http://www.telegraaf.nl/b(...)halal_voedsel__.htmlquote:Ook niet-moslims aan halal voedsel
AMSTERDAM - Halal voedsel mag dan speciaal voor moslims worden gemaakt
Dit constateert voedingsmiddelenbedrijf Mekkafood dat inmiddels dertig diepvriesproducten volgens deze traditie maakt. Halal staat voor rein vlees van reine dieren die op rituele wijze, volgens de islamitische traditie zijn geslacht. Mekkafood heeft net een nieuw productiecomplex in Venlo geopend. Daarnaast produceert het al sinds 1993 naast het hoofdkantoor in Nettetal-Kaldenkirchen.
Maar dan heb ik zo weer honger. Na een lekker stukje vlees is dat minder.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:24 schreef Tiesemans het volgende:
Laat ik mij liever het gezever van Wilders door mijn strot douwen !
Dat mag. Je zal alleen niets verkopen.quote:Halal voedsel bij de Appie weer een stapje verder in de Islamisering van Nederland !
Help me herinneren dat ik morgen gezegende karbonade aan de man ga brengen in Saudi Arabië !
Onzin, het is niet waarquote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef DikVoormekaar het volgende:
Halal , waarin het vlees van dieren die op een barbaarse wijze worden geslacht.
Het is toch gewoon een vorm van marktwerking? Vraag - aanbod.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:24 schreef Tiesemans het volgende:
Laat ik mij liever het gezever van Wilders door mijn strot duwen !
Halal voedsel bij de Appie weer een stapje verder in de Islamisering van Nederland !
Help me herinneren dat ik morgen gezegende karbonade aan de man ga brengen in Saudi Arabië !
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, het is niet waar
het is juist de beste methode waar de dier innerlijk geen pijn lijdt.
Daarvoor heb ik zo een mooie nee-nee sticker, beetje jammer dat ze vaak die sticker niet begrijpen en het er toch in flikkeren maargoed..quote:Op woensdag 8 april 2009 22:30 schreef cheqy het volgende:
Ik mijd juist halal bagger.
Zelfs folders van pizzeria's en dergelijke waar '100% halal' op staat verdwijnen linea recta in de vuilnisbak.
Sinds wanneer is varkensvlees halal?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Maar dan heb ik zo weer honger. Na een lekker stukje vlees is dat minder.
[..]
Dat mag. Je zal alleen niets verkopen.
En hoezo is Halal voedsel nou weer islamisering van Nederland? De shoarma is over het algemeen ook Halal, dat vind ik toch wel een verrijking van de Nederlandse eetcultuur. Zeker na het stappen.
Je hebt ook kipshoarma dacht ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Sinds wanneer is varkensvlees halal?
Ja, en shoarma is ook echt varkensvleesquote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Sinds wanneer is varkensvlees halal?
Ook ja, maar het is meestal varkensvlees. Alleen joden en moslims krijgen bij een shoarmazaak standaard lamsvlees. Ik hoorde een keer van een Ajax-fan die een davidsster aan een kettinkje heeft, dat hem altijd gevraagd wordt of ie lamsvlees wil.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je hebt ook kipshoarma dacht ik.
Bron: Wikipediaquote:Hoewel shoarma vooral uit de eetcultuur van islamitische landen stamt, wordt in Nederland vooral varkensvlees gebruikt ter bereiding van shoarma. De redenen hiervoor zijn waarschijnlijk de lagere kosten en de voorkeur van veel Nederlanders voor varkensvlees, in plaats van lamsvlees.
Om eerlijk te zijn interesseert het me weinig hoe m'n voedsel is klaargemaakt. Die Islamitische jankerds zouden daar ook niet zo moeilijk over moeten doen en blij moeten wezen dat ze te eten hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef LXIV het volgende:
Als ik mag kiezen tussen kosher of halal voedsel en ander voedsel kies ook ook halal.
Ja wat je in de winkel koopt is vaak varken.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ook ja, maar het is meestal varkensvlees. Alleen joden en moslims krijgen bij een shoarmazaak standaard lamsvlees. Ik hoorde een keer van een Ajax-fan die een davidsster aan een kettinkje heeft dat hem altijd gevraagd wordt of ie lamsvlees wil.
[..]
Bron: Wikipedia
Daar hebben we het eerder over gehad hè: Hannover Universiteit: Islamitisch slachten de beste manierquote:Op woensdag 8 april 2009 22:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Onzin, het is niet waar
het is juist de beste methode waar de dier innerlijk geen pijn lijdt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Je hebt ook kipshoarma dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |