een mooi kruis is niet lelijkquote:
WL zijn moeder ook nietquote:
ja he zeg.. das niet eerlijk...quote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 schopt crazy zo hard dat ze moet huilen en daarna haar vrije dagen aan mij geeft![]()
dit als sluitpost!
me don't carequote:Op woensdag 8 april 2009 15:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja he zeg.. das niet eerlijk...
ik werk er hard voor![]()
de OP of de TT ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
nog een typo in de op he ik kan het gewoon nooit goed doen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
TT moet moet moe zijn[ afbeelding ]
had nieteens door dat het al zo laat wasquote:
godverdomme zeg! is heul niet eerlijkquote:
ik eet vanavond burrito'squote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik zometeen te eten krijg
gebakken banaanquote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik zometeen te eten krijg
zo zo , er wordt weer goed voor je gezorgtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik eet vanavond burrito'sals het goed is
lekker ff opbakken in de pan of de magnetron?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik eet Chinees, restant van gisteren
ik denk "de ping" , lekker makkelijk, 3 minuten , en hop.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker ff opbakken in de pan of de magnetron?
das wel chillquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk "de ping" , lekker makkelijk, 3 minuten , en hop.
veel plezier jullie!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey peeps
ik ben morgen en overmorgen niet aanwezig omdat ik een nachtje weg ga met mn vriendin
njoy en tot na het weekend!
Draakjequote:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 april 2009 08:54 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk zou ik nog willen slapen
ik heb geen idee hoe ik er bij zitquote:Op donderdag 9 april 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
helemaal mee eensik zit erbij als een zombie
meen je niet!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:o neej toch niet..ik heb gewoon weer geen baan meer
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
o neej toch niet..ik heb gewoon weer geen baan meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |