Start een weblog.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Wat een gezeik weer. Gewoon keihard grappen over Apeldoorn!
Nee, zelf ben ik niet zo goed in humor. Ik lees liever grappen over Apeldoorn op FOK!forum, want hier zitten heel veel van die kwaliteitsjoesersquote:
Das waar hequote:Op maandag 4 mei 2009 15:28 schreef jogy het volgende:
[..]
ONZ is niet het koninkrijk van de modjes hoor, dus het hoeft niet onze humor te zijn om toch bestaansrecht te hebben. Zou anders wat zijn in CUL en dat de mod daar alle topics sluit van gerechten die ze niet lekker vindt.
Ach, bij jouw geliefde FC Utrecht vonden ze het nodig om door de herdenking heen te gaan joelen. Dan kunnen een aantal grappen ook wel...quote:
Boeiend. Ik vind jouw 'humor' ook niet kunnen. Heb ik ook mee leren leven.quote:
Welke humor?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeiend. Ik vind jouw 'humor' ook niet kunnen. Heb ik ook mee leren leven.
OK, dat zullen we niet doenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:37 schreef Paul het volgende:
Als jullie het maar laten een photoshop van mij te maken als ik een ongeluk krijg en op foto wordt gemaakt
Dan mogen jullie apeldoorn grapjes maken van mijquote:
Nee doe maar niet, want voor je het weet zijn er users en crew met vochtige ogen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:31 schreef Nielsch het volgende:
Wat een gezeik weer. Gewoon keihard grappen over Apeldoorn!
Nog niet eens persé de crew hoor, gewoon in het algemeen. Of het nou wel of niet terecht en/of hypocriet is volgens sommige doet niets af aan de reactie van degene die er tegen zijn om welke reden dan ook. En er is al een topic over Apeldoorn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:18 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, want voor je het weet zijn er users en crew met vochtige ogen.
Daar ga je toch geen grappen over maken, hoe durf je.
Is niet echt nodig, die standaard openingspost is leuk maar verder ook nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen!
Kan iemand de OP aanpassen?
Ik had ook liever de SWJ GM OPquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Is niet echt nodig, die standaard openingspost is leuk maar verder ook niet.
Jezus, zeiksnorquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Erasmo het volgende:
Swarmahoer ff serieus..
Anders toon je even niet mijn notes aan de hele wereld
Je wereldschokkende geheim weer met de welige deken der privacy omhuld.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Erasmo het volgende:
Swarmahoer ff serieus..
ben je er niet trots op dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef Erasmo het volgende:
Swarmahoer ff serieus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |