Nee. Ik zou nooit naar een KLB SC barbecue gaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
De SC-BBQ. Zie hier op de achtergrond: BobbyB, Syb-Rund en Gupje. Op de voorgrond: liszle, Krentenbol. en wolvendagen.
[ afbeelding ]
Cool, ik ben een negertquote:Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
De SC-BBQ. Zie hier op de achtergrond: BobbyB, Syb-Rund en Gupje. Op de voorgrond: liszle, Krentenbol. en wolvendagen.
[ afbeelding ]
Jij ook al niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik zou nooit naar een KLB SC barbecue gaan.
Jahaaquote:
quote:
jeetje, al 3 mensen van mn lijst. maakt t wel makkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Als Bolletje niet komt, kom ik ook niet.
No, why would I?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
jeetje, al 3 mensen van mn lijst. maakt t wel makkelijk.
Mocht ik serieus komen dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Omdat het gezellig is?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No, why would I?
Ik geloof er niks van, Bobby.
Dat is de FOK! 10 jaar meet.quote:
WD KB en Bob moeten ook komenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het gezellig is?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mocht ik serieus komen dan?
[..]
Omdat het gezellig is?
En waarom niet? Voor jou doe ik alles, jwt.
Als Wd en/of Kb komen, kom ik ook wel, anders niet.quote:
Geen idee, maar als je niet gaat kom je er nooit achterquote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het gezellig is?
En Suus dan?
Wil bobby wel eens zienquote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als Wd en/of Kb komen, kom ik ook wel, anders niet.
[..]
Geen idee, maar als je niet gaat kom je er nooit achter
Die hoeft dat niet te weten.
Heeft ze geen mooie lippen?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als Wd en/of Kb komen, kom ik ook wel, anders niet.
[..]
Geen idee, maar als je niet gaat kom je er nooit achter
Die hoeft dat niet te weten.
Jawel, maar niet zo mooi als die van jou.quote:
Neequote:
ik dacht dat dat dus de bbq was, hoe wil je het anders onder de 25 euro houden.quote:
Hmmmmmokeeeeeeeeeee, ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo mooi als die van jou.
[..]
Nee
Dit is een meet die liiszle gaat houden.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat dat dus de bbq was, hoe wil je het anders onder de 25 euro houden.
is dit de nieuwe klb meet dan?
Uiteindelijk zitten we daar met z'n tweetjesquote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
Juicyhil dringt zichzelf ook nog wel op.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Uiteindelijk zitten we daar met z'n tweetjes
je stond op de voorlopige lijst ';)quote:Op woensdag 8 april 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mocht ik serieus komen dan?
[..]
Omdat het gezellig is?
En waarom niet? Voor jou doe ik alles, jwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |