Nee.quote:
Ik vind je verder heel aardig en origineel en heb gewoon het afgesproken bedrag op je giro overgemaakt hoorquote:
Ja hij is verder heel aardig enzo, maar hij laat wel dubbel verstek gaan. Hij heeft als winnaar geen nieuwe foto geplaatst en hij is vanavond ook niet op tijd thuis om jury te zijn. ( dit laatste moest ik even doorgeven)quote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind je verder heel aardig en origineel en heb gewoon het afgesproken bedrag op je giro overgemaakt hoor
Heb jij verkering met hem?quote:Op zondag 12 april 2009 16:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja hij is verder heel aardig enzo, maar hij laat wel dubbel verstek gaan. Hij heeft als winnaar geen nieuwe foto geplaatst en hij is vanavond ook niet op tijd thuis om jury te zijn. ( dit laatste moest ik even doorgeven)
Wel serieus doen hè Cuba
Nee, hij wil niet. We hebben wel een paar keer samen onder de douche gestaan.....quote:
Zeepjes geraaptquote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet. We hebben wel een paar keer samen onder de douche gestaan.....
bij de voetbal
Mag ik een keer mee?quote:Op zondag 12 april 2009 18:31 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet. We hebben wel een paar keer samen onder de douche gestaan.....
bij de voetbal
Ik voetbal daar niet niet meer, maar als je de jurering overneemt van Cuba kom je vast wel in aanmerking voor hun douche-uitwisselingsprojectquote:Op zondag 12 april 2009 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee?![]()
Ik heb hele lekkere citroenzeep
quote:Op zondag 12 april 2009 20:07 schreef Beschouw het volgende:
Spandoek gezien bij Heerenveen: Forza SCH. Ook daar al veel fans voor onze held.
quote:-Beschouw-
- Stadions betaald voetbal nu ook met chipkaart toegankelijk -
quote:-EnGCatjuh-
-"Roda en Fortuna zijn net m'n billen, er zal altijd een spleet tussen blijven zitten."-
quote:- SCH-
- Gert Jan Verbeek laat zijn ware gezicht zien- (helaas was SCH toch de beste, en is er wederom een onderschrift waarbij geplaatst is eerste geworden…
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cuba-scf-
-Fok! off!-
quote:Op maandag 13 april 2009 03:01 schreef Ruud het volgende:
Het begint wel trend te worden dat als iemand eenbij een onderschrift plaatst, die ook wint, ongeacht of ie grappig is of niet. Is toch niet verplicht? Waardeloze winnaar in ieder geval.
Het begint wel trend te worden dat als iemand eenbij een onderschrift plaatst, die ook wint, ongeacht of ie grappig is of niet. Is toch niet verplicht? Waardeloze winnaar in ieder geval.
quote:-Ruud-
-Hands-
quote:-Cuba-scf-
-De wens is de vader van de gedachte-
quote:-Bjoro-
-Nieuwe selektie Mario Been bijna rond-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Deoxyribonucleic
-
-''Anti- SCH voetbalteam betreed het veld ''-
Lastig hè, als niemand een smilie plaatst..quote:Op maandag 13 april 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
Kan iemand de winnende nog even posten dan kan ik gaan jureren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |