quote:Op woensdag 15 april 2009 10:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja klopt, vanmiddagMaar dat is inmiddels gewoon koffie drinken geworden... Dat wordt niks namelijk
[..]
Ja, mja... t liep even anders... ach is ook niet erg...quote:
Je hebt per ongeluk nog meer gemsn't?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mja... t liep even anders... ach is ook niet erg...
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zoiets ja, gewoon iemand om even tegen aan te zeuren, iemand die aan een half woord genoeg heeft enzo. En ik mis ons hondje
Huh wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk nog meer gemsn't?
Doorpostenquote:
Ja... dat is ook echt het enige wat ik aan haar mis... mja, het komt wel weer, ooit, ik heb geen haastquote:Op woensdag 15 april 2009 10:55 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]![]()
ik ben ook niet echt toe aan een relatie geloof ik...
en toch is wat jij beschrijft wel heel fijn
Nou, of je per ongeluk nog meer met haar gesproken hebt, waardoor ze ineens niet meer zo leuk was?quote:
Ja, echt bijna elke dag...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, of je per ongeluk nog meer met haar gesproken hebt, waardoor ze ineens niet meer zo leuk was?
Op wat voor types val jij?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, echt bijna elke dag...En ze is echt heel aardig, maar geen relatie-materiaal ofzo
Poeh, das moeilijk uit te leggenquote:
Opeens wel hequote:
Dat klopt wel. Innerlijk, maar innerlijk kun je niet in 1 oogopslag zien he, zullen we beginnen bij uiterlijk dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Poeh, das moeilijk uit te leggeniig niet op van die meisjes die tot in de eeuwigheid voor de spiegel staan voor ze de deur uit durven om boodschappen te doen ofzo
Maar echt een rode draad zit er verder niet in, overigens wel een rode draad in het type vrouw waar ik op straat naar kijk ofzo, maar innerlijk is wat relaties enzo betreft belangrijker.
[..]
Opeens wel he
Uiterlijk... over het algemeen vrouwen met kort haar, en zeker niet met mijn postuurquote:Op woensdag 15 april 2009 11:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Innerlijk, maar innerlijk kun je niet in 1 oogopslag zien he, zullen we beginnen bij uiterlijk dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrouwen die uren voor de spiegel staan vinden het leuk?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:30 schreef DieBoard het volgende:
Zijn er mensen die het leuk vinden dat een vrouw uren voor de spiegel staat dan?
Ja leuk of ze durven anders niet de straat op en vinden dat ze wel moetenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die vrouwen die uren voor de spiegel staan vinden het leuk?
ik had er geen moeite mee als mn ex een uur voor de spiegel stond voor t uitgaan... wat ik dan t leukste vond om te doen was gaan douchen en daarna even mn ex knuffelen zodat ze opnieuw kon beginnenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:30 schreef DieBoard het volgende:
Zijn er mensen die het leuk vinden dat een vrouw uren voor de spiegel staat dan?
We vallen op de zelfde vrouwenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Bij mij klopt het niet. Als ik omkijk naar een vrouw, is het meestal een lange vrouw met hakken en mooie benenen een rokje of iets anders bloots
maar als ik iemand van dichtbij zie, ga ik meer voor kort haar, wat mannelijke kleding en figuur of benen kijk ik niet eens naar...
Ik niet... Nja, rokjes heel af en toe, pumps nietquote:Op woensdag 15 april 2009 11:47 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Alleen ben ik zelf wel een rokje en pumps type
Ja, dat vind ik ook niet ergquote:Op woensdag 15 april 2009 11:39 schreef Grijsmuisje het volgende:
Bij mij klopt het niet. Als ik omkijk naar een vrouw, is het meestal een lange vrouw met hakken en mooie benenen een rokje of iets anders bloots
Dat dus jaquote:Op woensdag 15 april 2009 11:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook niet erg![]()
Maar het is geen relatiemateriaal.
En je bent klein en hebt kort haar?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik niet... Nja, rokjes heel af en toe, pumps nietIk ben meer van de spijkerbroeken en de sneakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |