jij bent zeker lid van deze kerk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het gewoon ronduit onbeschoft maar dat is mijn mening whehehehe.
Nou inderdaad dat zeg je hier wel ff tegen de vekeerde MarMar als het voor iemand niet vanzelfsprekend is, is dat bij Schaap en Miss_Sly wel. Je slaat hier met je roze mama trip echt de plank finaal misquote:Op donderdag 9 april 2009 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, ik vind het wel vanzelfsprekend om mama te mogen zijn
Ik ben (gelukkig!) lid van geen enkele kerk, maar als ik toch zou moeten kiezen...quote:
Het is ook niet mijn hobby neequote:Op donderdag 9 april 2009 12:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
O, wat ergDat lijkt mij heel erg om mee te moeten maken...
[..]
Hij of zij (waar heb ik het over, ben nog niet eens zwangerquote:Dat klink in ieder geval als warm en welkom (en in het geheel niet als de klaagzangen die ik omschreef in de TT).
[..]
Graag gedaanquote:Dank je wel voor je antwoord
V.
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef shmoopy het volgende:
Ik helemaal ontopic reageren omdat ik de laatste reacties nog niet gelezen had, zitten jullie gewoon ruzie te maken!
Ik ben blij dat jij (als vrouw) dit nu roept, want als ik hier lees hoeveel vrouwen (kennelijk) dromen van een gezin met 3,4, 5 of 6 kinderen en je hoort hoeveel vrouwen er 'zomaar echt dwars door de pil heen' zwanger worden, vraag je het je af idd.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik me ineens zat te bedenken; ik ken best een aantal mannen die er toch min of meer "ingeluisd" zijn door hun vrouwen. Die dan zonder wederzijdse instemming ineens zwanger blijken te zijn. En ondanks dat die mannen natuurlijk dan ook wel van die kinderen houden, waren ze er toch nog niet aan toe.
Oh, wat verschrikkelijk leuk! Ik hoop heel snel dat je met goed nieuws komt!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat ik eigenlijk hoop op korte termijn nog éénmaal deel te mogen nemen aan jullie zwangerschapstopic.
Dan mag je van mijn part wat vaker over je vrouw zuchten, als je zo'n secreet thuis hebt.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik me ineens zat te bedenken; ik ken best een aantal mannen die er toch min of meer "ingeluisd" zijn door hun vrouwen. Die dan zonder wederzijdse instemming ineens zwanger blijken te zijn. En ondanks dat die mannen natuurlijk dan ook wel van die kinderen houden, waren ze er toch nog niet aan toe.
Dan ga je toch gewoon je nest niet uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij (als vrouw) dit nu roept, want als ik hier lees hoeveel vrouwen (kennelijk) dromen van een gezin met 3,4, 5 of 6 kinderen en je hoort hoeveel vrouwen er 'zomaar echt dwars door de pil heen' zwanger worden, vraag je het je af idd..
ooh en om de fout niet alleen aan de vrouw/secreet te wijten.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef k_i_m het volgende:
En ondanks dat die mannen natuurlijk dan ook wel van die kinderen houden, waren ze er toch nog niet aan toe.
Ik vind dat nogal snel geoordeeld - ook al besef ik wel dat je het niet per definitie tegen mij hebt). In ons geval van dwars door de pil heen, was het zo dwars door pil niet, ik was ziek geweest, dus het was achteraf bezien verklaarbaar. En hij was er wel aan toe (want al 32) en ik niet (want nog maar 19 en geen kinderwens).quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Maar in een goede relatie met wederzijds vertrouwen en de hele reutemeteut zou je er als man wel van uit mogen gaan dat als de vrouw zegt de pil trouw te slikken dat dat dan ook zo is.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef marlieske het volgende:
[..]
ooh en om de fout niet alleen aan de vrouw/secreet te wijten.
Als de man geen kinderen (meer) wil of er niet aan toe is kan hij ook aan anti conceptie doen, condooms/zaaddodend spul/ sterilisatie te over. De pil is helaas niet 100% betrouwbaar dus ongelukjes kunnen gebeuren niet meer als normaal dat een man dan ook zijn verantwoordelijkheid neemt om geen kinderen (meer) te produceren.
(en tuurlijk blijven er dames bestaan die hun man er in luizen, maar ik ken er persoonlijk geen een)
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:48 schreef Étoile het volgende:
Volgens mij worden veel gezinsuitbreidingen door hormonen/rammelende eierstokken bepaald, het 'oergevoel' waar Moonah het over heeft. De behoefte aan nog een keer de bijzondere tijd van een zwangerschap en klein babietje kan natuurlijk ook na een 2e,3e of 4e kindje weer opspelen.
Ik had het ook al tussen haakjes gezet omdat het hoe dan ook altijd raar klinkt (vind ik zelf) maar die mannen hebben dat zelf zo gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 14:32 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal snel geoordeeld - ook al besef ik wel dat je het niet per definitie tegen mij hebt). In ons geval van dwars door de pil heen, was het zo dwars door pil niet, ik was ziek geweest, dus het was achteraf bezien verklaarbaar. En hij was er wel aan toe (want al 32) en ik niet (want nog maar 19 en geen kinderwens).
Maar je hebt wel een punt, het verklaart misschien ook wel waarom hij hele nachten 8-jes door de kamer liep met een jankende baby op de arm en ik lekker in bed bleef liggen(hoe ego ben je op die leeftijd
)
Ach ja, in mijn vriendenkring is het verschijnsel 'Pattex-baby' ook niet ongewoon. Stellen die na veel ruzie uit elkaar gaan, het na een paar maanden toch weer bijleggen, en *pats* een maandje later is mevrouw bezwangerd. Ach ja, dan kun je in ieder geval niet meer terug.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had het ook al tussen haakjes gezet omdat het hoe dan ook altijd raar klinkt (vind ik zelf) maar die mannen hebben dat zelf zo gezegd.
Alhoewel ik er ook wel eerlijk bij moet zeggen dat ik het bij sommige ook wel eens vantevoren gekscherend gezegd heb dat het me niet zou verbazen als de vrouw ineens zwanger zou zijn (relatie bagger, vrouw in paniek, etc. etc.) en dat er dan inderdaad ineens gezinsuitbreiding kwam.
wat spannend trouwens, ik hou z&g weer goed in de gaten de komende tijd.
Jawel hoor. Kost een paar centen....quote:Op donderdag 9 april 2009 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ach ja, in mijn vriendenkring is het verschijnsel 'Pattex-baby' ook niet ongewoon. Stellen die na veel ruzie uit elkaar gaan, het na een paar maanden toch weer bijleggen, en *pats* een maandje later is mevrouw bezwangerd. Ach ja, dan kun je in ieder geval niet meer terug.
Ja, ik bedoelde ook meer moreel gezien. Dat kind zal altijd ook van jou blijven, ook al heb je nog zo de tyfus aan je ex.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel hoor. Kost een paar centen....
Nou, ik moet wel heel eerlijk bekennenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik had het ook al tussen haakjes gezet omdat het hoe dan ook altijd raar klinkt (vind ik zelf) maar die mannen hebben dat zelf zo gezegd.
Alhoewel ik er ook wel eerlijk bij moet zeggen dat ik het bij sommige ook wel eens vantevoren gekscherend gezegd heb dat het me niet zou verbazen als de vrouw ineens zwanger zou zijn (relatie bagger, vrouw in paniek, etc. etc.) en dat er dan inderdaad ineens gezinsuitbreiding kwam.
wat spannend trouwens, ik hou z&g weer goed in de gaten de komende tijd.
En als je een beetje pech hebt krijg je het kind nooit meer te zine ook als man, maar DAT is een andere discussiequote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer moreel gezien. Dat kind zal altijd ook van jou blijven, ook al heb je nog zo de tyfus aan je ex.
Ik kan daar altijd zo om lachen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef E.T. het volgende:
En als alle verhalen van 'door de pil heen zwanger' waar zouden zijn, zou de pil volgens mij nog maar een betrouwbaarheidsgehalte van 50% hebben ipv de 99,99% die het werkelijk zou moeten zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |