Ja ik ookquote:Op woensdag 15 april 2009 11:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik niet... Nja, rokjes heel af en toe, pumps nietIk ben meer van de spijkerbroeken en de sneakers
Zie foboquote:Op woensdag 15 april 2009 11:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
En je bent klein en hebt kort haar?
Oh, ik nou net wel. Het is toch geen competitie.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dus jaHoewel ik wel merk dat ik naar dat type vrouw een stuk minder vaak kijk.
Das waar... mja, vind t vaak ook wel sexy dat potteusequote:Op woensdag 15 april 2009 12:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, ik nou net wel. Het is toch geen competitie.
En bovendien is daar vaak een boel meer te zien dan bij de stereotype pot
Ligt er aan op wat voor manier. Sportief vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das waar... mja, vind t vaak ook wel sexy dat potteuse
Wat is teveel pot, is dat te vergelijken met een homo die anders praat dan dat hij gedaan had als ie dat niet was?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
Niet teveel pot voor mij. Vrouwelijk en zelfverzekerd met een kort koppie en een beetje mannelijk gekleed.
Echt mannelijk vind ik ook weer niet leuk.
2 uur is niet meer te halen denk ik he?
Beetje dit typequote:
Een vriendin van me is echt zo. Houthakkersbloezen, afgetrapte kisten, altijd aan het roken.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:02 schreef lezzer het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar een foto. Maar ik heb er maar eentje gevonden, en dat vind ik zielig.
De rest van de butches vind ik eigenlijk nog best leuk om te zien op google
Dat gaat me dan net weer te ver jaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Beetje dit type
[ afbeelding ]
Komt van United States of Tara, een huismoeder die van persoon verwisselt. Identiteit stoornis, wel aardige serie, niet heel erg goed maar goed genoeg voor vermaak.
Nee, das echt helemaal niet mijn typequote:Op woensdag 15 april 2009 14:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Zo beter
[ afbeelding ]
Of is lang haar verboden als men op kortharig valt
Ik heb ook wel zo m'n momenten hoorquote:Op woensdag 15 april 2009 14:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Een vriendin van me is echt zo. Houthakkersbloezen, afgetrapte kisten, altijd aan het roken.
bijna een karikatuur
maar een schat van een meid, zacht en lief.
Bij haar klopt die associatiequote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zo m'n momenten hoor
Maar vaak worden zulke vrouwen wel met heel slecht zittende kleding geassocieerd. En da's jammer...
Die 1e foto
Oogde het alleen goed of is nonchalante houding perfect?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:48 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik zat laatst bij de kapper een blad door te bladeren waar ik heel vrolijk van werd
korte koppies en nonchalante houding. Volgens mij was dat een blad van de H en M
Geen celebrity die in de buurt komt?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan zo gauw ook even geen voorbeeld vinden van wat ik bedoel.
Ik houd er wel van ja.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:51 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Oogde het alleen goed of is nonchalante houding perfect?
Er komt zo gauw niet echt iemand in me op neequote:Op woensdag 15 april 2009 14:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Geen celebrity die in de buurt komt?
Ja die is ook echt erg. In die serie komen die kinderen wel een thuis met een jongen en als die moeder dan in die tiener persoonlijkheid schiet gaat ze gewoon met hun fleurtenquote:Op woensdag 15 april 2009 15:02 schreef Grijsmuisje het volgende:
Trouwens dieboard, op die ene foto van je is de laatste versie gewoon eng
Modellen zijn ook vaak nonchalant tochquote:Op woensdag 15 april 2009 15:00 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik houd er wel van ja.
maar dit waren natuurlijk modellen, dus niet perfect nee
Hehe succesquote:Op woensdag 15 april 2009 15:40 schreef NanKing het volgende:
Ieuw moet ik nu ineens terug gaan lezen.
Dat boeit nietquote:Op woensdag 15 april 2009 16:02 schreef DieBoard het volgende:
Kwaliteit is nog erger dat een grammofoonplaat
quote:
Ouwe spammerquote:Op woensdag 15 april 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik er ook aan denken
Ik vind de tekst zo lief
Ik heb het niet afgeluisterdquote:Op woensdag 15 april 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik er ook aan denken
Ik vind de tekst zo lief
Smakelijkquote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb het niet afgeluisterd
* lezzer eten gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |