik zeg dat ze er van profiteren, ik zeg niet dat ze erdoor kampioen worden.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Dus doordat Ajax, PSV en Feyenoord een slecht jaar hebben wordt AZ nu kampioen?
Wat een onzin zeg, jij snapt er echt vrij weinig van.
Komop man, ze mogen blij zijn als de de kwartfinale reddenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.
Ze profiteren er helemaal niet van, ze spelen gewoon zelf fenomenaal, 2 wedstrijden verloren en 4 gelijk heeft niks meer met profiteren te maken hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef lighted het volgende:
[..]
Jij snapt weinig van mijn toelichting. Ik zeg dat ze er van profiteren, ik zeg niet dat ze erdoor kampioen worden.
Fenomenaal!?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Ze profiteren er helemaal niet van, ze spelen gewoon zelf fenomenaal, 2 wedstrijden verloren en 4 gelijk heeft niks meer met profiteren te maken hoor.
Maargoed nu dwaalt het onderwerp wel af naar AZ, praat maar weer over Ajax anders wordt sjimz boos en mag ik nooit meer posten in het Ajax-topic.
Ja en die geruchten van Barcelona kwamen vanaf voetbalzone.nl zeker?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik baseer het op de geruchten van Barcelona kant, als ze hem een contract aanbieden gaat hij 100% zeker weg.
Gast, dus jij zegt dat AZ dit jaar niet fenomenaal was? Serieus, dwaas.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef lighted het volgende:
[..]
Fenomenaal!?
En jij zegt dat ik er niks van snap, whaha. Je kan inderdaad beter ophouden.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef Rots het volgende:
Hoofdonderwerp is Ajax hoor, ik weet niet hoe jij leest. Ga verder sjimz afzeiken in FB ofzo om niks.
Gaat lekker over Ajax dit, jaquote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Gast, dus jij zegt dat AZ dit jaar niet fenomenaal was? Serieus, dwaas.
De weeldequote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rots het volgende:
mag ik nooit meer posten in het Ajax-topic.
Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.quote:
Dat zeg ik inderdaad, als je kijjkt naar het hele seizoen. Tuurlijk hebben ze goede wedstrijden gespeeld maar om te zeggen dat ze dit seizoen fenomenaal waren.. Ajax 1995, dat was fenomenaal.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Zullen we kijken wat ze volgend jaar CL doen? Ik denk dat ze er he-le-maal niks van bakken.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.
Isgoed nu stop ik met AZ en ben ik weg, zorg je ervoor dat je vriendjes niet meer worden geband?
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.
Isgoed nu stop ik met AZ en ben ik weg, zorg je ervoor dat je vriendjes niet meer worden geband?
AZ fenomenaal? Ze speelde degelijk, meer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Eensch, maar... Suarez vertrekt nog altijd niet... Elia is net zo n hype als bijv. Quincy ooit was...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.
Rots is stiekem ook verliefd op ons aller Ajaxquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Nashje het volgende:
Rots ben je verliefd op Elia ofzo? Op elke pagina verkondig je minimaal 1 keer dat Ajax hem voor veel te veel wil/wilde/gaat halen.
Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Eensch, maar... Suarez vertrekt nog altijd niet... Elia is net zo n hype als bijv. Quincy ooit was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik hoop gewoon dat ze Elia voor veel te veel geld gaan halen om dan Ajax hier weer uit te komen lachen om de zoveelste miskoop, logisch toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Nashje het volgende:
Rots ben je verliefd op Elia ofzo? Op elke pagina verkondig je minimaal 1 keer dat Ajax hem voor veel te veel wil/wilde/gaat halen.
![]()
Offtopic: Jij bent de dwaas hier. Je bent hier namelijk enkel en alleen om te trollen, net als een tal van kakkerlakken die door de mods worden toegestaan om dit topic te komen vervuilen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Je moet wat als je eigen club geen cent te makken heeft he.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Rots het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik hoop gewoon dat ze Elia voor veel te veel geld gaan halen om dan Ajax hier weer uit te komen lachen om de zoveelste miskoop, logisch toch?
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Rots het volgende:
[..]
Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.Ga je druk maken over een Landzaat ofzo, dat is pas een miskoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tja, ik hoop gewoon dat ze Elia voor veel te veel geld gaan halen om dan Ajax hier weer uit te komen lachen om de zoveelste miskoop, logisch toch?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Serieus, kun je nou niet gewoon weer terug gaan naar je Feyenoord topic. Je kaapt zo een beetje het halve topic hier met je overloze gezwetsquote:Op donderdag 9 april 2009 14:34 schreef Rots het volgende:
had ook niet anders verwacht van een jood.
Zeker met de stoomboot van Ad Sint Nicolaas.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:34 schreef Rots het volgende:
Maar jongens maak je geen zorgen over Feyenoord, de investeerders komen eraan!
[..]
Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.Van welke club ben jij eigenlijk supporter?:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feyenoorder natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef lighted het volgende:
[..]
Van welke club ben jij eigenlijk supporter?:')
Ja en nu ga je lekker ergens anders semi-trollen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Rots het volgende:
Ajax is helemaal geen concurrent van AZ, te zwak om ook maar in de buurt te komen van het niveau van AZ.
Volgend jaar nieuwe kansen jongens, gewoon een paar spelers voor teveel geld kopen en het komt allemaal goed.
Precies, volgend jaar hebben wij inderdaad weer kansen. Wanneer gaan jullie weer eens kans maken dan? Tot in het linkerrijtje volgend jaar?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Rots het volgende:
Ajax is helemaal geen concurrent van AZ, te zwak om ook maar in de buurt te komen van het niveau van AZ.
Volgend jaar nieuwe kansen jongens, gewoon een paar spelers voor teveel geld kopen en het komt allemaal goed.
Laat Martens en Fellaini ook maar komenquote:
Martens hoef ik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Laat Martens en Fellaini ook maar komen
Wat is het hier stilquote:Ajax zal sleutelspelers moeten binden als het opnieuw succes wil vieren. Relevant hierin is een recent bezoek van zaakwaarnemer Daniel Fonseca naar aanleiding van de kritische noten van Marco van Basten richting zijn sterspeler Luis Suarez, schrijft VI in haar nieuwste uitgave.
Ajax zoekt grenzen
Te egoīstisch. Van Basten legde het nog eens uit. In het Italiaans werd de toekomst besproken. En, daar komt het, aldus VI. Uiteindelijk spraken de partijen de intentie uit dat Suarez nog een seizoen langer blijft. Een eerste winstpunt.
Algemeen directeur Rik van den Boog: "Dat is precies wat wij willen, spelers een of twee jaar langer hier houden. Wij proberen volgend jaar kampioen te worden mét Luis." Mooie woorden, maar werden die ook niet gesproken over Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar?
"Stel dat een club gigantisch wil betalen, dan zeggen wij: Liever niet. Maar aan dat Liever niet zit wel een grens en die ligt bij de speler zelf. Als die speler zich enorm kan verbeteren, is hij qua wetgeving altijd vrij om te gaan. Wij kunnen alleen vroegtijdig verlengen."
Van den Boog vervolgt: "Duidelijkheid geven over positie en spel. Een ontwikkelingsplan maken. Investeren in die spelers. Ons standpunt is: contract is contract. Maar er zal zo af en toe wel een kikker uit de kruiwagen springen."
Overigens hoopt Ajax in de toekomst in contracten van spelers vast te leggen dat zij afzien van hun grondrechten (Bosmanarrest, Webster-arrest) waardoor ze geen vertrek kunnen forceren bij sportieve en financiële positieverbetering. Duidelijk is dat Ajax de grenzen zoekt om spelers vast te houden. Tekst: AjaxLife.nl
Een normale spits of Bodul moet een kans krijgen. Vind toch dat je wat fysieke body mist en een balvaste spits. Alhoewel Dario nog weinig kans heeft gekregenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat er voor komende zomer in principe alleen een goed alternatief voor Aisatti gehaald moet worden. Verder aanvullen wat eventueel weggaat en een beetje middelmaat uit de selectie laten afvloeien. Verder proberen compleet te houden.
Maar goed, we zullen wel zien wat het wordt.
Komend weekend normaal gesproken 3 punten voor zowel Ajax als Twente. De twee weken erna worden cruciaal voor beide ploegen.
Ik vraag me af of zo'n clausule überhaupt standhoudt in de rechtzaal...quote:
[..]
Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.Ajax moet die vent gewoon kopen. Hij is de gok wel waard. Quincy heb ik het over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lijkt me een vrij kansloos idee.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n clausule überhaupt standhoudt in de rechtzaal...
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ajax moet die vent gewoon kopen. Hij is de gok wel waard. Quincy heb ik het over.
quote:Quincy genoot zijn opleiding bij Ajax, maar na enkele conflicten met jeugdtrainers werd geconcludeerd dat zijn karakter niet bij Ajax paste en mocht hij vertrekken.
De komende weken vind ik eigenlijk een perfecte test om te zien hoe Ajax er voor staat voor volgend seizoen. Het middenveld lijkt zijn draai te hebben gevonden. Laat de sterkere tegenstanders maar komen. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
Komend weekend normaal gesproken 3 punten voor zowel Ajax als Twente. De twee weken erna worden cruciaal voor beide ploegen.
Deed het bij Silva en Suarez ookquote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Benieuwd of Vertonghen erin staat.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
De komende weken vind ik eigenlijk een perfecte test om te zien hoe Ajax er voor staat voor volgend seizoen. Het middenveld lijkt zijn draai te hebben gevonden. Laat de sterkere tegenstanders maar komen. Ik ben benieuwd.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Benieuwd of Vertonghen erin staat.
Zal wel linksback staan aangezien Vermaelen 1 wedstrijd geschorst is.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal wel linksback staan aangezien Vermaelen 1 wedstrijd geschorst is.
Vertonghen, held!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Seb.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Klaas jan heeft zijn zoon vernoemd naar mijn stamkroeg![]()
Mooi gebaar.
Lees even deze zin nog een keer en denk aan de eerste wedstrijd van het seizoenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef thewishmaster het volgende:
alhoewel dat ook niet zoveel uitmaakt tegen Willem II natuurlijk.
Het verschil tussen uit en thuis is enorm bij Ajax, dus ik blijf achter mijn stelling staanquote:Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lees even deze zin nog een keer en denk aan de eerste wedstrijd van het seizoen.
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het verschil tussen uit en thuis is enorm bij Ajax, dus ik blijf achter mijn stelling staan.
Ja dat lieten we tegen Heracles en Volendam wel zienquote:Op donderdag 9 april 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het verschil tussen uit en thuis is enorm bij Ajax, dus ik blijf achter mijn stelling staan.
De thuistabel over het gehele seizoen gezien ziet er wel degelijk veel beter uit dan de uittabel.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja dat lieten we tegen Heracles en Volendam wel zien
Helemaal geen punten verspelen in een thuiswedstrijd is natuurlijk een utopie. Zo'n wedstrijd als Utrecht-thuis zit er ieder jaar wel een keertje tussen. Sowieso omdat je ieder jaar tegen Utrecht speelt, maar ik bedoel meer de manier waarop die wedstrijd zich ontvouwde.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja dat lieten we tegen Heracles en Volendam wel zien
Het is geen grond recht en als je daarvanaf ziet bewust tegen een vergoeding dan Maak je weinig kans.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Fok van Gaal , Ajax heeft hem de kans geboden en dan krijg je dat als dank.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En Van Gaal vergeet ook voor het gemak even de supporters die hem altijd hebben gesteund.
Las vandaag een stuk over Stevens die ook al zo makkelijk zegt dat de liefde tussen hem en PSV bekoeld is.
Alsof supporters het altijd goed vinden dat een speler of de leiding iets doet.
Hij is wel behoorlijk in de steek gelaten door de club toen hij technisch directeur was.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fok van Gaal , Ajax heeft hem de kans geboden en dan krijg je dat als dank.
Zo in de steek gelaten dat hij weer terugwilde. En nu maar lopen janken dat Ajax z'n club niet meer is.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk in de steek gelaten door de club toen hij technisch directeur was.
Van Gaal weet zelf maar al te goed dat Ajax nog steeds zijn club is.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zo in de steek gelaten dat hij weer terugwilde. En nu maar lopen janken dat Ajax z'n club niet meer is.
Ja door wie? Door mensen die tijdelijk bij Ajax zitten.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk in de steek gelaten door de club toen hij technisch directeur was.
Tsja. Had nu graag in Donetsk gezeten. Teleurstelling komt weer boven.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Marseille 2-0 onderuit tegen Shaktar.
Ze hadden hem nooit weg moeten sturen.... Koeman hadden ze gelijk de deur moeten wijzenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja door wie? Door mensen die tijdelijk bij Ajax zitten.
Club? Wie is Ajax? niet die hendrik die weg is gegaan hoor en jaren voorzitter was.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als John Jaakke hem in de weg zit tijdens zijn functioneren heeft hij op een gegeven moment toch echt geen andere optie dan weg te gaan. Voor mij blijft van Gaal een held, onder hem werd de CL binnengehaald, dat blijft bij mij meer hangen dan een of ander incident met die korpsbal.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Club? Wie is Ajax? niet die hendrik die weg is gegaan hoor en jaren voorzitter was.
Dat geeft toch alleen maar aan dat jullie onnodig verloren hebben? Zou ik nou niet echt blij mee zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, ik heb het inmiddels verwerktquote:Op donderdag 9 april 2009 20:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Tsja. Had nu graag in Donetsk gezeten. Teleurstelling komt weer boven.
Ik vrees dat wij het niet veel beter zouden hebben gedaan. Een sterke ploeg hoor dat Shaktar.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |