of van de hond..... zijn favoriete kleedje waar hij altijd op lag?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Urn van opa midden in de kamer?
die boxen zijn groter dan de tvquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De rest van het huis is ook zo lekker opgeruimd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link? Lijkt me best een tof huis.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Urn van opa midden in de kamer?
Same here, toen we begonnen was alles zalm, met donkerrode kozijnenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef maok het volgende:
Zo zag het huis van vrienden er ook toen ze het kochten (alleen de badkamer gelukkig niet). Wat heb ik daar een hoop lopen schilderen. Zelfs alle radiatoren waren zo'n kleur. Nu is alleen de keuken nog zo'n kleur omdat die verder goed was, maar alleen een keuken is nog wel te doen.
Een gouden douchekopquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef Rianne84 het volgende:
Wij houden van zalmroze/zacht-oranje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht, dat komt me bekend voor. maar die is ooit eens helemaal in het begin gepost. Blijft lachen!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef ChevyVanDude het volgende:
Texas Chainsaw Massacre Holland Editie:
Pot-jan-drie, hoe frappant, in Nijmegen nog wel....
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)5-ligusterstraat-109
Wat is hier raar aan? Het is ook niet helemaal mijn smaak, maar lelijk of opmerkelijk is het mijns inziens allerminst.quote:
Vertel, wat dacht jij dan?quote:
Link naar dat eerste huis? Wel bizar, ik dacht eerst nog dat het twee verschillende foto's waren, niet dus.... Hij is inderdaad gesoept en dan is de witte nep, maar waarom?????quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef krullebol81 het volgende:
bruin?
[ afbeelding ]
of toch maar wit?
[ afbeelding ]
mooie plek voor de bank
[ afbeelding ]
Dan ziet het huis er moderner uit.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Link naar dat eerste huis? Wel bizar, ik dacht eerst nog dat het twee verschillende foto's waren, niet dus.... Hij is inderdaad gesoept en dan is de witte nep, maar waarom?????
Nooit gehoord van moeders die alle shirtjes uit een elftal wassen?quote:
Tuurlijk wel, maar dat klinkt niet zo spannend.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Nooit gehoord van moeders die alle shirtjes uit een elftal wassen?
ok, dat hoeft dan niet op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |