niet toevallig bekend met de quote "i don't want to look at a fucking coca-cola machine the whole fucking dayquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:46 schreef klubikwapperdam het volgende:
net 15% salarisverhoging gehad tijdens deze akelige recessie![]()
1 : Bedrijfstak: Chemie
2 : Functie: Shift Team Leader / Procesoperator
3 : Leeftijd: 28
4 : Aantal uren per week: 33,6 in ploegendienst
5 : Aantal vakantiedagen: 25
6 : 13e maand en vakantiegeld: Yup!
7 : Bruto maand salaris: 3925
8 : Netto maand salaris: 2400
9 : Overuren betaald: Yup!
10: Werkervaring: 4 jaar
11: Goodies : Bonus van min. 2500 euro (bruto) ieder jaar, opleidingen/cursussen worden betaald, fietspan en fitnessvergoeding (is dat een goodie?)
12: Opleiding: Vapro B (MBO) bijna Vapro C afgerond.
13. Tevreden?! Mag niet klagen voor me leeftijd
Zegt me echt helemaal niks, explain!?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:14 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
niet toevallig bekend met de quote "i don't want to look at a fucking coca-cola machine the whole fucking day [ afbeelding ]"?
het leek allemaal zo veel op het plaatje van een collega van mij die ook shiftleader is, en hij kent die quote maar al te goedquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:16 schreef klubikwapperdam het volgende:
Zegt me echt helemaal niks, explain!?Lees dat je ook in de chemie rondhangt
Corus toevallig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:46 schreef klubikwapperdam het volgende:
11: Goodies : Bonus van min. 2500 euro (bruto) ieder jaar, opleidingen/cursussen worden betaald, fietspan en fitnessvergoeding (is dat een goodie?)
Laatste keer dat ik keek niet neequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef -gt- het volgende:
[..]
volgens mij zit corus niet in de botlek
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:46 schreef klubikwapperdam het volgende:
Iemand zonder Geneeskunde vraag je ook niet om te opererenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dat zijn de besten, wordt gek van die pipo ´s die denken vanalles te kunnen o.b.v. een diploma.
Valt toch vies tegen netto bedrag bij een zo dergelijk maandsalaris. Grootste graaiers van dit land toch ons belastingstelsel.quote:Op zondag 20 september 2009 14:16 schreef Sometimes het volgende:
1 : Bedrijfstak: overheid
2 : Functie: Directeur bedrijfsvoering
3: Leeftijd: 37
4 : Aantal uren per week: 36 volgens contract (in de praktijk 45 - 50)
5 : Aantal vakantiedagen: 25 volgens contract (in de praktijk wat meer)
6 : 13e maand: Ja
7 : Bruto maand salaris: 5520
8 : Netto maand salaris: 3220
9: Overuren betaald: Nee
10 : Werkervaring: 12 jaar
11 : Goodies : Mobieltje, notebook
12: Opleiding: HBO+
Nu wat beter uitgerekend wat ik netto overhoud dan vorige keer. Het percentage voor pensioengerelateerde zaken is vrij hoog (9,5% bij elkaar).
Loonheffing 1812 Euro.quote:Op zondag 20 september 2009 15:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
Valt toch vies tegen netto bedrag bij een zo dergelijk maandsalaris. Grootste graaiers van dit land toch ons belastingstelsel.
en wat doet een elektrotechnisch ingenieur?quote:Op maandag 21 september 2009 16:11 schreef Goover het volgende:
Update / Upgrade
1 : Branche: Kleinmetaal
2 : Functie: Elektrotechnisch Ingenieur
3 : Leeftijd: 23
4 : Aantal uren per week: 38
5 : Aantal vakantiedagen: 24
6 : Bruto maand salaris: ¤ 2500,-
7 : Netto maand salaris: Reken zelf maar om ;-)
8 : Overuren betaald: tijd voor tijd.
9: Werkervaring: 1 jaar + 1,5 jaar stage
10: Goodies: 13e maand/winstuitkering.
11: Opleiding: HBO Elektrotechniek
12: Certificaten: VCA VOL
Ik ontwerp elektrische schakelingen voor druktestsystemen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:24 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
en wat doet een elektrotechnisch ingenieur?
krijgen jullie geen 12 adv dagen?
Deed je het niet omdat je voldoening haalt uit het verplegen/verzorgen van mensen? Dankbaarheid van mensen is helaas niet in geld uit te drukken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef WelcomeHome het volgende:
Als ik soms die salarissen zie, vraag ik me wel eens af waarom ik verpleegkundige ben geworden.
Vergeet niet dat ardig wat mensen een paar honderd euro dr bij doen om te kunnen patsen hier..quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef WelcomeHome het volgende:
Als ik soms die salarissen zie, vraag ik me wel eens af waarom ik verpleegkundige ben geworden.
Vergeet niet dat veel MBOers gewoon op HBO / Universitair Niveau werken en daar dus ook de bijbehorende beloning voor ontvangen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:27 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ardig wat mensen een paar honderd euro dr bij doen om te kunnen patsen hier..
Zie somige salarissen voorbij komen die mij onmogelijk lijken kijkende naar opleding en werkervaring
bron? of roep je maar wat..quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:28 schreef CigarilloJoe1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel MBOers gewoon op HBO / Universitair Niveau werken
HAHA sorry hoor maar vooral nu tijdens kredietcrisis wil men Uni en tig jaren werkervaring voor laag salaris.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:28 schreef CigarilloJoe1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel MBOers gewoon op HBO / Universitair Niveau werken en daar dus ook de bijbehorende beloning voor ontvangen.
In een hoop sectoren liggen de banen gewoon nog voor het oprapen hoor. Denk bijvoorbeeld aan ICT, met name op het gebied van beheer, ontwikkeling etc.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef samjustme het volgende:
Sowieso denk ik dat komende 2 a 3 jaren gouden tijden voor werknemers voorbij zijn, werkgevers hebben het nu voor het kiezen.
Binnen de Staff functies, Marketing, IT etc van een beetje organisatie zie je natuurlijk dat men alleen HBO-ers en WO ers aanneemt, maar ik ken voldoende MBO mensen die door zoveel werkervaring die HBO-ers geevenaard hebben en soms zelfs ingehaald hebben en daarom de voorkeur krijgen in bepaalde situaties.quote:
Ja vooral als die MBO-er al 10 jaar werkervaring heeft en die HBO-er net komt kijken...quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:47 schreef samjustme het volgende:
[..]
HAHA sorry hoor maar vooral nu tijdens kredietcrisis wil men Uni en tig jaren werkervaring voor laag salaris.
Het niveau verschil tussen HBO en Uni is al vrij groot laat staan MBO en Uni.
Volgens de belastingdienst voor mij 180 euro per maand. In principe betekent het voor mij dat mijn woon-werkverkeer compleet vergoed wordt. Daarnaast heb ik ook nog 15.000 privékilometers erbij incl. benzinequote:Op woensdag 23 september 2009 01:06 schreef capricia het volgende:
Ik vind het moeilijk om salarissen te vergelijken die met of zonder auto vd zaak zijn. Wat is een auto van de zaak eigenlijk waard?
Dus omdat de mensen standaard hun reiskosten erbij tellen, moet je bij een auto vd zaak je bijtelling er ook bij tellen om te vergelijken?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:24 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens de belastingdienst voor mij 180 euro per maand. In principe betekent het voor mij dat mijn woon-werkverkeer compleet vergoed wordt. Daarnaast heb ik ook nog 15.000 privékilometers erbij incl. benzine
Je moet ook meerekenen dat je vaak een reiskostenvergoeding krijgt als er geen auto van de zaak bij zit, dat rekenen veel mensen ook mee in het salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |