abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81578217
Gister een belletje ontvangen met het bericht dat het toch ietsjes later gaat worden.
welgeteld 4 dagen
De verkoper is dan net terug van vakantie, vandaar.
Dus het is nu de 18e van juni geworden.
Heb er wel zin in. kan niet wachten om weg te gaan uit ons (lawaaige) appartement.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_81661431
Ik ga zo tekenen, ik ga zo tekenen!

Er moet (helaas) meer aan gebeuren dan ik had verwacht, maar je ken niet alles hebben. I'll keep you guys posted!
pi_81661778
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 08:32 schreef Gnomestein het volgende:
Ik ga zo tekenen, ik ga zo tekenen!

Er moet (helaas) meer aan gebeuren dan ik had verwacht, maar je ken niet alles hebben. I'll keep you guys posted!
gefeliciteerd!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81686127
Heel veel plezier gewenst met je nieuwe woning!!!!!!
pi_81738472
De eerste twee dagen klussen zijn inmiddels om, helaas wel een beetje financiële tegenvaller. Er komen allemaal kleine kostenpostjes bij waar ik geen rekening mee had gehouden, ook wat dingen waar ik wel al een bedrag voor had gereserveerd vallen fiks duurder uit dan gedacht. Ik had al een x bedrag geleend van paps en mams, maar dat wordt telkens meer helaas. Nu doen paps en mams niet heel moeilijk, maar om geld te moeten vragen is ook niet leuk. Terwijl het allemaal gewoon netjes begroot was etc.

De verf blijkt gelukkig wel erg goed te dekken, dus morgen gaan we de tweede keer verven. Ik ga morgen ook de banken ophalen, dus hopelijk ben ik snel klaar voordat ik naar Pinkpop ga...
pi_81761292
mijn vriend en ik hebben een woning gekocht in Almelo en begin juli gaan we verhuizen, kan bijna niet wachten

We hebben de hypotheek offerte getekend, alles is helemaal goedgekeurd, alleen nog ff wachten op de medische goedkeurig van de levensverzekering, maar dat is geen probleem.

Het huisje is niet bijzonder groot, maar prima voor starters als wij en zeker voor een prijsje van 82.000 euro. huisje is verder ook in goede staat (kozijnen, muren, dak enz.)

wil het toch even delen met jullie, ben zo enthausiast haha:

Voorkant huis:

Tuin:

Woonkamer:

Keuken en sanitair:

3 Slaapkamers:

Aan de achterkant van het huis is een berging waar de wasdroger kan staan en waar de cv staat. In de tuin hebben we een schuurtje voor fietsen etc. Er is ook nog een bergzolder aanwezig waar behoorlijk wat neergezet kan worden.

Dit gaan we op korte termijn doen:
- Vloeren leggen
- Muren sauzen
- Kleine klussen in en rond het huis

Op de langere termijn:
- Nieuwe keuken
- Nieuwe badkamer
- Nieuwe toilet

Vind dat we voor die prijs toch wel een heel leuk huisje hebben kunnen kopen.

Kan trouwens als helemaalk niet wachten om alles grondig te gaan schoonmaken, maar dat vind ik altijd al leuk werk in huis haha
pi_81761444
Tsjeu leuk Claessens en je klinkt zo enthousiast.
Begin juli is snel al.

Veel plezier en succes en laat maar eens zien hoe jullie het gaan aanpakken in je eigenste topic.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 15:59:49 #258
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_81762621
Leuk huisje hoor

Ik krijg a.s. woensdag de sleutel dus dan kan het slopen beginnen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_81763620
82k daar heb je hier niet eens een kamer van 14m2 voor..

Mooi huisie
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:43:18 #260
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_81915921
de

zijn binnen
pi_81916201
gefeliciteerd Trademarkie!!
En Claessens we willen die foto's graag met klusfoto's in een eigen topic zien hoor
pi_81916632
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
gefeliciteerd Trademarkie!!
En Claessens we willen die foto's graag met klusfoto's in een eigen topic zien hoor
haha komt in orde, eind juni gaan we verhuizen, dus tegen die tijd zal ik een eigen topic aanmaken!
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:49:38 #263
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_81992588
En we zijn begonnen, volgende week open ik wel een eigen topic, als de sloop echt vordert

Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 22:03:35 #264
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_81993930
Heeel veel schrootjes zie ik , dat wordt echt een gevalletje compleet strippen en opnieuw optrekken.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:07:03 #265
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_81994213
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Heeel veel schrootjes zie ik , dat wordt echt een gevalletje compleet strippen en opnieuw optrekken.
Klopt helemaal, vandaag ook het gas afgesloten en boven de meterkast alle electra afgedopt en 1 tijdelijke wcd gemaakt op 1 groep
Zo kan ik met een gerust hart het grootste deel van de woning leegslopen, het water zal ik dit weekend nog even op een strategische plek afdoppen
pi_82012138
Ehm, vind je niet dat de sloop al is gevorderd dan?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:43:02 #267
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_82016503
Nee, als ik zie wat er allemaal nog moet
Maar als ik zondag even tijd en zin heb zal ik een topic openen
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:53:10 #268
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_82016895
Vandaag mondeling akkoord gegeven voor de koop van onze vrijstaande "klus" woning.
volgende week naar de bank voor een hypotheek.
pi_82023101
yeah, vandaag te horen gekregen dat we medisch zijn goedgekeurd voor de levensverzekering bij de hypotheek, dus ook dat is nu officieel geregeld.

Nu ligt het dossier compleet bij de bank en die moet het volgende week definitief goedkeuren, maar er is geen enkele reden waarom het opeens niet meer zou worden goedgekeurd. Als we de definitieve bevestiging hebben kunnen we volgende week de huur opzeggen, 18 juni tekenen voor de overdracht en 28 juni alle spullen verhuizen!!
pi_82023446
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, als ik zie wat er allemaal nog moet
Maar als ik zondag even tijd en zin heb zal ik een topic openen
Jaaa
  zondag 30 mei 2010 @ 13:52:37 #271
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_82097929
pi_82098797
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef TradeMarkie het volgende:
TM's jaren 20 woning
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:36:13 #273
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_82244401
hier ook nog even een update, volgende mijlpaal is ook weer bereikt. Duurt alleen maandje langer dan gepland. Zoals het er nu uit ziet kan ik vanaf september ook serieus actie ondernemen.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_82271613
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Merlijn het volgende:
hier ook nog even een update, volgende mijlpaal is ook weer bereikt. Duurt alleen maandje langer dan gepland. Zoals het er nu uit ziet kan ik vanaf september ook serieus actie ondernemen.
Goed tijdstip, de ergste hitte voorbij (als die er komt) en toch nog prima weer
pi_82277776
Morgen is er een officieel kijkmoment bij onze woningen! Er is 1 modelwoning open. Eigenlijk hebben we aan die woning niet zoveel want het is een totaal andere soort woning dan de onze.
Maar de verhuurder en aannemer zijn er ook voor vragen en die hebben we wel. Heel veel zelfs! Spannend
E.
pi_82873252
Dames en heren hoe gaat het ermee?
Al sleutels binnen en klussen gestart?
pi_82873611
Momenteel nog altijd aan het wachten op de starterslening, hebben wel al een positief advies gekregen alleen die sturen ze pas op als mijn hypotheekadviseur het laatste stuk heeft opgestuurd.

Per 14 Juli verwacht ik de sleutels te hebben.

Overigens staan hier (bij mijn ouderlijke huis): Eettafel,eettafelstoelen, banken, salontafel, dressoirt. Een gigantische klok met een diameter van een meter en wat klein spul.

Heb er heel erg zin in, wacht nu al sinds 14 Maart, eerst koopsubsidie slachtoffer, vervolgens elke keer hersteltermijnen m.b.t startersleningen.....

Ondertussen om de 2 weken even bij het huisje kijken... de buren aan de ene kant hebben de schuttingen vervangen, wij wilden hen vragen om dit samen met ons te gaan doen maar ze waren ons al voor. Scheelt ons weer een paar 100 euro.
pi_82874999
Nou... zoals al in diverse topics al heb doorlaten schemeren zijn mijn vriendin en ik bezig met het kijken naar een nieuwbouwhuisje in Eindhoven.

Het gaat om het plan 'Het Groene Hof (http://www.hetgroenehof.nl/) waar we bezig zijn met een huisje uit de serie 'Model D'

Momenteel zijn we voornamelijk aan het kijken of het financieel uit gaat komen... want eigenlijk komt het project een half jaar te vroeg voor onze portomonee. Maar het is wel 1 van de eerste woningen waar we meteen iets hadden van 'ja, dit is iets voor ons!'

Al met al zijn we druk bezig een excel document vol te rammen met cijfertjes en optelsommen... voorals nog gaat het richting positief, maar er zit een raar onderbuik gevoel bij...
pi_83079914
Wij hebben de sleutel vrijdag gekregen en zijn al een beetje begonnen met wat slopen..
Zaterdag een "sloopfeestje"gehouden met bbq.
Zodra ik een beetje tijd vrij hebn zal ik een topic openen!
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_83087214
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef Selyn het volgende:
Wij hebben de sleutel vrijdag gekregen en zijn al een beetje begonnen met wat slopen..
Zaterdag een "sloopfeestje"gehouden met bbq.
Zodra ik een beetje tijd vrij hebn zal ik een topic openen!
gefeliciteerd! en leuk
  maandag 21 juni 2010 @ 21:55:14 #281
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_83120653
Paar maanden geleden gemeld dat wij gingen verhuizen. Tijd voor een eigen klustopic had ik niet, maar voor de geïnteresseerden: dit is het geworden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83253452
Oehoe, ik heb fotootjes van mijn verhuizing én de inmiddels ingerichte kamers! Alleen jammer dat de internetverbinding twee weken vertraging heeft opgelopen, twee partijen konden er niet uitkomen wiens schuld het was alvorens ze het schakelaartje omzette...

Ik ga ze vanavond uploaden, ik ben trots!
pi_83262519
Leuk Gnomestein!
Verbal ik ga de foto's eens bekijken morgen
pi_83289236
Ik wil een huisje in het bos of een hutje op de hei!

Huis waar ik nu woon staat voor alsnog alleen 'te flirt', maar hopelijk komt er spoedig meer schot in de zaak

Ik wil namelijk serieus een huisje in het bos of bij de hei oid gaan zoeken!
Iemand nog goede plekken waar ik een beetje kan gaan zoeken? Funda ben ik al mee bezig.

Het mag ook een recreatiewoning zijn, maar dan wel geschikt voor permanente bewoning.
Op marktplaats staan er een boel, maar meeste dus niet voor permanent.
Misschien bestaan er betere websites waar ik kan kijken?!
pi_83305985
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:46 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik wil een huisje in het bos of een hutje op de hei!

Huis waar ik nu woon staat voor alsnog alleen 'te flirt', maar hopelijk komt er spoedig meer schot in de zaak

Ik wil namelijk serieus een huisje in het bos of bij de hei oid gaan zoeken!
Iemand nog goede plekken waar ik een beetje kan gaan zoeken? Funda ben ik al mee bezig.

Het mag ook een recreatiewoning zijn, maar dan wel geschikt voor permanente bewoning.
Op marktplaats staan er een boel, maar meeste dus niet voor permanent.
Misschien bestaan er betere websites waar ik kan kijken?!

Kijk even goed naar de eisen voor recreatie, vaak is dat 3 weken per jaar onbewoond.
Dat is best te doen in combi met een postbus.

Welke omgeving zoek je?
pi_83313724
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kijk even goed naar de eisen voor recreatie, vaak is dat 3 weken per jaar onbewoond.
Dat is best te doen in combi met een postbus.

Welke omgeving zoek je?
Bij veel woningen las ik max 275 dagen per jaar, dat zijn 90 dagen dus niet (3 maanden).
3 weken zou inderdaad nog best te doen zijn! En met een postbus, daar had ik nog niet eens aan gedacht

Ik zoek een beetje midden nederland, rondom Utrecht, de Veluwe kan ook.
Noorden of zuiden des lands zou ook kunnen, maar daar heb ik me nog niet heel erg in verdiept

En zelfs het buitenland begint ook steeds meer te trekken.. En dan warmer dan Nederland

Maar ik heb niet perse haast denk ik, beetje rustig aan oriënteren enzo.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 11:05:03 #287
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83319782
Nouu bij mij schiet het al op! Er is al gemetseld enzo, een deel
van fase 1 is al opgeleverd! Alleen kunnen we nu niet meer in ons appartentje kijken:(
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 26 juni 2010 @ 14:10:39 #288
136 V.
pi_83324665
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Verbal ik ga de foto's eens bekijken morgen
En... vond je het wat?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83374370
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Nou... zoals al in diverse topics al heb doorlaten schemeren zijn mijn vriendin en ik bezig met het kijken naar een nieuwbouwhuisje in Eindhoven.
[..]
Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachten
pi_83374621
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

En... vond je het wat?

V.
Mooi die tuin echt kom maar afleveren hier
En Pjotr zijn slaapkast wat super!!

Moet wel bekennen dat ik de meubelen niet allemaal bij elkaar vind passen maar ik ben een tikkie neurot wdb.
pi_83374661
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Helaas gaan deze plannen niet door... het financiele plaatje is niet netjes rond te krijgen zonder 2 jaar in arm moede te moeten gaan leven... nog maar ffkes wachten
Hé getver wat vervelend voor jullie!
Maar komt uiteindelijk goed en zo kun je misschien langer rondkijken/sparen/dromen/ uitwerken.
En hier lurken natuurlijk
  zondag 27 juni 2010 @ 22:52:55 #292
136 V.
pi_83378634
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mooi die tuin echt kom maar afleveren hier
En Pjotr zijn slaapkast wat super!!

Moet wel bekennen dat ik de meubelen niet allemaal bij elkaar vind passen maar ik ben een tikkie neurot wdb.
Wij zijn juist van de alles door mekaar, maar voor de balans hebben we de rest rustig gehouden (had je ons vorige huis moeten zien).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83386847
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hé getver wat vervelend voor jullie!
Maar komt uiteindelijk goed en zo kun je misschien langer rondkijken/sparen/dromen/ uitwerken.
En hier lurken natuurlijk
Dat doe ik allang
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:40:54 #294
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83440667
quote:
Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef Verbal het volgende:
Paar maanden geleden gemeld dat wij gingen verhuizen. Tijd voor een eigen klustopic had ik niet, maar voor de geïnteresseerden: dit is het geworden

V.
moooi moooi mooooi moooi!!! het idd vanalles wat jah, maar afwerking ook ook erg netjes! erg goed gedaan
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:41:28 #295
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83440695
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

oh balen zeg! het huis zag er supermooi uit (ook prijzig;)) haha, nu lekker verder zoeken?
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:52:25 #296
136 V.
pi_83441192
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

moooi moooi mooooi moooi!!! het idd vanalles wat jah, maar afwerking ook ook erg netjes! erg goed gedaan
Thanks Wij zijn er ook erg trots op (en vooral erg blij mee).

V.

[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 29-06-2010 14:55:11 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_83442442
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

oh balen zeg! het huis zag er supermooi uit (ook prijzig;)) haha, nu lekker verder zoeken?
Wat de prijs betreft: het was 1 van de goedkoopste woningen in dat gehele plan. Het was een risico dat we vanaf het beginnen hadden genomen...

Voor het komende half jaar gaan we ons eerst even rustig houden. Even wat spaarcentjes opbouwen.
Mogelijk dat we dan voor een koophuis gaan ipv een nieuwbouw.
pi_83466772
Vandaag te horen gekregen dat onze starterslening is goedgekeurd. Verwacht nu binnen 3 weken de sleutel wel te hebben
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:24:49 #299
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83492622
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef wildcardxxl het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat onze starterslening is goedgekeurd. Verwacht nu binnen 3 weken de sleutel wel te hebben
gefeliciteerd
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:25:17 #300
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_83492638
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Wat de prijs betreft: het was 1 van de goedkoopste woningen in dat gehele plan. Het was een risico dat we vanaf het beginnen hadden genomen...

Voor het komende half jaar gaan we ons eerst even rustig houden. Even wat spaarcentjes opbouwen.
Mogelijk dat we dan voor een koophuis gaan ipv een nieuwbouw.
oo okee dan. Nou suc6 met sparen
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')