ja nee het was wel echt een fokleesclubje daaro maar als ik het zo gehoord heb dan heeft niemand dat boek gelezenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:12 schreef flowerbox het volgende:
Leesclub? Welk boek lezen jullie dan?
Volgens mij is het een mini-meet daar bij Memmel
Mmm, koetjesrepen zijn heerlijk stout!
Ik had al zo'n vermoeden!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee het was wel echt een fokleesclubje daaro maar als ik het zo gehoord heb dan heeft niemand dat boek gelezenhaha dus dan zal het inderdaad wel een minimeet zijn geworden
zo das een flinke trommel dan!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik woon vreselijk uit de buurt voor een leesclub. Dus ik ben er wel.![]()
Net een nieuwe wasmachine besteld. Auw portemonnee. Maar ja, als ik dan weer tien jaar vooruit kan. Én een grote trommel!Passen eindelijk die 1138 spijkerbroeken van die lange striebels er in een keer in!
Gelukkig is het belastingterug/vakantiegeld periode.
dat is wel fijn een grote trommel.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik woon vreselijk uit de buurt voor een leesclub. Dus ik ben er wel.![]()
Net een nieuwe wasmachine besteld. Auw portemonnee. Maar ja, als ik dan weer tien jaar vooruit kan. Én een grote trommel!Passen eindelijk die 1138 spijkerbroeken van die lange striebels er in een keer in!
Gelukkig is het belastingterug/vakantiegeld periode.
Heb er zelfs een topic over gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier al mensen begonnen aan dat boek Er is hoop?
k vind t best lekker lezen
off. niet, maar ik ga het wel naar voren halenquote:
Moussy, stond er ook FBBS op het geldquote:Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef moussy het volgende:
[..]
off. niet, maar ik ga het wel naar voren halen![]()
Als bananesplit zo om de hoek komt duiken kan je me wegdragen.. die vouwwagen he, man komt aan, drukt geld in Peet zn handen praatje pot en gaat weer, met klapkar, niks uitvouwen, bekijken en afdingen, zo hoppaaaa klaar!
ja echt idioot... vooral omdat het om zoveel geld gaat! Maar wij bekijken inderdaad ook altijd alles uitvoerig en heel kritisch, eigenlijk misschien tweedehands nog wel kritischer dan nieuw.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:31 schreef Popples het volgende:
wat een figuren lopen er rond.wij kijken altijd eerst uitvoerig voor ik dingen koop hoor.
slagroom word ik echt gigantisch ziek van.
oh ik lees het nu nog een keer en nu lees ik het andersquote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef _Bar_ het volgende:
jeumig ik vind het persoonlijk een behoorlijke prijs Huup.
tis ook een prettig onderwerp om over te pratenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef Lois het volgende:
Het is hier altijd net alsof ik op mijn werk zit, daar gaat het ook 9 van de 10 keer over eten
herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik wilde nog wel 10 dingen doen, maar die ben ik van ellende inmiddels alweer vergeten. Het einde van het liedje zal wel zijn dat ik zo mijn laptop dichtklap en ga slapen
.
midden in de nacht ff snel naar je lijstje rennen om slapen af te strepenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:hahaha, dan schuift het door!
Schrijf je nu nog even slapen op je lijstje dan kun je dat straks ook afstrepen
sorryquote:
Huup heb je wel eens op klamboewinkel.nl gekeken?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[klamboe-hebbuh-verhaaltje]
Maar weetje... het frustrerende is, ik wil hem wel hebben want ik vind hem wel mooi*zucht*
Elke ochtend op de nuchtere maag 2 kiwi's eten is een dag zonder zorgen (serieus!!!) Ik zat me vreselijk lelijk verstopt vorige week en iemand met darmprobs gaf me deze tip want ze moet dat van der darmendokterquote:Op woensdag 8 april 2009 21:50 schreef k_i_m het volgende:
Sinds ik weer eens gestopt ben met roken is het weer bijna net zo erg als tijdens mijn zwangerschap.
heeftn hij daar ook altijd natte voeten in? ik kreeg ooit van een moeder klachten dat haar tweeling altijd natte voeten hadden in die ding.quote:Op donderdag 9 april 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
Ik koop voor Christan tegenwoordig alleen maar Geox. Maar dan wel via eBay.de want dat scheelt bakken met geld. Hij heeft al maat 38
Aan de hand welquote:Op donderdag 9 april 2009 08:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs!
Freecell, hij loopt toch ook nog niet
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik moest net niezen en werd op precies hetzelfde moment flink geschopt, resultaat, een belachelijk geluid waar een zeehond nog jaloers op zou zijnde buren zullen wel denken...
Nee, alleen als hij ermee door plassen stampt en zoquote:Op donderdag 9 april 2009 07:39 schreef Popples het volgende:
heeftn hij daar ook altijd natte voeten in? ik kreeg ooit van een moeder klachten dat haar tweeling altijd natte voeten hadden in die ding.
kan je bij mij ook niet ff komen soppenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef Stout het volgende:
Gezellig Reinhilde !
Ik ga zo ff t huis soppen (krijg een zwangere op bezoek) en dan bakken maar !
Kids hebben echt een feestdag, met als toetje een geheimzinnig optreden
Moussy, hij is leuk he ! Heb gelijk ff getekend
Hij vond al die aandacht wel leuk natuurlijk toen er wel echt drama wasquote:Op donderdag 9 april 2009 10:12 schreef Reinhilde het volgende:
aaah, de drama is weer hier! Thomas is nu zielig aan het doen. Hij is niet zielig, maar doet alsof.![]()
Geen tranen, maar boos omdat ik m op bed heb gelegd.
weet je ze werkt als kraamverzorgster zegt ze maar vind het een beetje krom want hier werkt hij uitstekend. wantanders verkoop je het niet. maar goed ik zal maar weer de verstandigste zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Dom dat ze hem niet geprobeerd heeft, Popples. Misschien weet ze niet hoe zo'n ding werkt? Laat ze er dan mee terugkomen, dan kunnen jullie samen kijken of hij werkt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef pinquit het volgende:
vandaag bij de HA geweest, mijn verwijsbrief komt eraan(pc's waren bezet dus hij stuurt m op)
Hij heeft niks gevraagdhij zei gelijk: ik geef je zo een verwijsbrief mee. en toen begon ie te vertellen over de zorgverzekeraar, dat dat tegenwoordig niet zo makkelijk meer gaat, het geheel vergoeden, dat ze heel moeilijk doen de laatste tijd enzo
dus ben benieuwd.
verder heeft ie me de PC van het ziekenhuis hier in de stad afgeraden, niet omdat ie onbekwaam is, maar omdat het er maar 1 is. hij heeft liever dat ik naar een ZH ga waar een team van PC's zit. dus heb ik voor nieuwegein gekozen(daar was ie wel over te spreken, en als ik maar niet naar een academisch ZH ga
dat was ik ook niet van plan nee
)
maar waahjeuj en vet spannend en alles.
Speciaal voor jou dan mijn nieuwe pannen <3quote:Op donderdag 9 april 2009 12:16 schreef Popples het volgende:
reinhilde dat zijn echt mooie pannen.![]()
ik ben echt een pannenfreak.![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Popples het volgende:
pinq wat fijn dat je de verwijsbrief hebt.
rocka toevallig ook van ibood? ik had ze gisteren ook.
Veel last van je rug en nek hebbenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:19 schreef tessie het volgende:
Wat goed Pinquit!! Ik hoop dat je het wel vergoed krijgt van je verzekering. Ik moest jaren geleden ook naar zo´n arts van de verzekering, ging toen al heel moeilijk. Moet je je gewoon een beetje extra aanstellen
Toch hoop ik wel dat je een gyn aan je bed krijgt en niet een plastisch chirurg!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Spannend pinquit!
Als mijn geplande thuisbevalling niet lukt, ga ik ook naar Nieuwegein. Heeft een hele goede reputatie.
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch hoop ik wel dat je een gyn aan je bed krijgt en niet een plastisch chirurg!
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch hoop ik wel dat je een gyn aan je bed krijgt en niet een plastisch chirurg!
hier viel van de week een infoblad over t ziekenhuis in Nieuwegein binnen, spreekt echt goed aanquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef innepin het volgende:
Spannend pinquit!
Als mijn geplande thuisbevalling niet lukt, ga ik ook naar Nieuwegein. Heeft een hele goede reputatie.
Nou misschien dat de plastisch chirurg de boel wat netter repareert..quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, liever dat die helemaal niet nodig is toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou misschien dat de plastisch chirurg de boel wat netter repareert..
true!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, liever dat die helemaal niet nodig is toch?
http://www.ad.nl/ziekenhu(...)jgers_en_dalers.html onderaan staan nog wat linkjesquote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha BE![]()
Innepin heb je toevallig een linkje ofzo van die ziekenhuis testen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk
erg he, ik ben al als de dood voor de tandarts, heb ik mezelf eindelijk zover dat ik een afspraak durf te maken en dan zo iets....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef Ardenlyn het volgende:
@Stout: Hier ook iemand waar een kies er geen zin meer in had![]()
Volgende week toch al naar de tandarts maar ik baal wel.
nee ik mocht onverhoopt vanzelf al een keertje langsquote:Op donderdag 9 april 2009 15:46 schreef Ticootje het volgende:
jij gaat toch naar het rdgg? Die staat inderdaad goed aangeschreven hoor! heb je al een infomiddag gedaan?
Oh dat heb ik gemist. Niets ergs hoop ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee ik mocht onverhoopt vanzelf al een keertje langs![]()
en volgende week weer... kan mn lief de route alvast goed oefenen
ik ben van plan om rond de 30 weken naar een infodag te gaan
staat in de vorige z&g eerste post na de OPquote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist. Niets ergs hoop ik.
Goh, schuif ik toch mooi net op tijd aan hier. Zet maar neer hoor tussen de troep op het buro.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes!
* RockabeIIa gaat hier wel effe kopjes thee met verse mufferts uitdelen
Zie het nu pasquote:Op donderdag 9 april 2009 15:35 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha BE![]()
Innepin heb je toevallig een linkje ofzo van die ziekenhuis testen? Ik ben wel benieuwd eigenlijk
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:24 schreef dutchie het volgende:
Huup, hij lekker eten jij ook lekker eten. Of spoor ik je nu alleen maar aan tot slecht gedrag?
Niet grappigquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet grappig
Ik ben een beetje onzeker nu, zó jong lijk ik nu toch ook weer niet?
Mijn buuf kwam niet meer bij trouwens
k vind je helemaal niet zo jong uitzien, daarom vind ik het ook zo grappigquote:Op donderdag 9 april 2009 17:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet grappig
Ik ben een beetje onzeker nu, zó jong lijk ik nu toch ook weer niet?
Mijn buuf kwam niet meer bij trouwens
Nee 24quote:Op donderdag 9 april 2009 17:17 schreef Mibos2 het volgende:
hahaha Freecell weet je het zeker dat je 25 bent...
Oude bokquote:Op donderdag 9 april 2009 17:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*mompelt iets over groene blaadjes*
Dan zitten ze er nog behoorlijk naast hè? Met 20quote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef huuphuup het volgende:
haha freecell
dat is iets nieuws, sinds januari moet je je legitimeren voor drank als je 20 of jonger bent. zitten ook van die stickers in de supermarkt hier. mij gebeurt het ook met enige regelmaat
Geen idee, ik ben er niet met Pasenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:52 schreef dutchie het volgende:
Rewimo, Pasen wordt in Dl. best groot gevierd of niet?
Noemen ze het niet het XXL-weekend?
Joh, over 20 jaar vind je het geweldig als ze je 5 jaar jonger schatten dan je bentquote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef freecell het volgende:
Dan zitten ze er nog behoorlijk naast hè? Met 20
Ik voelde me niet bepaald serieus genomen, haha.
ghehe ja ik ken het gevoelquote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan zitten ze er nog behoorlijk naast hè? Met 20
Ik voelde me niet bepaald serieus genomen, haha.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:11 schreef Estrys het volgende:
Ik heb jaren in een sigarenwinkel/boekhandel gewerkt, ik vond het altijd verschrikkelijk om te moeten vragen naar legitimatie want je zit er negen van de tien keer naast met je schatting. Maar we hebben dus wel eens controle gehad, sturen ze een jong gastje naar binnen om een pakje Marlboro te kopen en wanneer je het dan verkoopt aan dat gastje krijgt je baas een enorme boete. En daar wordt hij meestal niet vrolijk van.
Wel heeeel leuk om de playboy te verkopen aan 16 jarige hele verlegen jochies.sommigen schuiven die dan zo heel stiekem de toonbank op. En dan die omhoog houden naar je collega aan de andere kant van de winkel en vragen wat hij ook alweer kost
haha
en een lol dat we dan hadden. Zielig eigenlijk nou achteraf, maar ja je bent jong..
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:28 schreef freecell het volgende:
Geniaal
Ik liep een keer (toen 16) met mijn moeder (toen 56) en mijn zus (toen 33) en toen zei er een oud vrouwtje: 'kijk nou , wat leuk, drie generaties!'
Ik met mijn domme kop: 'leuk hè? *hand op buik* bijna vier!'
Vrouwtje stomverbaasd kijken en mijn moeder een lachstuip
oh ok, wist ik niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overgrootoma staat gelijk aan betovergrootmoeder, je bedoelt je overgrootmoeder
Overigens heeft Leander ook een klein stapeltje overgrootouders
oma is immers grootmoeder, je hebt moeder, grootmoeder, overgrootmoeder (of grootoma) en betovergrootmoeder (of overgrootoma)quote:Op donderdag 9 april 2009 18:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ok, wist ik niet.
Ik noemde mijn overgrootmoeder altijd omaatjeen mijn oma heeft aangegeven dat ze straks heel graag "grootje" genoemd wil worden, als onderscheid zeg maar tussen oma/overgrootomamoeder. Mn zusje vindt het achterlijk maar ik vind het eigenlijk best wel schattig en och je moet al die opa's en oma's straks toch uit elkaar gaan houden voor het kind
En mn opa is voor mij altijd Oop geweest en dat zal hij altijd blijven
hahahaha reminds me hoe mn tante keihard onderuit ging dat een tweejarige die nog niet praat echt wel dingen oppikt enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 19:57 schreef Memmel het volgende:
Anna noemt zowel mijn moeder als vader 'opa'. Dat vindt ze kennelijk wel zo makkelijk. En oma luistert toch wel, dus waarom zou je?
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt! Na een week gekrijs/gil/ellende ligt mijn kind al in bed. Ik heb de hele avond voor mezelf
.
doet je laptop et nu nog?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef innepin het volgende:
<egomopperpost>
Grrrr nu weet ik weer waarom ik niet de DTP in wilde... priegelwerk! *smijt schoen naar laptop*
</egomopperpost>
Zo, dat lucht op
Haha, nou, dat durf ik nog niet. Ik wil het lot ook niet tarten enzo. Ik ga wel eerst taart makenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gauw gauw, ga een lijstje maken!!
- relaxi-pants aan
- glas lekker drinken erbij
- favo tv programma op
- genieten
Streep maar af
Oeh, die heb ik ook in huis. Ook heerlijk met vlokkenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doet je laptop et nu nog?![]()
en je schoen?
Oeh, ik heb matzes gehaald net!voor bij t paasontbijt. Lekker met suiker
Ik kan nog net door de barsten heenkijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doet je laptop et nu nog?![]()
en je schoen?
Oeh, ik heb matzes gehaald net!voor bij t paasontbijt. Lekker met suiker
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik kan nog net door de barsten heenkijken
normaal haal ik altijd wel wat als M. weg is, maar ik ben het gewoon helemaal vergeten en i kheb eigenlijk al een week trek in paprikachips...quote:Op donderdag 9 april 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m! Lekker joh!
Vicky, ik heb daarop geanticipeerd en eerder vanavond al een zak chips gehaald. Daar heb ik al dagen zin in en kon me nu niet inhouden.
pff balen zeg.. en stom dat e zonder schort verven..quote:Op donderdag 9 april 2009 20:35 schreef Lois het volgende:
Oe dem VickyDat is niet fijn zeg!
Ik was van de week zo boos op Eva's (inmiddels) oude school. Kind vol trots maandag in haar Hoogvliegers Tshirt naar school, om het te laten zien. Zo'n shirt wat je niet kunt kopen, wat uniek is, en wat gaan ze uitgerekend die dag doen? Vingerverven zonder schort aan![]()
Zitten nu blauwe vlekken op die er niet meer uit gaan.
logisch! Ik heb ook op de psz gezegd dat ik neit zo blij was met de vngerverf die Amber had gekregen.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:41 schreef Lois het volgende:
Zijn we ook van plan hoor Vick, maar ik wilde eerst even spuien tegen school e.d. hoe ondoordacht ik dit weer vond. En ook het feit dat er weer geen enkele communicatie over was, niks in het schriftje hierover van "oeps sorry, vergeten schort aan te doen" oid.
omgquote:Op donderdag 9 april 2009 20:45 schreef Vicky het volgende:
Grappig hoe kinderen hun opa's en oma's uit elkaar houden.
Als we naar mijn ouders gaan, gaan we naar opa en oma poes omdat mijn ouders een kat hebben. Gaan we naar mijn schoonouders dan gaan we naar opa en oma Swiffie. Ze hebben een hond en die heeft Swiffel.
tja het houd het wel makkelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 20:49 schreef Lois het volgende:
hahahahaa Rewimo, dat is echt hilarisch
Ook dieren bij jou dus VickyZijn mijn ouders niet de enige
waar het hart vol van is....quote:Op donderdag 9 april 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
omgik moet mn bril op...
ik las Swaffel
Hoe doe je dat danquote:Op donderdag 9 april 2009 20:44 schreef innepin het volgende:
Hè wat vervelend Lois![]()
MamsX, 40 is best jong om oma/opa te worden ja, ook al is het "stief". Mijn schoonmoeder werd echt oma op d'r veertigsteen als het tegenzit kan ik op m'n 25e ofzo al stiefoma worden
Ieeeeeee!
ja nou I blame oma poesquote:
whahaha mutsiequote:Op donderdag 9 april 2009 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou I blame oma poesdat klonk al wel erg genoeg hahaha.
Lois ik vind dat dus zo fantastisch aan kindjes hewaar halen ze het vandaan dat soort associaties enzo
zo leuk
en ze zullen er inderdaad ook wel niet meer vanaf komen nee, opa en oma. haha.
Mijn broer heeft er ook 1. Van mijn (onze dus) oma, moeder, broer dus, en zijn zoon (mijn oudste neefje).quote:Op donderdag 9 april 2009 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn zus heeft ook een 4 generatie foto van haarzelf met haar dochter, en mijn moeder en oma. Erg bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |