Amazon UK verstuurd alleen niet naar nederlandquote:Op zondag 12 april 2009 12:59 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik koop zelf vrijwel altijd bij Amazon ja. Het is door een externe partij, maar de betaling gaat via Amazon. Het betalen is safe en ze versturen het bijna altijd meteen de volgende dag. Je moet kijken naar de "rating". Als die meer is dan 95% procent, dan is de service in principe gewoon fantastisch. Ook staat de staat van het spel erbij. Kies er eentje die "like new" of "very good" is en ze zien er dan ook nog uit in prima staat. Ik heb op deze manier nog nooit geklaagd in ieder geval. Meestal zitten er gewoon winkels achter.
Dan is het niet Amazon zelf maar een andere partij waar Amazon voor optreed (betaling en eventueel verzenden). In dat geval is het niet altijd mogelijk om buiten het VK te verzenden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:39 schreef Dasser het volgende:
[..]
Amazon UK verstuurd alleen niet naar nederland![]()
Check!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:41 schreef torn_Machina het volgende:
Het is alleen maar een locatiebalk wat de ps3 niet goed weergeeft.
Daar laat je dit spel toch niet links voor liggen.![]()
Chocobo, koop hem nou maar gewoon. Je zal er geen spijt van krijgen.
Ik heb 2 S. Links niet kunnen maxen, voor de rest mijn stats ook gemaxed.quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben nu net in heaven, en ik heb volgensmij alle s.links unlocked en max stats.
ik denk dat ik er sowieso een stuk of 7 niet kan maxen(heb tot nu toe alleen strength, hermit, hanged man en moon gemaxed), aan de andere kant heb ik tot op heden volgensmij wel een vrij hoog lvl inc de beste wapens/armour, waardoor ik ongeacht de lagere s.links wel betere persona kan creeeren(ik word tot nu toe ook niet echt afgemaakt ofzo)quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb 2 S. Links niet kunnen maxen, voor de rest mijn stats ook gemaxed.
Voor zover ik iets gelezen hebt gaat dat mij in de komende 15 dagen(waarin ik ook nog een victim moet redden) echt niet lukken., ik zorg gewoon dat ze alleen op l5 zitten op 2 s.links na die nog te maxen zijn, de rest doe ik wel in de tweede playtrough, je hebt bij het eindgevecht voor je party volgensmij toch maar 3 max s.links nodigquote:Op zondag 19 april 2009 20:14 schreef torn_Machina het volgende:
Zorg er wel voor dat je de S. Links van de partymembers die je gebruikt wel maxed.
Equipment doet in Persona 4 niet echt veel.
Iedereen liep nog met 200 def armor toen ik bij de final boss aan kwam.
Wapens met extra stats zijn wel erg handig.
Als je maar een Trumpeter en een Yoshitsune fused, dan kan er weinig mis gaan.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Voor zover ik iets gelezen hebt gaat dat mij in de komende 15 dagen(waarin ik ook nog een victim moet redden) echt niet lukken., ik zorg gewoon dat ze alleen op l5 zitten op 2 s.links na die nog te maxen zijn, de rest doe ik wel in de tweede playtrough, je hebt bij het eindgevecht voor je party volgensmij toch maar 3 max s.links nodig
Daarbij ben ik nu al een lv of 6 hoger dan de enemys die ik nu dien te bevechten.
geen Helel en Satan in deze gamequote:Op zondag 19 april 2009 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als je maar een Trumpeter en een Yoshitsune fused, dan kan er weinig mis gaan.
Jawel, alleen ik was nog niet hoog lvl genoeg om die te fusen.quote:
De game is wat JRPG beter dan alles wat je tot op dit moment op de next-gen kan vinden, en ik weet wel zeker dat dat over 3 weken ook het geval is. Dit is gewoon een topgame!quote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Pfff...net weer mijn PS2 aangesloten. Gedoe met al die kabels, compontent switch box, etc. Ik hoop dat ze ooit nog eens met een softwarematige BC komen voor de PS3. Maar goed, ik ben nu in elk geval klaar voor Persona 4. Als zal dat moeten wachten tot half mei, dan ben ik van vakantie terug.
compontentquote:Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef Strolie75 het volgende:
Pfff...net weer mijn PS2 aangesloten. Gedoe met al die kabels, compontent switch box, etc. Ik hoop dat ze ooit nog eens met een softwarematige BC komen voor de PS3. Maar goed, ik ben nu in elk geval klaar voor Persona 4. Als zal dat moeten wachten tot half mei, dan ben ik van vakantie terug.
Ik ben niet goed in hypen, en alhoewel het minimaal 2 uur duurt voor dat je echt aan de slag kunt(wat naar mijn mening het enige minpunt is), word je er gewoon in meegezogenquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
Goed om te horen
ik heb wel zin in een goede JRPG
Ik heb interesse maar de recente tijd setting staat me niet zo aan. Tevens lijkt de battle-omgeving een computer matrix omgeving,.. ook niet echt mijn ding. Ik ben meer van de fantasy,.... draken, zwaarden en halfnaakte Chocobo's.quote:Op zondag 19 april 2009 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in hypen, en alhoewel het minimaal 2 uur duurt voor dat je echt aan de slag kunt(wat naar mijn mening het enige minpunt is), word je er gewoon in meegezogen
Kan geen enkel spel voor me halen die zo open is als Oblivion op de PS2. Ja,... misschien de GTA games, maar uiteraard een totaal andere game. De Final Fantasy serie doet het altijd goed, maar ook daar zal je geen Oblivion gameplay vinden. Probeer de Baldur's Gate: Dark Alliance games eens,... komt naar mijn idee nog het meeste in de buurt los van de first person gameplay.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Is er ook iets 'Oblivion'-like op de PS2?
Niet afgaan op dat ene screenshot hierboven, er zijn ook kastelen, sauna's en nachtclubs als 'dungeon'. En je hebt wel degelijk een zwaard.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb interesse maar de recente tijd setting staat me niet zo aan. Tevens lijkt de battle-omgeving een computer matrix omgeving,.. ook niet echt mijn ding. Ik ben meer van de fantasy,.... draken, zwaarden en halfnaakte Chocobo's.
Best jammer, zou graag Oblivion achtige spellen spelen op een console inplaats van een pc. Alleen voor andere consoles heb ik geen geld.quote:Op woensdag 22 april 2009 08:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan geen enkel spel voor me halen die zo open is als Oblivion op de PS2. Ja,... misschien de GTA games, maar uiteraard een totaal andere game. De Final Fantasy serie doet het altijd goed, maar ook daar zal je geen Oblivion gameplay vinden. Probeer de Baldur's Gate: Dark Alliance games eens,... komt naar mijn idee nog het meeste in de buurt los van de first person gameplay.
Champions of Norrath.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Toffe Co-op spellen voor de PS2
Dan zou ik echt overwegen om voor 170 euro ofzo een Xbox 360 te kopen. Kan je Fallout 3 eens proberen. Verkoop je PS2 anders,...?quote:Op woensdag 22 april 2009 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Best jammer, zou graag Oblivion achtige spellen spelen op een console inplaats van een pc. Alleen voor andere consoles heb ik geen geld.
Wat ik zoek voor de PS2 is qua aanbod een beetje karig. Toffe Co-op spellen voor de PS2 zijn er op Mortal Kombat Shoalin Monks en Timesplitters ( die overig ook niet zo tof is als ik dacht ) na ook niet echt.
Enige waar ik echt mijn PS2 voor gebruikt heb is MK:SM, God of War 1 en 2 en dat Disney spel weet niet meer hoe die heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |