Klopt, een postzegel jaquote:Op donderdag 9 april 2009 00:27 schreef Qebbel het volgende:
Wow, het gaat hard opeens hier!Lezzer, waar is je sexy tuinbroek?? Pien! Jij bent een postzegel
!! Zag ik vandaag op t postkantoor
.
Oh ja en wat gezellig: plaatjes! Bette is niet echt mijn type verder, maar wel een cutie op zich. Lindsey Lohan daarin tegen
[ afbeelding ]
Ach ja, maybe she's a stupid bitch. Maar ze is wel godslekker..
Wat jij zegt jaquote:Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo subtiel als Stroekie.
wil je nou wel of geen koffie?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:57 schreef NanKing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo subtiel als Stroekie.
Van wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga maar eens poetsen. Krijg bezoek vanavond
Omdat hij leuk isquote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
[dramaqueen aan]
Waarom lieve Janies, Waarom?![]()
[dramaqueen uit]
Mag ik jou eens wat vragen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
[dramaqueen aan]
Waarom lieve Janies, Waarom?![]()
[dramaqueen uit]
je ondertitel doe je echt eer aanquote:Op donderdag 9 april 2009 18:54 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Mag ik jou eens wat vragen.
Vind je mannen helemaal niks qua seksualiteit?
Door deze opmerking kan ik geen slaap meer vatten...quote:
Ik kan wel even kijken of ik dat kan regelenquote:
ze staan er al mee op usenetquote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan wel even kijken of ik dat kan regelen
jaquote:
ja, ik vind mannen helemaal niks qua seksualteit.quote:Vind je mannen helemaal niks qua seksualiteit?
Oh, dat usenetten, dat kan ik dan niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze staan er al mee op usenet
heb ze gewoon als avi's binnen geropt... zonder subs enzo... maar er zijn drie dvds met subs op gezet een tijdje geleden.
staan ze misschien ook wel al op.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, dat usenetten, dat kan ik dan niet.
Torrenten begrijp ik nu wel....
* Nizno pakt beker sjoko.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:39 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |