quote:
Ze waren droog.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook wel, maar toen ik er net naar keek zag ik het echt niet![]()
Die lippen zijn inderdaad wel een goed kenmerk van WD
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is blijkbaar flessen in plaats van flashen, en geen flauw idee hoe je dat moet vervoegen dus...
Ze wil zelf niet eens.quote:
die had ik moeten zien aankomenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.
[..]
Ze wil zelf niet eens.
Wat?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is blijkbaar flessen in plaats van flashen, en geen flauw idee hoe je dat moet vervoegen dus...
Ik zou ze wel een keer willen zoenen, die lippenquote:
En wat is flessen? Of bedoelt hij dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.![]()
[..]
Ze wil zelf niet eens.
Ja?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou ze wel een keer willen zoenen, die lippen
ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.![]()
[..]
Ze wil zelf niet eens.
Wat vind je mijn kenmerk dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou ze wel een keer willen zoenen, die lippen
Domme vragen hierquote:Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En wat is flessen? Of bedoelt hij dat?
Je mooie lange zwarte harenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik daar te schijterig voor ben.
Moet je maar antwoord geven op m'n vraag.quote:
Jaquote:
Als Bolletje niet komt, kom ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik daar te schijterig voor ben.
Stel je vraag eerst eens dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je maar antwoord geven op m'n vraag.
Dan ga je vreemd.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Als Bolletje niet komt, kom ik ook niet.
Nee, nou hoeft het niet meer.quote:
iemand voor de gek houden, dat jij het niet kentquote:
Waarom ik dat weerquote:Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
De SC-BBQ. Zie hier op de achtergrond: BobbyB, Syb-Rund en Gupje. Op de voorgrond: liszle, Krentenbol. en wolvendagen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |