Een matige foto vraagt om een erg matige onderschriftquote:Op maandag 13 april 2009 21:33 schreef SCH het volgende:
Matige ronde. Poedel vat ik persoonlijk op, bovendien een dijk van een spelfoudt.
Ik twijfelde een beetjequote:Op maandag 13 april 2009 22:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En je weet toch wel dat ik het niet allemaal zo bedoel?
Bij deze mijn excuses als ik je heb beledigd.quote:
quote:-Starzky-
-Van Gaal: 'Ik vindt altijd wel een gaatje!' -
quote:-RayMania-
-Piet Pelle op zijn Gazelle-
quote:-Ruud-
-Van Moorsel definitief afgestapt-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Bontkraagje is fiets kwijt -
inderdaad een schande !quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zelfs met een spelfout op het podium
Pardon? Dan doe ik het toch niet meer. Het duurt altijd een halve dag voor er weer 1 staat. En waarom een actuele foto. Dat doe ik meestal en dan komen er vaak oubollige onderschriften die niks met de actualiteit te maken hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
SCH, zoek ook eens iets actueels als je zo nodig telkens een foto moet posten.
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Dan doe ik het toch niet meer. Het duurt altijd een halve dag voor er weer 1 staat. En waarom een actuele foto. Dat doe ik meestal en dan komen er vaak oubollige onderschriften die niks met de actualiteit te maken hebben.
De kokmende 2 weken zoek jij maar een foto![]()
Eensch !quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
SCH, zoek ook eens iets actueels als je zo nodig telkens een foto moet posten.
Poedel voor Frits.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.![]()
Het hoeft van mij ook niet elke dag een actuele foto te zijn maar een beetje variatie is wel prettig (krijg je waarschijnlijk automatisch als niet steeds dezelfde persoon een foto post). Oubollige onderschriften, zoals Jeroen Verhoeven-grapjes bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |