nee, we moeten zo'n user als jou krijgenquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Paul het volgende:
Is toch niet lief voor die nieuwe jongen![]()
Hallo!
Tijdelijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
Toch leuk dat jogy is blijven hangen als ONZ mod.
Wie weet, het is waarschijnlijker dat je door bliksem geraakt wordt op het moment dat je de loterij wint en een pijpbeurt krijgt van Angelina Jolie dan dat je ooit ONZ gaat modereren maar tja, bijna nul is nog steeds geen nul. Dus hou hoop!quote:
whehehequote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie weet, het is waarschijnlijker dat je door bliksem geraakt wordt op het moment dat je de loterij wint en een pijpbeurt krijgt van Angelina Jolie dan dat je ooit ONZ gat modereren maar tja, bijna nul is nog steeds geen nul. Dus hou hoop!
quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Wie weet, het is waarschijnlijker dat je door bliksem geraakt wordt op het moment dat je de loterij wint en een pijpbeurt krijgt van Angelina Jolie dan dat je ooit ONZ gat modereren maar tja, bijna nul is nog steeds geen nul. Dus hou hoop!
kan deze verwijderd worden?quote:
geef eens voorbeelden dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:41 schreef LudoSanders het volgende:
Murp, ik snap dat het knopje brand in tijden als deze. Maar is dit niet erg rucksichtlos?
Ik had het over Ik vind dat Marokkanen verplicht bij plantsoenendienst moete maar helaas heeft TS al een nieuw topic geopend waar totaal geen potentie in zit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:44 schreef murp het volgende:
[..]
geef eens voorbeelden dan?
ik zie echt alleen bagger
dweilen met de kraan openquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had het over Ik vind dat Marokkanen verplicht bij plantsoenendienst moete maar helaas heeft TS al een nieuw topic geopend waar totaal geen potentie in zit.
Jammer. We waren net zo lekker bezig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 06:40 schreef murp het volgende:
goedemorgen
het is weer licht, het bagger gaat dicht
sollyquote:Op dinsdag 28 april 2009 06:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jammer. We waren net zo lekker bezig.
Het is een nachtbaggertopic alleen heb je het per ongeluk op het verkeerde moment geopend. Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
Bulletslut
Waarom dicht? Omdat JIJ het niet interessant vindt murp?
Wacht dan gewoon even totdat Bulletslut in het topic heeft gepost.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een nachtbaggertopic alleen heb je het per ongeluk op het verkeerde moment geopend. Maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |