Misschien zal ik dat doen, als ik tijd heb.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... ik vind het meer random woorden uit een woordenboek trekken en die aan elkaar breien.
Er zou zelfs een leuke web-app van gemaakt kunnen worden... de Bloferizer!
Nee, kende ik nog niet, maar nu heb ik wel weer wat te lezen in de trein morgen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ken je dit topic al?
Schrijf hier Blof teksten
Eerste keer dat ik dit las, zeek ik bijna in mijn broek!
Staat waarschijnlijk te trillen van de zenuwen omdat 'ie op de radio is.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef -Hans- het volgende:
wtf is die gast mee bezig? edit: black out
Heb ik wat gemist ?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een Inycon Cabernet Sauvignon Shiraz in en toast (virtueel) op m'n nieuwe functie
Geluid zou niet heel goed zijn..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk te trillen van de zenuwen omdat 'ie op de radio is.
quote:
In Brussel dusquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist hier bekend gemaakt dat ik vanaf maandag de 20ste voor onze Belgische organisatie werkzaam zal zijn![]()
.
Dus binnenkort krijgen we hier alleen maar foto's van alle Vlaamse nieuwspresentatrices en andere BB'ers (Bekende Belgen)?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus binnenkort krijgen we hier alleen maar foto's van alle Vlaamse nieuwspresentatrices en andere BB'ers (Bekende Belgen)?
Nieuwe uitdaging, buitenlandervaring en buitenlandtoeslagquote:Op woensdag 8 april 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte, wat levert het jou qua voordeel op
Weet het van onze buitenlandse tak , dat wij worden gezien als te strak en te snel dingen willen regelen, ipv relax alles doen, lekker lang buiten de deur lunchenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nieuwe uitdaging, buitenlandervaring en buitenlandtoeslag. En een jaar de tijd om ook verder te kijken. Over een jaar zal de markt er vast anders/beter uitzien dan nu.
Nog veul werk te verzetten daar. Cultuurverschillen (Franstalig vs. Nederlandstalig en Belgen vs Nederlanders) en veel rapportages/procedures/enz. op te zetten/te verbeteren.
Psies. Da's al een uitdaging op zich. En het wordt een kunst om ze het idee te geven dat ze bepaalde dingen zelf bedacht hebbenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weet het van onze buitenlandse tak , dat wij worden gezien als te strak en te snel dingen willen regelen, ipv relax alles doen, lekker lang buiten de deur lunchen
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Da's al een uitdaging op zich. En het wordt een kunst om ze het idee te geven dat ze bepaalde dingen zelf bedacht hebben.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], jij kent het spelletje ook al
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Heb echt niets met die gasten, maar ja wel grappig dat Guus er nu de coach isquote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Juist goed nieuws! Ik hoef die verachtelijke dieven van Scouserland niet in de halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |