Ja hoor.quote:Op zondag 15 november 2009 22:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb net Alestorm ontdektZijn er meer van dit soort bands
Zo kan ik er nog wel een paar noemen. Ensiferum bijvoorbeeldquote:Op zondag 29 november 2009 02:28 schreef Nachtraaf het volgende:
Ondanks dat Finntroll een leuke band is, vind ik dat mensen wel ietsje minder moeten hypen, er bestaat meer dan alleen Finntroll.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Thanks, swashbuckle heeft wel de zelfde stijl
Daar ging het me om.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Juist, behalve dat het allebei over piraten gaat is hun stijl dus echt totaal niet hetzelfde...
Hoe doe jij dat als hij pas 20 februari verschijnt? Geheime download?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:57 schreef Tokus het volgende:
haya hayaya haya hayaya
nou, het is weer typisch Finntroll, die nieuwe cd. Hij is nu bezig aan z'n eerste speelbeurt hier.
aangezien m'n reviewer volgende week een interview met ze doet, heb ik het album al van het label gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat als hij pas 20 februari verschijnt? Geheime download?
Piet Piraat zal ook wel cd's uitbrengen...quote:
Ik heb die ook, vind ik ook een best goed album. Maar Forgotten Legends vind ik het best van Drudkh.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:02 schreef Arcturus het volgende:
Drudkh - Microcosmos gister gekocht en ik moet toegeven dat hij even goed klinkt als de recensie je doen geloven.
wordt dus kickassquote:Ook in 2010 zal Paganfest weer bij menig heiden op de kalender komen te staan. Het reizende festival stopt onder andere in Antwerpen, Amsterdam en Tilburg.
Hier de precieze data:
* 7 maart - NL - Tilburg, 013
* 13 maart - NL - Amsterdam, Melkweg
* 14 maart - BE - Antwerpen, Hof Ter Loo
Onderstaande bands zijn inmiddels bekend gemaakt:
* Finntroll
* Eluveitie
* Alestorm
* Dornenreich
* Arkona
* Equilibrium
* Varg
Zoals?quote:Op maandag 8 februari 2010 15:22 schreef Alestorm het volgende:
7 Maart in 013, PAGANFEST!!!
Ontzettend mooie line-up, gaat gezellig worden!
Als je nou even drie posts naar boven scrolltquote:
die dvd die ze in Amsterdam opnamen gaat er niet komen, zei de gitarist tegen m'n interviewer:quote:Op maandag 8 februari 2010 20:16 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Als je nou even drie posts naar boven scrollt![]()
Nog elf dagen tot het nieuwe Finntroll album overigens
Echt een bazen line-upquote:
Het is bij beide inderdaad nogal wennen. Maar de nieuwe van Finntroll heeft echt een paar hele toffe nummers: Den Frusna Munnen, Ett Norrskensdad, Mot Skuggornas Värld, Under Bergets Rot, Fornfamnad en Under Dvargens Fot.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:06 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind 'm heel vreemd, maar ik moest drie jaar terug ook zo wennen aan Ur Jordens Djup en dat vind ik nu hun beste CD. Dus m'n mening kan nog bijdraaien.![]()
Van 't weekend eindelijk The Arcane Dominion van Eluveitie gehaald. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. De helft van de nummers vind ik helemaal niks, geloof ik.
Tyr is zeker goed jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef Gewas het volgende:
Ik heb dus toch eindelijk een cd van Tyr gekocht: By the Light of the Northern Star. Luister hem nu voor het eerst, klinkt goed!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |