ja nee het was wel echt een fokleesclubje daaro maar als ik het zo gehoord heb dan heeft niemand dat boek gelezenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:12 schreef flowerbox het volgende:
Leesclub? Welk boek lezen jullie dan?
Volgens mij is het een mini-meet daar bij Memmel
Mmm, koetjesrepen zijn heerlijk stout!
Ik had al zo'n vermoeden!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nee het was wel echt een fokleesclubje daaro maar als ik het zo gehoord heb dan heeft niemand dat boek gelezenhaha dus dan zal het inderdaad wel een minimeet zijn geworden
zo das een flinke trommel dan!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik woon vreselijk uit de buurt voor een leesclub. Dus ik ben er wel.![]()
Net een nieuwe wasmachine besteld. Auw portemonnee. Maar ja, als ik dan weer tien jaar vooruit kan. Én een grote trommel!Passen eindelijk die 1138 spijkerbroeken van die lange striebels er in een keer in!
Gelukkig is het belastingterug/vakantiegeld periode.
dat is wel fijn een grote trommel.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik woon vreselijk uit de buurt voor een leesclub. Dus ik ben er wel.![]()
Net een nieuwe wasmachine besteld. Auw portemonnee. Maar ja, als ik dan weer tien jaar vooruit kan. Én een grote trommel!Passen eindelijk die 1138 spijkerbroeken van die lange striebels er in een keer in!
Gelukkig is het belastingterug/vakantiegeld periode.
Heb er zelfs een topic over gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:30 schreef Ynske het volgende:
zijn er hier al mensen begonnen aan dat boek Er is hoop?
k vind t best lekker lezen
off. niet, maar ik ga het wel naar voren halenquote:
Moussy, stond er ook FBBS op het geldquote:Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef moussy het volgende:
[..]
off. niet, maar ik ga het wel naar voren halen![]()
Als bananesplit zo om de hoek komt duiken kan je me wegdragen.. die vouwwagen he, man komt aan, drukt geld in Peet zn handen praatje pot en gaat weer, met klapkar, niks uitvouwen, bekijken en afdingen, zo hoppaaaa klaar!
ja echt idioot... vooral omdat het om zoveel geld gaat! Maar wij bekijken inderdaad ook altijd alles uitvoerig en heel kritisch, eigenlijk misschien tweedehands nog wel kritischer dan nieuw.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:31 schreef Popples het volgende:
wat een figuren lopen er rond.wij kijken altijd eerst uitvoerig voor ik dingen koop hoor.
slagroom word ik echt gigantisch ziek van.
oh ik lees het nu nog een keer en nu lees ik het andersquote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef _Bar_ het volgende:
jeumig ik vind het persoonlijk een behoorlijke prijs Huup.
tis ook een prettig onderwerp om over te pratenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:11 schreef Lois het volgende:
Het is hier altijd net alsof ik op mijn werk zit, daar gaat het ook 9 van de 10 keer over eten
herkenbaarquote:Op woensdag 8 april 2009 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Oh, ik wilde nog wel 10 dingen doen, maar die ben ik van ellende inmiddels alweer vergeten. Het einde van het liedje zal wel zijn dat ik zo mijn laptop dichtklap en ga slapen
.
midden in de nacht ff snel naar je lijstje rennen om slapen af te strepenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef huuphuup het volgende:hahaha, dan schuift het door!
Schrijf je nu nog even slapen op je lijstje dan kun je dat straks ook afstrepen
sorryquote:
Huup heb je wel eens op klamboewinkel.nl gekeken?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:56 schreef huuphuup het volgende:
[klamboe-hebbuh-verhaaltje]
Maar weetje... het frustrerende is, ik wil hem wel hebben want ik vind hem wel mooi*zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |