abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 april 2009 @ 15:17:35 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68073864
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook
Niet I love you kunnen zeggen is ook niks voor Ted.

Er is wel een aflevering waar Ted de naam van een meisje niet meer weet (BlaBla) die hij ontmoet heeft met WoW
Foutje van mijn kant, .

& die aflevering is ook leuk ja. Daar staan ook wel delen van op youtubez.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 april 2009 @ 15:21:43 #52
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68074001
Wat gebeurde er eigenlijk verder in die aflevering van dat 'I love you'?
Ik zoek echt specifiek die aflevering. Zit nu op de wiki mini samenvattingen te lezen van afleveringen uit seizoen twee maar ik zie het er nog niet bijstaan.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_68074156
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat gebeurde er eigenlijk verder in die aflevering van dat 'I love you'?
Ik zoek echt specifiek die aflevering. Zit nu op de wiki mini samenvattingen te lezen van aflevering uit seizoen twee maar ik zie het er nog niet bijstaan.
Ik kijk ook even met je mee

Volgens mij is het ongeveer aan het eind van seizoen 2

-edit- Gevonden

S02E12: First Time In New York
quote:
Synopsis

Robin wants to tell Ted that she loves him, but she can't tell him. Meanwhile, her sister visits and brings her boyfriend, and Robin doesn't know how to react when her sister says she's ready to lose her virginity.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 16 april 2009 @ 15:29:32 #54
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68074290
Ik vond hem ook net.
Jij ook bedankt!
pi_68074349
quote:
Op donderdag 16 april 2009 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond hem ook net.
Jij ook bedankt!
Graag gedaan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 16 april 2009 @ 17:32:02 #56
158452 IQM
I am the one
pi_68078910
In 'First Time in New York' (S02E12) kon Robin geen 'I love you' zeggen Ted, maar zei ze in plaats daarvan 'falafel'.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  donderdag 16 april 2009 @ 17:32:25 #57
158452 IQM
I am the one
pi_68078928
Note to myself:

Eerst pagina 2 bekijken, voordat je reageert.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  Admin donderdag 16 april 2009 @ 19:45:21 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68083521
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Jesse_ het volgende:
De zwangerschap van Robin was ook wel erg slecht verborgen
Inderdaad. Af en toe een tasje of een lamp, maar verder deden ze niet moeilijk.

Overigens een hilarische aflevering deze week.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68090204
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Inderdaad. Af en toe een tasje of een lamp, maar verder deden ze niet moeilijk.

Overigens een hilarische aflevering deze week.
Ik vond Cobie Smulders de laatste aflevering ook matig acteren, alsof ze niet helemaal bij de les was, of ligt dat aan mij?
pi_68094754
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Wat bladibladibla zegt. Ze is wel te zien in de laatste afleveringen, maar die hebben ze dan ook eerder opgenomen.
Ik wou al zeggen, dat hebben ze dan wel goed verborgen.
Daar wist ik niks van, me nooit opgevallen terwijl ik dat van Cobie ook echt direct zag!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_68198247
Weet iemand trouwens waar je die awesomness poster kan krijgen met je eigen foto erin?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_68228840
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik vond Cobie Smulders de laatste aflevering ook matig acteren, alsof ze niet helemaal bij de les was, of ligt dat aan mij?
Ben nu bezig met Seizoen 3, maar zelfs daar acteert ze af en toe dramatisch. Ze is gewoon lekker, punt
pi_68233545
Ik begin eigenlijk nu al op deze serie uitgekeken te raken, en dat komt vooral door die Ted .
Hij verpest de hele show met z'n softe voorspelbare gezeik over trouwen, rustig aan doen etc. , laat hem aub weg, zet er een minder voorspelbaar personage voor in de plaats, en het word gelijk een stuk beter.

De rest van de personages zijn 10x beter dan die Ted

Jammer, deze serie heeft niet zo'n hoog 'doorkijkgehalte' zoals bijvoorbeeld Friends of Scrubs, waar de personages absoluut niet gaan vervelen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_68234062
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Agiath het volgende:
Ik begin eigenlijk nu al op deze serie uitgekeken te raken, en dat komt vooral door die Ted .
Hij verpest de hele show met z'n softe voorspelbare gezeik over trouwen, rustig aan doen etc. , laat hem aub weg, zet er een minder voorspelbaar personage voor in de plaats, en het word gelijk een stuk beter.

Jammer, deze serie heeft niet zo'n hoog 'doorkijkgehalte' zoals bijvoorbeeld Friends of Scrubs, waar de personages absoluut niet gaan vervelen
Tsja, maar Barney is de echte held van de show he!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_68234167
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Agiath het volgende:

Ted vind ik nog wel cool hoor. Hij is ook niet altijd van dat trouwen, maar wisselt nog weleens. Ik vind Ted vooral cool als hij met Barney als wingman op zoek gaat naar vrouwen Degene die echt zwaar irritant klote is, is Lily. Teh horror dat mens.
pi_68234326
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Tsja, maar Barney is de echte held van de show he!
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ted vind ik nog wel cool hoor. Hij is ook niet altijd van dat trouwen, maar wisselt nog weleens. Ik vind Ted vooral cool als hij met Barney als wingman op zoek gaat naar vrouwen Degene die echt zwaar irritant klote is, is Lily. Teh horror dat mens.
mmja dan is Ted wel leuk, maar alleen icm Barney, die idd de held van de show is.
Lily vind ik nog wel meevallen hoor, al moet ik bekennen dat ik nog niet alle afleveringen heb gezien, dus misschien wordt ze na een tijdje wel vervelend
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:19:01 #67
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68235337
Ted is zelf niet grappig maar wel goed voor de dynamiek tussen hem, Barney en Marshall. Lily voegt pas echt niks toe.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68235455
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef TC03 het volgende:
Ted is zelf niet grappig maar wel goed voor de dynamiek tussen hem, Barney en Marshall. Lily voegt pas echt niks toe.
Barney en Marshall zijn veel grappiger zonder ted. Maar Ted is wel de schakel tussen die 2 (geweest). Tenminste, dat vond ik
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_68236330
Bij mij gaat elke serie vervelen als ik ze marathon.
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:53:57 #70
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_68236488
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef TC03 het volgende:
Volledig met je eens. Het gaat juist om de balans tussen Marshall, Ted en Barney.
  dinsdag 21 april 2009 @ 23:13:40 #71
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_68256622
Barney is geweldig met zijn uitspraken, maar ik kijk eigenlijk alleen nog voor Robin
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_68257130
quote:
Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand trouwens waar je die awesomness poster kan krijgen met je eigen foto erin?
Waar krijg je ze uberhaupt eigenlijk? Ze zouden die via hun shop moeten verkopen. Wil ze allemaal hebben
pi_68258588
Ik kijk de serie eigenlijk alleen om Barney, die is zo geniaal dat hij eigenlijk alle andere acteurs die meespelen overtreft.

Suit up!
pi_68258888
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef -Mo- het volgende:
Bij mij gaat elke serie vervelen als ik ze marathon.
Dat is waar.
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:13:08 #75
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_68369546
Gefeliciteerd met Ted
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: