Paarden hebben een vagina.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
Eens. Moet nu een hondenpoep zakje mee, anders krijg ik een boete.
Ik woon in een dorp waar de enige overlast van poep van die kutpaarden komt
Volgens mij is het juist het kuddegedrag dat mensen zoals jij vertonen de reden. Daar geilen die politici op.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Ga maar snel, mensen met jouw instelling kunnen we beter zo snel mogelijk het land uit hebben inderdaad
Ben je nog niet weg? Ga es gauwquote:Op woensdag 8 april 2009 22:16 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist het kuddegedrag dat mensen zoals jij vertonen de reden. Daar geilen die politici op.
En jij maar denken dat je inspraak hebt over de politiek. Hahahaha
[..]
Sterf jij maar.
Oh wach! Doodverwensing. hmmmm
Sterf toch maar
quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Hyperdude het volgende:
tvp
Ik ga ff goed schijten, en kom later terug met een nuttige reactie.
Sterker nog, ik zit in de (lokale) politiekquote:Op woensdag 8 april 2009 22:16 schreef WhoTheMan het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist het kuddegedrag dat mensen zoals jij vertonen de reden. Daar geilen die politici op.
En jij maar denken dat je inspraak hebt over de politiek. Hahahaha
Doe het. Aanradert!quote:
quote:[b]Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef WhoTheMan het volgende:[/b
Ik ga emigreren naar een ander land en hopen dat de noordzee het land binnenvalt.
Ga lekker met TS meequote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef Reddiablo het volgende:
Terechte klacht en het wordt alleen maar erger.
Wat heeft belasting met mogelijkheden te maken? Het is ook een beetje een bullshit uitspraak verder, in een land als Nederland heeft de gemiddelde persoon veel meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef jongegast het volgende:
Waar ik me over verbaas is dat de VS hogere belastingen heeft dan Nederland. Echt WAAR!Ik dacht juist dat de VS land van alle mogelijkheden was.
Ik ga wel weg ja, en het kan me niet snel genoeg gebeuren. Achterlijk land vol kutvolk.quote:
Kan het snel, morgen ofzo? Of eigenlijk liever nog vandaag? Als het het proces versnelt wil ik je best helpen met pakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:30 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik ga wel weg ja, en het kan me niet snel genoeg gebeuren. Achterlijk land vol kutvolk.
Alleen paarden poepen in het dorp bij jou?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef Ascendancy het volgende:
Ik woon in een dorp waar de enige overlast van poep van die kutpaarden komt
geen enkel land kan tippen aan onze sociale controle. iedereen een kans! hoezee nederland, hoezee!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef WhoTheMan het volgende:
Nederland is steeds meer een kutland aan het worden.
Binnenkort gaan ze wegen hoe zwaar je drol is en dat weer belasten. Ooveral mag je voor betalen en extra betalen en dan weer betalen voor hetgeen je betaald hebt.
Ik ga emigreren naar een ander land en hopen dat de noordzee het land binnenvalt.
Je bent de OP vergetenquote:
je weet niet eens wat sociale controle betekent, idioot.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:14 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
geen enkel land kan tippen aan onze sociale controle. iedereen een kans! hoezee nederland, hoezee!
+1 notequote:
Maak je niet druk joh. Mensen die hier zo lopen te klagen en denken dat het ergens anders zoveel beter is, die mogen lekker oprotten. Zulke mensen missen wij als Nederland denk ik maar weinig aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Alleen jammer dat in veel andere landen het niet veel beter is.
(En kom niet met je vakantie-verhalen, VERDOMME)
Nou ik ben het wel in sommige opzichten eens hoor. Dit land heeft nog maar weinig om echt trots op te zijn vind ik zelf.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh. Mensen die hier zo lopen te klagen en denken dat het ergens anders zoveel beter is, die mogen lekker oprotten. Zulke mensen missen wij als Nederland denk ik maar weinig aan.
De mensen die het hardst huilen over NEderland zijn vaak dezelfde pretentieuze domoren die het hardst bijdragen aan het 'verval' wat ze zo graag lijken te zien. Makes no sense.
emigreer danquote:Op donderdag 9 april 2009 01:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik ben het wel in sommige opzichten eens hoor. Dit land heeft nog maar weinig om echt trots op te zijn vind ik zelf.
Het ligt er maar net aan wat je wil zien. Al die dingen die jou zo storen.. Hoeveel last heb je daar nou echt van in het dagelijkse leven? Je mag hier zeggen wat je wilt, je bent vrij om te doen wat je wil.. En daarnaast; op welk land zou jij dan wel echt trots kunnen zijn?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik ben het wel in sommige opzichten eens hoor. Dit land heeft nog maar weinig om echt trots op te zijn vind ik zelf.
ooh jij bent hetquote:Op donderdag 9 april 2009 01:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb je mijn vorige post niet gelezen?
Dat zeggen wel meer mensen. Realiteit is dat de meeste wanna-be-emigranten toch te schijterig zijn om het aan te durven, of te lang wachten en dan opeens vast zitten aan huisje/boompje/beestje/kind/vrouw etc.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef WhoTheMan het volgende:
Binnenkort gaan ze wegen hoe zwaar je drol is en dat weer belasten. Ooveral mag je voor betalen en extra betalen en dan weer betalen voor hetgeen je betaald hebt.
Dat is waar, ik erger me ook niet zoveel maar dat ligt maar net aan je instelling. Dat je hier zoveel mag is niet per sé een goed iets. Denk aan al die belachelijke straffen die hier gegeven worden. Vermoord iemand, en je staat 3 jaar later weer buiten. Op een ander land echt trots zijn vind ik lastig, want ik ben in Nederland geboren. Wel vind ik het jammer dat ik niet op mijn eigen land echt trots kan zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat je wil zien. Al die dingen die jou zo storen.. Hoeveel last heb je daar nou echt van in het dagelijkse leven? Je mag hier zeggen wat je wilt, je bent vrij om te doen wat je wil.. En daarnaast; op welk land zou jij dan wel echt trots kunnen zijn?
Zwaarder straffen blijkt ook niet echt te werken. Maargoed, ik snapt je punt wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is waar, ik erger me ook niet zoveel maar dat ligt maar net aan je instelling. Dat je hier zoveel mag is niet per sé een goed iets. Denk aan al die belachelijke straffen die hier gegeven worden. Vermoord iemand, en je staat 3 jaar later weer buiten. Op een ander land echt trots zijn vind ik lastig, want ik ben in Nederland geboren. Wel vind ik het jammer dat ik niet op mijn eigen land echt trots kan zijn.
En in ander land zal vast ook dingen zijn die jou ook storen...quote:Op donderdag 9 april 2009 01:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wat je wil zien. Al die dingen die jou zo storen.. Hoeveel last heb je daar nou echt van in het dagelijkse leven? Je mag hier zeggen wat je wilt, je bent vrij om te doen wat je wil.. En daarnaast; op welk land zou jij dan wel echt trots kunnen zijn?
Lichtere straffen helpen wel?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:23 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zwaarder straffen blijkt ook niet echt te werken. Maargoed, ik snapt je punt wel.
Verder moet ik zeggen dat ik totaal niet de behoefte voel om trots te willen zijn op 'mijn' land. Ik voel niet de behoefte het te verdedigen en ook niet de behoefte me er enorm druk om te maken. Trots kun je zijn op dingen wat jouw eigen verdienste is.. Inwoner zijn van Nederland is niet veel meer dan een (gelukkig) toeval.
Verder draag je weinig bij aan een klimaat om trots op te zijn als je overal maar loopt te verkondigen hoe weinig er nog deugt van 'jouw' land.
Feit blijft dat de criminaliteit in Nederland al jaren daalt, en dat het procentueel lager is dan vele andere landen. Ook bijvoorbeeld de 'geweldige' V.S. dat op FOK! vaak gelooft wordt i.v.m. hun 'hoge' (wat eigenlijk wel meevalt) straffen.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef jongegast het volgende:
[..]
Lichtere straffen helpen wel?
Straffen zijn best wel arbitrair hoor. Volgens mij ligt het eerder aan de mentaliteit van mensen of criminaliteit hoog is in een land, niet aan de hoogte van straffen.
Dus je kan best de straffen omhoog gooien omdat het niet zo is dat criminaliteit toeneemt met het hoger maken van straffen, je kijkt alleen naar hoeveel extra geld het kost.
Ik denk wel dat hogere straffen bij veelplegers meer zou werken dan bij beginners omdat bij veelplegers je geen tiende kans moet geven om weer in de maatschappij te komen, dan moet je meer kijken naar bescherming van samenleving.
Is dat eigenlijk wel zo? Daalt de criminaliteit in nederland echt en is dat eigenlijk wel te meten? Er zullen zat onderzoeken zijn in de VS die aangeven dat de criminaliteit in de VS ook daalt. Hoe is dat dan mogelijk als er daar hogere straffen worden gegeven?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Feit blijft dat de criminaliteit in Nederland al jaren daalt, en dat het procentueel lager is dan vele andere landen. Ook bijvoorbeeld de 'geweldige' V.S. dat op FOK! vaak gelooft wordt i.v.m. hun 'hoge' (wat eigenlijk wel meevalt) straffen.
Jij snapt het, niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef jongegast het volgende:
In Australie steeg het aantal roofovervallen op huizen explosief nadat thuisbezit van wapens werd verboden. Criminaliteit van nederland zou dus lager zijn als er thuisbezit van wapens mogelijk was.
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef WhoTheMan het volgende:
En de mensen die wel die stap nemen doen het over het algemeen niet omdat Nederland zo'n kutland is (geworden) want dan valt het nieuwe land meestal ook heel erg tegen.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat zeggen wel meer mensen. Realiteit is dat de meeste wanna-be-emigranten toch te schijterig zijn om het aan te durven, of te lang wachten en dan opeens vast zitten aan huisje/boompje/beestje/kind/vrouw etc.
m.a.w: Eerst zien dan geloven. Als je serieuze plannen hebt, zien we je wel in KAA verschijnen
Uhm.. ik zeg ook nergens dat er een verband is tussen korter of langer straffen en het aantal criminaliteit. Juist dat dat er niet is pleit er voor dat het geen enkele zin heeft de hoge kosten voor lange straffen te betalen. Jouw conclusie slaat dan ook helemaal nergens op.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef jongegast het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk wel zo? Daalt de criminaliteit in nederland echt en is dat eigenlijk wel te meten? Er zullen zat onderzoeken zijn in de VS die aangeven dat de criminaliteit in de VS ook daalt. Hoe is dat dan mogelijk als er daar hogere straffen worden gegeven?
Ik denk dus niet dat je een verband kunt leggen tussen hoogte van straffen en criminaliteit van een land. Als dat zo was zou de VS hun straffen meer dan 50% omlaag moeten doen en zou de criminaliteit en vooral zware criminaliteit als moorden fors dalen, want het is wel zeker dat het aantal moorden in de VS procentueel hoger is dan in nederland.
Het verband tussen mentaliteit en criminaliteit vind ik veel logischer. Als je werken voor je geld niet belangrijk vindt en je familieleden hebt die dat ook niet belangrijk vinden dan spreidt deze mentaliteit zich uit als een virus.
Ik vind het dan ook veel logischer om veelplegers zwaarder te bestraffen dan nieuwkomers.
Nieuwkomers komen dan minder lang in aanraking met veelplegers die ook in de cel zitten. En de smaenleving komt minder in aanraking met veelplegers die als je logisch nadenkt na de 50ste diefstal een verloren zaak zijn. Lang opsluiten van veelplegers lijkt me dan ook veel betere oplossing.
Kortom hogere straffen zijn dus gewenst!
Ik ben ook actief in de lokale politiek en ik moet zeggen dat dat een heleboel dingen duidelijk maakt. Dan snap je ineens waarom sommige dingen zijn zoals ze zijn bv.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zit in de (lokale) politiekEn er zijn ook heleboel mensen die Nederland een kutland noemen, dus erg orgineel ben je zelf ook niet.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef jongegast het volgende:
In Australie steeg het aantal roofovervallen op huizen explosief nadat thuisbezit van wapens werd verboden. Criminaliteit van nederland zou dus lager zijn als er thuisbezit van wapens mogelijk was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |