quote:
Gay.quote:
Maakt niet uit wanneer TS geboren is male on male is nog steeds gay.quote:
Het is alleen gay als de ballen elkaar rakenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer TS geboren is male on male is nog steeds gay.
IBTLquote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, dit is wel heel erg matig voor een serieus 'leuk' bedoeld topic.
ik moest ervan huilenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, dit is wel heel erg matig voor een serieus 'leuk' bedoeld topic.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:58 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Maakt niet uit wanneer TS geboren is male on male is nog steeds gay.
quote:
Gast er is een speciaal topic voor deze gedachtes, ga daar je fantasieën botvieren.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef Bomil het volgende:
[..]
Het is alleen gay als de ballen elkaar raken
Bomil, stik (JA dit is een doodsverwensing !)quote:Op woensdag 8 april 2009 21:07 schreef Bomil het volgende:
[..]
IS!!!
het is "EENS", NIET IS!!!
jeugd van tegenwoordig
Ja, maak het podium maar beterquote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef Meddo het volgende:
Wat is het? Een bovenaanzicht?
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bomil, stik (JA dit is een doodsverwensing !)
Nou sorry hoor !quote:
Als jij nou is gaat optreden, wacht ff...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Samen staan we sterk..wij als 15-jarigen
Dat is jouw huis.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:18 schreef Bomil het volgende:
wat zijn die grijze dozen aan die linker kant met 3 strepen erop ofzo
Of open in het vervolg een goed topic.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Nu nog meer mensen...
Je moet ff in je sig zetten dat je optreed dan komt iedereen naar dit topic
Dit is ONZ, ja?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of open in het vervolg een goed topic.
En dat is een vrijbrief tot het openen van kuttopics?quote:
Waar staat dat dit een kuttopic is?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat is een vrijbrief tot het openen van kuttopics?
Daar!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waar staat dat dit een kuttopic is?
quote:
Ik wil wel een instrumentquote:
Dat zijn de allernieuwste microfoosn die zijn wit.. zodat ze niet oververhit raken..quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom liggen er van die witte dingetjes voor KaMo en allsystemhalt?
Micsquote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom liggen er van die witte dingetjes voor KaMo en allsystemhalt?
PA?quote:
De boxen waar het geluid van de band uit komt in Jip-en-Janneke-taalquote:
O'ja ik vat hem, voor bier zou ik die gast gebruiken die naast het podium staat want anders gaat het publiek met bier gooien.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
De boxen waar het geluid van de band uit komt in Jip-en-Janneke-taal
zoals het hoort!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
O'ja ik vat hem, voor bier zou ik die gast gebruiken die naast het podium staat want anders gaat het publiek met bier gooien.
Nu nog fokkersquote:Op woensdag 8 april 2009 22:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[ afbeelding ]
Het loopt al lekker vol
Misschien vind men het te koud, zo'n festival in de sneeuw.quote:
Je moet je webicon ff verwijderen want die doet het niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:04 schreef GoodGawd het volgende:
tvp voor onzin topic
Zanger Bob is dan ook wel een publiekstrekkerquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een kankerjong zeg!
gitaarmat is veel beter!!
Talentje hé?quote:
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Talentje hé?En degene die hem niet leuk vinden mogen broodjes naar hem gooien. Bob heeft namelijk altijd honger. Soort levende holle bolle gijs
Wtf mijn Jimi Hendrix avator in het publiek!? Anders gooi je iedereen even van het podium af en zet je hendrix er neer.quote:
Jij mag daarnaa...aa..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:02 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Wtf mijn Jimi Hendrix avator in het publiek!? Anders gooi je iedereen even van het podium af en zet je hendrix er neer.
Laat maar, ik loop achter op het topicquote:Op donderdag 9 april 2009 17:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Er is niet eens een bierstand, vind je het gek dat er alleen cheerleaders zijn![]()
Kutfestival.
HA-HA-HA...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |