Op RTL5 zenden ze de eerste drie seizoenen uit. In Amerika zijn ze bij eind seizoen vier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Houzer het volgende:
Hoeveel seizoenen zijn er?
Op rtl5 zenden ze steeds dezelfde afleveringen uit.
http://tinyurl.com/dy6jtnquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Houzer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Leuke aflevering![]()
Ik had trouwens nog een scoop gelezen over de finaleLezen op eigen risico!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
In Amerika naderen ze het eind van seizoen 4. Nederland heeft enkel de eerste drie seizoenen uitgezonden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Houzer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stan was trouwens tof
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stan was trouwens tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]Dat zou nasty zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben benieuwd
With four other people
And aliens
hehe je ben me voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
I'm sorry, can you repeat that? I don't speak 'I never get laid'.
Inderdaad, hij is de enige die echt grappig is, Ted vertelt het verhaal, Marshall is af en toe grappig, Lily is opvulling en Robin is gewoon lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Jnk18 het volgende:
Aflevering was weer leuk.
Zonder Barney is deze show echt nergens...
Wtf? Dat wist ik nieteens...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan er nauwelijks bij dat hij irl homo isIk vind het echt knap dat hij zo overtuigend een hetero kan neerzetten
enquote:Has been in a committed relationship with stage and screen actor David Burtka since 2004.
Enquote:Enjoys Red Bull so much, on and off the set of "How I Met Your Mother" (2005) that he was given a lifetime supply and a mini-refrigerator by the company due to the amount of free advertising he has given them.
Ik dacht dat dat gewoon wat special effects warenquote:He is an amateur magician, which he once demonstrated on the Jerry Lewis MDA Telethon.
Viel ook niet zo'n klein beetje op. Steeds een tas ervoor of gaan zitten snel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef Steve het volgende:
Ik vond Robin ook goed op dreef deze keer.
En lekker opvallend die buik verbergen weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |