Heb je ook de link zelf? Er staan een paar prachtige antieke dingen!!quote:Op maandag 4 mei 2009 02:19 schreef Ms_Furious het volgende:
Volgens mij waren de spotjes in de aanbieding...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk voor als je een parenclub wil beginnenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:54 schreef Inu het volgende:
Mooie urinoir
[ afbeelding ]
En het huis is een tempel
[ link | afbeelding ]
Haha, daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Leuk voor als je een parenclub wil beginnen
Als je dan ook de deuren van de woning erboven kan krijgen....quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Leuk voor als je een parenclub wil beginnen
Yep, dit is de link http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-5374769-westersingel-35/quote:Op maandag 4 mei 2009 13:01 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Heb je ook de link zelf? Er staan een paar prachtige antieke dingen!!
He da's in Rotterdamquote:Op maandag 4 mei 2009 02:19 schreef Ms_Furious het volgende:
Volgens mij waren de spotjes in de aanbieding...
[ afbeelding ]
[ .. ]
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Link naar dat eerste huis? Wel bizar, ik dacht eerst nog dat het twee verschillende foto's waren, niet dus.... Hij is inderdaad gesoept en dan is de witte nep, maar waarom?????
het raam in het midden is op de witte foto groter......quote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)prins-mauritshof-20/
De reflecties in de ramen op de eerste verdieping zitten anders wel op dezelfde plek. Dus hebben ze een foto genomen, het huis wat verbouwd en geschilderd, en op exact dezelfde plek met exact dezelfde lichtsterkte een nieuwe foto gemaakt?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
het raam in het midden is op de witte foto groter......
het lijkt net of ze het huis hebben gekocht. foto's gemaakt.. en nu foto's van de witte versie er bij hebben.
Zie ook de rest van de foto's.. zie je ook allemaal dezelfde kamers in steen en wit.
en de details in de keuken zijn moeilijk na te maken.. een heel rek met keukengerei.
quote:De woning is keurig onderhouden maar is in een gedateerde staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |