Jij ziet fappen ook als vreemdgaan?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:22 schreef nils7 het volgende:
2 maanden![]()
Buitenlandse vriendin heeft zo z'n nadelen
Wel als ik het met links doe, heb dat ooit 1x geprobeerd nou echt serieus nooit meer... dat gaat gewoon nietquote:
Masturberen telt ook - ben je een alien?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:16 schreef SG-sam het volgende:
Nu al 7 maanden en ik leef nog steeds. Zomer zal wel bagger worden denk ik maar is goed voor mijn doorzettingsvermogen.
Daar doe ik ook niet aan. En neen ik heb geen partnerquote:Op donderdag 9 april 2009 21:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Masturberen telt ook - ben je een alien?
Waarom doe je daar niet aan? Religie?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Daar doe ik ook niet aan. En neen ik heb geen partner.
Vroeg mezelf af, wat heeft het voor een zin een ander te leren kennen als ik mezelf nog niet eens ken?
Masturberen is ook liefde. Liefde voor jezelf.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:56 schreef SG-sam het volgende:
Omdat ik van mening ben dat seks en seksuele handelingen voort dienen te komen uit liefde.
Ik wil gaan voor liefde en geluk op de lange termijnquote:Op donderdag 9 april 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Masturberen is ook liefde. Liefde voor jezelf.
Wie niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:00 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ik wil gaan voor liefde en geluk op de lange termijn.
Masturberen staat je liefde op de lange termijn toch niet in de weg?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:00 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Ik wil gaan voor liefde en geluk op de lange termijn.
Je verwart liefde met afhankelijkheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef SG-sam het volgende:
Naar mijn denkbeeld, kan liefde niet worden bereikt als jij jezelf aanvult, maar een ander.
Wat resulteert in het ontstaan van een eenheid.
Dan pas is er sprake van ware liefde.
Nee dat doe ik niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je verwart liefde met afhankelijkheid.
Hele goede instelling naar mijn mening.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:43 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Daar doe ik ook niet aan. En neen ik heb geen partner.
Vroeg mezelf af, wat heeft het voor een zin een ander te leren kennen als ik mezelf nog niet eens ken?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 07:59 schreef Matel het volgende:
Opzich is een week wel vol te houden, als je maar genoeg andere afleiding hebt.
En hoelang zit zij zonder sex?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:22 schreef nils7 het volgende:
2 maanden![]()
Buitenlandse vriendin heeft zo z'n nadelen
In het geval van dit topic valt masturberen ook onder sex en dan is het dus niet zo moeilijk, als je je handen nog hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:15 schreef TubewayDigital het volgende:
domme vraag maar hoe komen jullie aan sex/vriendin? Het is niet iets wat je uit het schap bij de supermarkt trekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:16 schreef codemss het volgende:
een week, als we met school op kamp gaan ofzo. Het gaat me echt toch iets te ver om dan te rukken.
anders ongeveer 12 tot 24 uur max
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Nog even een reactie. Ik heb de site bekeken. Ookal is het bij mij grotendeels een principiële kwestie, het is fijn om bevestigd te krijgen dat ik hier niet alleen in sta.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:21 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Hele goede instelling naar mijn mening.
Neem is een kijkje op deze website:
www.sacred-sex.org
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:04 schreef Luxuria het volgende:
Het liefst heb ik iedere dag sex maar ik kan ook goed een week zonder, ook zonder mezelf bevredigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |