quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:32 schreef Gnomestein het volgende:
Ik ga zo tekenen, ik ga zo tekenen!![]()
![]()
![]()
Er moet (helaas) meer aan gebeuren dan ik had verwacht, maar je ken niet alles hebben. I'll keep you guys posted!
haha komt in orde, eind juni gaan we verhuizen, dus tegen die tijd zal ik een eigen topic aanmaken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:gefeliciteerd Trademarkie!!
En Claessens we willen die foto's graag met klusfoto's in een eigen topic zien hoor
Klopt helemaal, vandaag ook het gas afgesloten en boven de meterkast alle electra afgedopt en 1 tijdelijke wcd gemaakt op 1 groepquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Heeel veel schrootjes zie ik, dat wordt echt een gevalletje compleet strippen en opnieuw optrekken.
Jaaaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, als ik zie wat er allemaal nog moet
Maar als ik zondag even tijd en zin heb zal ik een topic openen
Goed tijdstip, de ergste hitte voorbij (als die er komt) en toch nog prima weerquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Merlijn het volgende:
hier ook nog even een update, volgende mijlpaal is ook weer bereikt. Duurt alleen maandje langer dan gepland. Zoals het er nu uit ziet kan ik vanaf september ook serieus actie ondernemen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef Selyn het volgende:
Wij hebben de sleutel vrijdag gekregen en zijn al een beetje begonnen met wat slopen..
Zaterdag een "sloopfeestje"gehouden met bbq.
Zodra ik een beetje tijd vrij hebn zal ik een topic openen!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik wil een huisje in het bos of een hutje op de hei!
Huis waar ik nu woon staat voor alsnog alleen 'te flirt', maar hopelijk komt er spoedig meer schot in de zaak
Ik wil namelijk serieus een huisje in het bos of bij de hei oid gaan zoeken!
Iemand nog goede plekken waar ik een beetje kan gaan zoeken? Funda ben ik al mee bezig.
Het mag ook een recreatiewoning zijn, maar dan wel geschikt voor permanente bewoning.
Op marktplaats staan er een boel, maar meeste dus niet voor permanent.
Misschien bestaan er betere websites waar ik kan kijken?!
Bij veel woningen las ik max 275 dagen per jaar, dat zijn 90 dagen dus niet (3 maanden).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kijk even goed naar de eisen voor recreatie, vaak is dat 3 weken per jaar onbewoond.
Dat is best te doen in combi met een postbus.
Welke omgeving zoek je?
En... vond je het wat?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Verbal ik ga de foto's eens bekijken morgen
Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachtenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Nou... zoals al in diverse topics al heb doorlaten schemeren zijn mijn vriendin en ik bezig met het kijken naar een nieuwbouwhuisje in Eindhoven.
[..]
Mooiquote:
Hé getverquote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachten
Wij zijn juist van de alles door mekaar, maar voor de balans hebben we de rest rustig gehouden (had je ons vorige huis moeten zien).quote:Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooidie tuin
echt kom maar afleveren hier
![]()
En Pjotr zijn slaapkast wat super!!
Moet wel bekennen dat ik de meubelen niet allemaal bij elkaar vind passen maar ik ben een tikkie neurot wdb.
Dat doe ik allangquote:Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hé getverwat vervelend voor jullie!
Maar komt uiteindelijk goed en zo kun je misschien langer rondkijken/sparen/dromen/ uitwerken.
En hier lurken natuurlijk
moooi moooi mooooi moooi!!! het idd vanalles wat jah, maar afwerking ook ook erg netjes! erg goed gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef Verbal het volgende:
Paar maanden geleden gemeld dat wij gingen verhuizen. Tijd voor een eigen klustopic had ik niet, maar voor de geïnteresseerden: dit is het geworden
V.
oh balen zeg! het huis zag er supermooi uit (ook prijzig;)) haha, nu lekker verder zoeken?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachten
Thanksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
moooi moooi mooooi moooi!!! het idd vanalles wat jah, maar afwerking ook ook erg netjes! erg goed gedaan
Wat de prijs betreft: het was 1 van de goedkoopste woningen in dat gehele plan. Het was een risico dat we vanaf het beginnen hadden genomen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
oh balen zeg! het huis zag er supermooi uit (ook prijzig;)) haha, nu lekker verder zoeken?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef wildcardxxl het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat onze starterslening is goedgekeurd. Verwacht nu binnen 3 weken de sleutel wel te hebben
oo okee dan. Nou suc6 met sparenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wat de prijs betreft: het was 1 van de goedkoopste woningen in dat gehele plan. Het was een risico dat we vanaf het beginnen hadden genomen...
Voor het komende half jaar gaan we ons eerst even rustig houden. Even wat spaarcentjes opbouwen.
Mogelijk dat we dan voor een koophuis gaan ipv een nieuwbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |