K&L? Bedoel je Klussen en Wonen? Ik vind architectuur iig meer onder Cultuur dan onder Wonen vallenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:03 schreef k_man het volgende:
C&H? Ik zou denken dat architectuur meer op z'n plaats is in K&L.
Nee, da's K&W. Ik bedoel K&L: het forum Kunst & Literatuur.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:29 schreef De_Hertog het volgende:
K&L? Bedoel je Klussen en Wonen? Ik vind architectuur iig meer onder Cultuur dan onder Wonen vallen
Ah, TTKquote:Op donderdag 9 april 2009 12:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, da's K&W. Ik bedoel K&L: het forum Kunst & Literatuur.
Stations! Goed punt. Je zou alleen al een tournament kunnen houden over het mooiste station van Nederland.quote:
daar is een woord voor: vinexquote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef tong80 het volgende:
Kun je er ook één openen voor het lelijkste gebouw ?
Niet zo kwaad doenquote:Op donderdag 9 april 2009 21:16 schreef k_man het volgende:
Ja hallo, als tong het daarover wil hebben maakt ie maar een ander topic aan hè?
idd. heel mooi.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:07 schreef oxylus11 het volgende:
Keuzes van TS:
Stadhuis van Middelburg
[ afbeelding ]
Da's wel een beetje het idee achter een nominatieronde he?quote:Op maandag 13 april 2009 21:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wil nog niet echt lukken met de verkiezing. Iedereen post steeds nieuwe gebouwen
quote:Op maandag 13 april 2009 21:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's wel een beetje het idee achter een nominatieronde he?
Beeld en Geluid gebouw met stip bovenaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef tong80 het volgende:
Kun je er ook één openen voor het lelijkste gebouw ?
Het is een nominatieronde he. Overigens al veel goede nominaties. Eens kijken of we al op 64 of 128 komen.quote:Op maandag 13 april 2009 21:19 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wil nog niet echt lukken met de verkiezing. Iedereen post steeds nieuwe gebouwen
Echte Rotterdammer zeker. Alleen maar Rotterdamse gebouwen nomineren + Amsterdam CS omdat daar de trein weg uit Amsterdam naar Rotterdam vertrekt.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:34 schreef Harmen1984 het volgende:
De eerste wolkenkrabber van NL en Europa, het Witte Huis in Rotterdam
[ afbeelding ]
Stadion Feijenoord, ook Rotterdam
[ afbeelding ]
Centraal Station, Amsterdam
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:39 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Echte Rotterdammer zeker. Alleen maar Rotterdamse gebouwen nomineren + Amsterdam CS omdat daar de trein weg uit Amsterdam naar Rotterdam vertrekt.
Die vind ik te potsierlijk, dan vind ik het stadhuis van Gouda mooier.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:07 schreef oxylus11 het volgende:
Keuzes van TS:
Stadhuis van Middelburg
[ afbeelding ]
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Persoonlijk vind ik beide gebouwen zeer mooi, maar dat van Middelburg net wat meer in evenwicht. We zullen zien welk gebouw het verst komt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Die vind ik te potsierlijk, dan vind ik het stadhuis van Gouda mooier.
[ afbeelding ]
nee joh, is toch geen mooi gebouw, wees nou eens eerlijk voor jezelf.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:04 schreef oxylus11 het volgende:
Station Maastricht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de Vesteda toren in Ehv. meer spreken dat de Westpoint in Tilburg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:12 schreef Xtreem het volgende:
Poppodium 013 Tilburg
[ afbeelding ]
Westpoint, Tilburg
[ afbeelding ]
WTC Amsterdam
[ afbeelding ]
Nog in aanbouw: Kantoor KPMG te Amstelveen
[ afbeelding ]
Het is dan ook slechts een nominatie. Overdag heb je mogelijk een punt, maar 's avonds heeft Westpoint echt identiteit..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind de Vesteda toren in Ehv. meer spreken dat de Westpoint in Tilburg.
Westpoint is gewoon een vierkante toren de lucht in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar lampjes op een flat maken het nog geen mooi gebouw. Maar je hebt gelijk, je mag nomineren wat je wilt natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het is dan ook slechts een nominatie. Overdag heb je mogelijk een punt, maar 's avonds heeft Westpoint echt identiteit..
Daar heb ik laatst nog een hele middag doorgebracht, prachtig tehuis inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Landgoed Bronbeek, Tehuis voor oud militairen te Arnhem.
De Kumpulan, daar kun je heerlijk eten
Als je de 1ste pagina had gelezen, had je de gasunie niet meer geplaatst. Staat er dus al op.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:25 schreef AudiRs6 het volgende:
Gasunie, Groningen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hessing, In de geluidswal van de A2:
[ afbeelding ]
Deze nominatie krijgt mijn steun.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]En de Generaal Snijder Kazerne
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |