Vind ik niet gek.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar volgens de trainer hebben ze wel plezier op de trainingen
jij staat veel in het midden?quote:
nee we doen een minuutje de man voor de wedstrijd.quote:
ou een bak zijn, mvv redt fortuna van degradatie, maar gaat verdwijnt mogelijk elf vanwege de financiele problemenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef the_legend_killer het volgende:
MVV wil winnen, want dan kunnen ze pimpen dat dankzij hun Fortuna nog in de JL speelt
quote:Op vrijdag 23 april 2010 01:03 schreef Xummon het volgende:
[..]
ou een bak zijn, mvv redt fortuna van degradatie, maar gaat verdwijnt mogelijk elf vanwege de financiele problemen
meeste sponsoren van fsc zijn fsc-supporter in hart en nieren , die zie ik zo gauw niet switchen. Vanavond viol uitvakquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef FutureWorld het volgende:
[..]
Aan de andere kant: Als Fortuna eruit gaat, dan zou 't zomaar kunnen dat enkele sponsors naar Maastricht gaan.. en dat zou ze in Maastricht niet verkeerd uitkomen. Hoe groot de rivaliteit tussen de supporters onderling ook is, vaak is dat op bestuurlijk niveau wel anders.
Ben wel zenuwachtig, maar dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef gers het volgende:
hebben jullie ook al tig keer moeten kakken van de zenuwen
ik ga kijken in maastricht en hopelijk volgend jaar in Sittardquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ben wel zenuwachtig, maar dat valt nog wel mee.
Ga je kijken in Maastricht?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij niets uitmaakt of Oss of Telstar eruit vliegt. Wel veel ex-Fortunezen trouwens bij Oss...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga kijken in maastricht en hopelijk volgend jaar in Sittard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |