Voor zover ik SMT games gespeeld heb niet volgensmij, ik denk dat je shadow hearts bedoelt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is tensei niet met die vage shizzle ringen?
das idd shadow heartsquote:Op woensdag 8 april 2009 21:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hier verder.
[..]
Voor zover ik SMT games gespeeld heb niet volgensmij, ik denk dat je shadow hearts bedoelt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is er nou zo goddelijk aan God of War? Ik heb het nog niet echt kunnen ontdekken...
Dragon Quest V op de DS al gespeeld?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:55 schreef torn_Machina het volgende:
Ik gok dat Persona 4 toch mijn rpg van 2009 wordt.
Ik speel ze beiden, vind ze beide fantastisch en totaal niet te vergelijken, maar als dat echt zou moeten heeft persona 4 vanwege de aanpak van het spel toch mijn voorkeur.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dragon Quest V op de DS al gespeeld?
Ik blijf trouwens posten in dit topic. Zo wordt ik er aan herinnerd dat ik DQVIII nog moet uitspelen
4 en 5 heb ik 3 weken terug gekocht. Liggen nog op de backlog voor de zomer.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest V op de DS al gespeeld?
Ik blijf trouwens posten in dit topic. Zo wordt ik er aan herinnerd dat ik DQVIII nog moet uitspelen
Ik vind die bosses voorlopig nu behoorlijk irritant. Het is "gokwerk" om te kijken hoe ze dood moeten...quote:
4 is meer japanser dan 3, alleen al omdat er niet een of ander episch verhaal omheen verzonnen is. Dat 4 makkelijker lijkt ben ik met je eens, maar dat hangt er echt vanaf in hoeverre je bij je eerste playtrough zin hebt om gebruik te maken van tips en er ook meer van je gevraagd word wat s.links of missies betreft(ookal zijn ze makkelijker te maxen dan in P3).quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb persona 3 fes edtion .
Maar pas geleden ook persona4 gekocht.
Moet zeggen dat deel 3 toch iets beter is.
Deel 4 is gewoon makkelijker gemaakt .
De verhaal lijn van deel4 is wel iets beter.
Conclusie is dat ze allebij goed weg speelt
Ik heb wel de vermoeden dat deel3 meer japans is ingericht .
En later deel4 meer voor de rest is gemaakt.
Reden ?
Mijn ma speelt wel deel 4 maar deel 3 vind ze minder makkelijk.
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000JQMDR8/ref=sr_1_olp_1?ie=UTF8&s=gateway&qid=1239464845&sr=8-1quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:13 schreef Dasser het volgende:
Is er nog een webshop die kingdom hearts nieuw en voor een redelijke prijs verkoopt?
Kan hem alleen bij amazon nieuw vinden voor 70 pond
Die zijn allemaal used, ik ben opzoek naar een nieuw exemplaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B000JQMDR8/ref=sr_1_olp_1?ie=UTF8&s=gateway&qid=1239464845&sr=8-1
Have fun!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:07 schreef Dasser het volgende:
[..]
Die zijn allemaal used, ik ben opzoek naar een nieuw exemplaar.
Owquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Have fun!
http://www.futurezone.nl/default.aspx?ID=3789&SID=4528
Heb je persona 4 dan al gespeeld?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
Special Edition van Shadow of the Colossus gekocht
[ afbeelding ]
Nu zoek ik alleen Metal Gear Solid 3 subsistence nog,.... die versie met draaiende cam. Iemand een idee waar die voor een mooie prijs PAL te koop is?
Waarom? Die op Amazon zijn prima kwaliteit hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:07 schreef Dasser het volgende:
[..]
Die zijn allemaal used, ik ben opzoek naar een nieuw exemplaar.
Ligt ook nog steeds om mijn backlog.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:03 schreef Chocobo het volgende:
Special Edition van Shadow of the Colossus gekocht
Tweede hands nog geen 20 pond excl verzenden: http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00005UJSY/ref=sr_1_olp_1?ie=UTF8&s=gateway&qid=1239470316&sr=8-1quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ligt ook nog steeds om mijn backlog.Gelukkig heb ik SotC een paar maand terug voor 20 euro nieuw kunnen kopen.
![]()
Nu nog ICO, maar die is overal zo duur, zelfs 2e hands.
Heb zeer zeker interesse in die serie, maar ben er nooit helemaal aan toegekomen. Deel drie is toch in de klas op school ofzo? Heb echt geen idee wat ik moet verwachten!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb je persona 4 dan al gespeeld?
Dat is deel 4 ook hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zeer zeker interesse in die serie, maar ben er nooit helemaal aan toegekomen. Deel drie is toch in de klas op school ofzo? Heb echt geen idee wat ik moet verwachten!
Ja? heb je er ervaring mee?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Die op Amazon zijn prima kwaliteit hoor.
Ook zou dat jou in theorie moeten trekken. Net als ik,... echter ben ik ook nog niet om.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:18 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb eigenlijk nog geen enkele persona game gespeeld
ik zou echt P4 ipv P3(FES) aanraden, die game is meer vergevingsgezind, en als het systeem je bevalt kan je altijd P3 nog spelen(P3 heeft AI sidekicks, waar je bij P4 je sidekicks kan besturen is, het enige wat mij aan P3 meer bevalt is de setting(smaak), voor de rest is P4 in alle opzichten beter en toegankelijker).quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook zou dat jou in theorie moeten trekken. Net als ik,... echter ben ik ook nog niet om.
Hoe ver ben jij al met Persona 4, PaRoDiUzZ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zou echt P4 ipv P3(FES) aanraden, die game is meer vergevingsgezind, en als het systeem je bevalt kan je altijd P3 nog spelen(P3 heeft AI sidekicks, waar je bij P4 je sidekicks kan besturen is, het enige wat mij aan P3 meer bevalt is de setting(smaak), voor de rest is P4 in alle opzichten beter en toegankelijker).
Daarbij is dat sim gedeelte een toffe afwisseling, het is een goede manier om de game niet saai te maken, en het levert nog kracht op ook.
ik ben nu bij de underground laboratory dungeon dus ik moet nog wel ffquote:Op zondag 12 april 2009 01:38 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij al met Persona 4, PaRoDiUzZ?
Ik ben nu bezig met de laatste dungeon en het spel heeft mij nog geen moment verveeld.
Nu nog even een beetje lvlen zodat ik een Helel kan fusen.
Does Persona 4 work perfectly on a PS3?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook zou dat jou in theorie moeten trekken. Net als ik,... echter ben ik ook nog niet om.
Dan houd het voor mij ook op!quote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Does Persona 4 work perfectly on a PS3?
The original 60GB PS3 with Hardware Emulation works fine. The 60 GB PS3 which uses Software emulation also works, but there are (very) minor graphical errors (for example, the bar at the bottom left of the screen which displays your location will be empty).
![]()
Ik koop zelf vrijwel altijd bij Amazon ja. Het is door een externe partij, maar de betaling gaat via Amazon. Het betalen is safe en ze versturen het bijna altijd meteen de volgende dag. Je moet kijken naar de "rating". Als die meer is dan 95% procent, dan is de service in principe gewoon fantastisch. Ook staat de staat van het spel erbij. Kies er eentje die "like new" of "very good" is en ze zien er dan ook nog uit in prima staat. Ik heb op deze manier nog nooit geklaagd in ieder geval. Meestal zitten er gewoon winkels achter.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:18 schreef Dasser het volgende:
[..]
Ja? heb je er ervaring mee?
Is het een marktplaatsachtig iets of worden ze door amazon zelf verstuurd?
Zeker net begonnen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:07 schreef Champloo het volgende:
En nu allemaal in koor!!
"Everyday's great at your Junes"![]()
![]()
Dat werd snel irritant, die obsessie van Nanako met Junes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:07 schreef Champloo het volgende:
En nu allemaal in koor!!
"Everyday's great at your Junes"![]()
![]()
Volgens mij is dit trouwens niet de kaart maar eerder de naam van de locatie in een balkje,....quote:Op zondag 12 april 2009 12:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het is wel alleen de kaart, maar goed, ik wil wel weten waar ik loop
Voor maximaal 15 pond heb je deze top game thuis. Voor zo'n prijs laat je hem als rpg liefhebber niet liggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
Hype me eens voor Persona 4. Ik heb een excuus nodig om mijn PS2 weer aan te sluiten. Ik heb wel zin in een goede JRPG, en ik moet ook nog steeds Yakuza 2 uitspelen.
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Denk ook dat ze dat balkje bedoelen
[ afbeelding ]
Maar wat dan nog als het de mini-map is.... De kaart kun je altijd opvragen door op de Start-toets te drukken. De levels zijn nou ook weer niet zo groot en ingewikkeld dat je constant een mini-map moet kunnen zien om de weg te vinden.
quote:Delivery estimate: 21 April 2009 - 22 April 2009
Dispatch estimate for these items: 17 April 2009
1 "Persona 4 (PS2)"
Video Game; £17.58
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
Misschien kan ik je nog wel hypen!quote:
Misschien wel,... wil je hem op je PS3 proberen voor me?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien kan ik je nog wel hypen!
Mijn PS3 is niet BC Gijsquote:Op donderdag 16 april 2009 18:59 schreef Chocobo het volgende:
Misschien wel,... wil je hem op je PS3 proberen voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |