Ja hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb net Alestorm ontdektZijn er meer van dit soort bands
 [KLIK]
  [KLIK]

Zo kan ik er nog wel een paar noemen. Ensiferum bijvoorbeeldquote:Op zondag 29 november 2009 02:28 schreef Nachtraaf het volgende:
Ondanks dat Finntroll een leuke band is, vind ik dat mensen wel ietsje minder moeten hypen, er bestaat meer dan alleen Finntroll.
 geen folk metal topic zonder dat die walgelijke kutband een keertje genoemd word.
  geen folk metal topic zonder dat die walgelijke kutband een keertje genoemd word.quote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Thanks, swashbuckle heeft wel de zelfde stijl

Daar ging het me om.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Juist, behalve dat het allebei over piraten gaat is hun stijl dus echt totaal niet hetzelfde...

Hoe doe jij dat als hij pas 20 februari verschijnt? Geheime download?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef Tokus het volgende:
haya hayaya haya hayaya
nou, het is weer typisch Finntroll, die nieuwe cd. Hij is nu bezig aan z'n eerste speelbeurt hier.

aangezien m'n reviewer volgende week een interview met ze doet, heb ik het album al van het label gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat als hij pas 20 februari verschijnt? Geheime download?

Piet Piraat zal ook wel cd's uitbrengen...quote:

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |