een mooi kruis is niet lelijkquote:
WL zijn moeder ook nietquote:
ja he zeg.. das niet eerlijk...quote:Op woensdag 8 april 2009 15:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
* Friday12 schopt crazy zo hard dat ze moet huilen en daarna haar vrije dagen aan mij geeft![]()
dit als sluitpost!
me don't carequote:Op woensdag 8 april 2009 15:41 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja he zeg.. das niet eerlijk...
ik werk er hard voor![]()
de OP of de TT ?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Friday12 het volgende:
nog een typo in de op he ik kan het gewoon nooit goed doen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
TT moet moet moe zijn[ afbeelding ]
had nieteens door dat het al zo laat wasquote:
godverdomme zeg! is heul niet eerlijkquote:
ik eet vanavond burrito'squote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik zometeen te eten krijg
gebakken banaanquote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef Ladylike het volgende:
ben benieuwd wat ik zometeen te eten krijg
zo zo , er wordt weer goed voor je gezorgtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef tripack het volgende:
[..]
ik eet vanavond burrito'sals het goed is
lekker ff opbakken in de pan of de magnetron?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik eet Chinees, restant van gisteren
ik denk "de ping" , lekker makkelijk, 3 minuten , en hop.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker ff opbakken in de pan of de magnetron?
das wel chillquote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk "de ping" , lekker makkelijk, 3 minuten , en hop.
veel plezier jullie!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey peeps
ik ben morgen en overmorgen niet aanwezig omdat ik een nachtje weg ga met mn vriendin
njoy en tot na het weekend!
Draakjequote:
helemaal mee eensquote:Op donderdag 9 april 2009 08:54 schreef draculettetje het volgende:
eigenlijk zou ik nog willen slapen
ik heb geen idee hoe ik er bij zitquote:Op donderdag 9 april 2009 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
helemaal mee eensik zit erbij als een zombie
meen je niet!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:o neej toch niet..ik heb gewoon weer geen baan meer
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
o neej toch niet..ik heb gewoon weer geen baan meer
Ja krijg ik dinsdagmiddag toen ik naar huis wilde gaan dat ik vandaag voor het laatst ben.quote:
Werk via uitzendbureau he...enne...ze beloofden me gouden bergen en ik kreeg contract bladibla, maar dan kun je ineens opflikkeren. Nee het ligt niet aan mij zeiden ze. Ik deed alles goed.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]that sucks
waarom dat nou weer.... contract niet verlengt?
hadden ze wel wat eerder mogen zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja krijg ik dinsdagmiddag toen ik naar huis wilde gaan dat ik vandaag voor het laatst ben.
Sodemieter op dan kom ik helemaal niet meer. Dat doe je toch niet? Me nog ff 2 dagen willen laten
werken zodat de rotzooi opgeruimd is en dan kun je opflikkeren..now fakking way
Dus ik...heb vakantie...en geen geld
Ja toch? Normaal zou ik zijn gebleven als ze zeiden over een maandje ofzo, maar nog 2 dagen? Nope daar begin ik nie aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
hadden ze wel wat eerder mogen zeggen
ik zou dan ook niet meer gaan nee!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja krijg ik dinsdagmiddag toen ik naar huis wilde gaan dat ik vandaag voor het laatst ben.
Sodemieter op dan kom ik helemaal niet meer. Dat doe je toch niet? Me nog ff 2 dagen willen laten
werken zodat de rotzooi opgeruimd is en dan kun je opflikkeren..now fakking way
Dus ik...heb vakantie...en geen geld
mee eensquote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
hadden ze wel wat eerder mogen zeggen
Sure lijkt me gezellig! Heb de komende tijd toch weinig te doenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou dan ook niet meer gaan nee!
maar alweer onbetaalde vakantie, het zit je niet echt mee
tussen solliciteren in zin om ergens een keer een bakkie te doen ofzo?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef debbie_19 het volgende:
o neej toch niet..ik heb gewoon weer geen baan meer
Ja toch welquote:
Ja dat snap ik dat je dat niet meer gaat doen! Dus, vakantie maar hequote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja toch welgodverdomme..ik ga ook niet meer via een uitzendbureau werken! Ben er klaar me!
Tis gewoon echt niet leuk meerquote:Op donderdag 9 april 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
Morguh WL
Sgele jij bent ook nog druk wanneer je in nederland bent he
maja morgen goede vrijdag tochquote:Op donderdag 9 april 2009 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je dat niet meer gaat doen! Dus, vakantie maar he
[..]
Tis gewoon echt niet leuk meer
dat is wel wereldsquote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef tripack het volgende:
ik heb morgen een jaarvergaderingbegint om half 1 tot 21:00 dan rollen we de spido uit
dan gaat dat helemaal goed komen!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sure lijkt me gezellig! Heb de komende tijd toch weinig te doen
Nee tuurlijk ben ik dan niet vrijquote:Op donderdag 9 april 2009 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
maja morgen goede vrijdag tochjij bent dan toch wel vrij?
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je dat niet meer gaat doen! Dus, vakantie maar he
[..]
Tis gewoon echt niet leuk meer
22 graden? godsammequote:Op donderdag 9 april 2009 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb ook vrij gevraag. ik zie net dat het 22 graden wordt
ik ben toch ook niet echt vrij hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ben ik dan niet vrij...wrijf het maar weer in
Mogguh WL!!![]()
![]()
Hoe is het met m'n oudste medeposter in dit topic?
FIJN! zo...dat is er uitquote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben toch ook niet echt vrij hoor
Grrrrrrrrrrassssshoppaa!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klote voor je debs!
is arnhem te doen voor je?
je weet zelf hoe het gaat je hebt zo weer wat anders!
ik ook!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
22 graden? godsammeHet was 8 graden en motregen vanmorgen..ik heb het gewoon KOUD!
jij zou er helemaal niet zijn vandaag toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klote voor je debs!
is arnhem te doen voor je?
je weet zelf hoe het gaat je hebt zo weer wat anders!
mogguh sgele en draakje!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ben ik dan niet vrij...wrijf het maar weer in
Mogguh WL!!![]()
![]()
Hoe is het met m'n oudste medeposter in dit topic?
hoe laat moet ik waar zijn?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh sgele en draakje!
mwoah gaat wel, weinig te doen op mn werk![]()
dus heb morgen maar vrijgenomen, tis lekker weer, bbq staat toch al lang opgesteld. dus we gaan er weer voor
quote:
das een goeie vraag, ik moet mn vrienden nog opbellen zoquote:
Wat is een spido?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef tripack het volgende:
[..]maar wel een tripje met de spido door de rotterdamse haven
dan hoor ik het nog welquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das een goeie vraag, ik moet mn vrienden nog opbellen zo
Kunnen opblaaspoppen en teddyberen bellen ja?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das een goeie vraag, ik moet mn vrienden nog opbellen zo
ik moest lachenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen opblaaspoppen en teddyberen bellen ja?
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
jij moet echt een keer naar rotjeknor komen man !quote:
quote:
een spido is toch ook zo'n te strak zwembroekjequote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij moet echt een keer naar rotjeknor komen man !
wist je dat niet dan ?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:
whehehe pijnlijkquote:
whehe, ik heb nog minder zin hoor.quote:
dat is een voordeel omdat?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, ik heb nog minder zin hoor.
één voordeel, de zon schijnt niet
je dan nog minder zin krijgt. je zou zegge dat gaat niet, maar het kan altijd ergerquote:
jah das waarquote:Op donderdag 9 april 2009 10:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je dan nog minder zin krijgt. je zou zegge dat gaat niet, maar het kan altijd erger
wow een collectors itemquote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nog een auto kopen Tripack ?
[ afbeelding ]
helleuquote:
mogguhquote:
koffiequote:Op donderdag 9 april 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helleu
[..]
mogguh
zometeen nog maar een kop koffie pakken
wat ben je hyperquote:
was het ruig gisteren avond ja ?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat ben je hyper
ik niet, zal vandaag weinig energie hebben
was erg gezelligquote:Op donderdag 9 april 2009 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was het ruig gisteren avond ja ?
kijk, dan doe je het wel goed LLquote:Op donderdag 9 april 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was erg gezellig
waren iig rond kwart voor 4 pas thuis
Als ik vrij had gehad, was het nog later gewordenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk, dan doe je het wel goed LL
en jij maar zeggen dat niet later dan 1 uur wordtquote:Op donderdag 9 april 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was erg gezellig
waren iig rond kwart voor 4 pas thuis
whehequote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik vrij had gehad, was het nog later geworden
dat zei ik dus ook om 2 uurquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef tripack het volgende:
[..]
en jij maar zeggen dat niet later dan 1 uur wordt
whehehequote:
dat was hetquote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheheals het maar gezellig(of vul hier in wat van toepassing is
) was
om met jouw woorden te quoten(kloten)quote:
quote:
sorry, ik verstikte me even, was even in de kantine, nou ja scheelt wel weer 20 minuten van de werkdagquote:
que?? je moet je niet verslikken ofzoquote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry, ik verstikte me even, was even in de kantine, nou ja scheelt wel weer 20 minuten van de werkdag
Zeker wetenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker weten
Btw: ze kenden de club niet, dus reden genoeg om ze eens mee te lokken
als ze uberhaubt clubs bezoeken... daar hebben we het helemaal niet over gehadquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ze uberhaubt clubs bezoeken... daar hebben we het helemaal niet over gehad
stof als in stof happen ?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
te druk met andere "gesprekstof"
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
te druk met andere "gesprekstof"
* LL prikt in WLquote:
Dat nietquote:
was echte roomquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus meer dan koffie mer poedermelk![]()
ff zelf koffie pakken
ja, ik nam geen pauze vandaag maar ben wel ff 5 minuutjes buiten geweestquote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef tripack het volgende:
zo lekker zo'n rondje buitenniet in de zon, maar wel frisse lucht
ik was even naar het dorp gefietst, behoorlijk benauwd buiten zegquote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef tripack het volgende:
zo lekker zo'n rondje buitenniet in de zon, maar wel frisse lucht
maj dat wel een beetje... maar ging verder welquote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was even naar het dorp gefietst, behoorlijk benauwd buiten zeg
heb helemaal geen koffie gehadquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[quote]Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was echte room
Handgeklopt
[..]
zelf geklopt
jij denkt te vieeesssquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[quote]Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
was echte room
Handgeklopt
[..]
zelf geklopt
Nietquote:
quote:
quote:
jah braaf wanneer jezelf een zweep te handen hebtquote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeeeeel braaf
had je het nog over zaterdag gehad ?
we weten het nog niet zeker..quote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heeeeeel braaf
had je het nog over zaterdag gehad ?
Geef de dames een dikke zoen (jah Paul en Cor zoen jij niet) van mequote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga hier wat werken de GB gaat dadelijk beginnen
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we weten het nog niet zeker..
den was zich niet bewust dat ie al had beloofd te komen
kijken even hoe het met de zin staat
zal ik doenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef de dames een dikke zoen (jah Paul en Cor zoen jij niet) van me
Dat is pas de week ernaquote:
kijk das praat! dat kunnen wij hier niet zeggenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga hier wat werken de GB gaat dadelijk beginnen
maandag alquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das praat! dat kunnen wij hier niet zeggen
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je kan het wel zeggen, maar denk dat je vrouwelijke collega´s dan zoquote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eerder komenquote:
hallow, zit ervoor nog ff bij pa.. WIJ hebben ook pasen hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eerder komen![]()
lampjes opladen
ik heb geen eens vrouwelijke collegasquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je kan het wel zeggen, maar denk dat je vrouwelijke collega´s dan zokijken en de mannen zoiets hebben van: oh ja?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef tripack het volgende:
[..]nee dat zou wel raar eruit zien ben ik bang
![]()
wilde al zeggen: dan buk maar alvastquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen eens vrouwelijke collegasso its out of the question!
sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hallow, zit ervoor nog ff bij pa.. WIJ hebben ook pasen hoor
Moet al eerder weg omdat ik moet werken ...
hier lopen niet zo heel veel jonge mensenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb geen eens vrouwelijke collegasso its out of the question!
Heb ik wel voor de zaak overquote:
whehehequote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef tripack het volgende:
[..]
hier lopen niet zo heel veel jonge mensendat moet al genoeg zeggen denk ik
het gaat geen 4 uur wordenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik wel voor de zaak over
Is kut dat ik de dag erna ook weer gewoon moet werken![]()
Half 7 opstaan
nee doe maar nietquote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wheheheik wou een zieke foto plaatsen, maar dat doe ik maar niet
precies daarom dusquote:
wheheheh kan gelijk in kissquote:
quote:
Nou dat hoop ik toch ook nietquote:
hoop het niet zijn we al 5 dagen aan het werkenquote:
whahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:30 schreef tripack het volgende:
LL en een vervelende klant in de club
[ afbeelding ]
dat wou ik weer niet gelijk zeggenquote:
Ik moest meer aan Frederik denkenquote: