quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
Volgende week geen nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is goed te zien dat ze zwanger is.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef IQM het volgende:
En oh, de punchline van de "what's the difference between peanut butter and jam?"-mop:Ik wist wel dat ik het antwoord hier kon vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camera 1... 1!
Ah ja, ik zocht die link, want was 'm alweer kwijt.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:33 schreef Franktastic het volgende:
Leuk achtergrondartikel over dit seizoen van HIMYM;
http://featuresblogs.chic(...)alyson-hannigan.html
quote:Here's the rundown of episodes for the final stretch of the season: Monday -- a new episode (with Hannigan); April 20 -- no new episode; April 27 -- a new episode (without Hannigan); May 4 -- a new episode (without Hannigan); May 11 -- a new episode (with Hannigan); May 18 -- season finale (with Hannigan).
This has happened before!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Skulker het volgende:
Leuke aflevering weer, al die verschillende "guys" is grappig omdat het gewoon de waarheid is.
Het einde was ook prachtig met de ninja, ik heb zelden bij andere Amerikaanse series dat ik zo hard moet lachen als bij dat stukje.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef IQM het volgende:
En oh, de punchline van de "what's the difference between peanut butter and jam?"-mop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wederom legendarische aflevering btw
Waarom zit ze er niet in? Is ze bezig met een ander project?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah ja, ik zocht die link, want was 'm alweer kwijt.Maar daar las ik dus dat er volgende week geen nieuwe komt.
[..]
Wat bladibladibla zegt.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Omg, IQM
[..]
Waarom zit ze er niet in? Is ze bezig met een ander project?
Tegen wie hij het zei bedoel je? Zou best kunnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef Jesse_ het volgende:
Was dat niet Robin?
Ik heb vorige week alle afleveringen gezien, en volgens mij komt dit uit seizoen 2 en is het Robin die dat niet kan zeggen tegen Ted. En dat rare geluidje maakte ze zelf.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand misschien welke aflevering het was dat, ik geloof Ted pin me er niet op vast, tegen zn vriendin wilde zeggen dat hij van haar hield, maar het niet durfde en ipv 'ik hou van je' hoorde je telkens zo'n raar geluid.Zo klinkt het niet heel helder, maar hopelijk herkent iemand de aflevering? Tis iig een van een tijd terug al.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week alle afleveringen gezien, en volgens mij komt dit uit seizoen 2 en is het Robin die dat niet kan zeggen tegen Ted. En dat rare geluidje maakte ze zelf.
Correct me if i'm wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |