Op RTL5 zenden ze de eerste drie seizoenen uit. In Amerika zijn ze bij eind seizoen vier.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Houzer het volgende:
Hoeveel seizoenen zijn er?
Op rtl5 zenden ze steeds dezelfde afleveringen uit.
http://tinyurl.com/dy6jtnquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Houzer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Leuke aflevering![]()
Ik had trouwens nog een scoop gelezen over de finaleLezen op eigen risico!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
In Amerika naderen ze het eind van seizoen 4. Nederland heeft enkel de eerste drie seizoenen uitgezonden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Houzer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stan was trouwens tof
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stan was trouwens tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]Dat zou nasty zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With four other people
And aliens
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben benieuwd
With four other people
And aliens
hehe je ben me voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
I'm sorry, can you repeat that? I don't speak 'I never get laid'.
Inderdaad, hij is de enige die echt grappig is, Ted vertelt het verhaal, Marshall is af en toe grappig, Lily is opvulling en Robin is gewoon lekker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Jnk18 het volgende:
Aflevering was weer leuk.
Zonder Barney is deze show echt nergens...
Wtf? Dat wist ik nieteens...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan er nauwelijks bij dat hij irl homo isIk vind het echt knap dat hij zo overtuigend een hetero kan neerzetten
enquote:Has been in a committed relationship with stage and screen actor David Burtka since 2004.
Enquote:Enjoys Red Bull so much, on and off the set of "How I Met Your Mother" (2005) that he was given a lifetime supply and a mini-refrigerator by the company due to the amount of free advertising he has given them.
Ik dacht dat dat gewoon wat special effects warenquote:He is an amateur magician, which he once demonstrated on the Jerry Lewis MDA Telethon.
Viel ook niet zo'n klein beetje op. Steeds een tas ervoor of gaan zitten snel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:56 schreef Steve het volgende:
Ik vond Robin ook goed op dreef deze keer.
En lekker opvallend die buik verbergen weer...
Wow, ik heb helemaal gemist dat haar man ook in de serie speelde. Ik ken hem van Buffyquote:
Hij blijft toch Wesley.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
En Lily is getrouwd met Wesley Windham-Pryce.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wow, ik heb helemaal gemist dat haar man ook in de serie speelde. Ik ken hem van Buffy, maar ik herinner me compleet niet wie hij speelde in HIMYM...
quote:Ted: So Sandy, what do you do? Oh, wait, I know what you do. You're the guy who reads the paper in the morning.
Sandy Rivers: You got me. What do you do, Ted?
Ted: Oh same thing as you. I read the paper every morning. But then after that, I finish my coffee and go to my real job as an architect, where I make an actual contribution to the world. (laughs) I'm just kidding. Love your show. You're terrific.
Sandy Rivers: Thanks. I never tire of hearing that.
quote:Sandy Rivers
Played by Alexis Denisof (Alyson Hannigan's real-life husband). Robin's former co-anchor. A sleazebag, (and, as described by Ted, "a total jackass") he constantly asks Robin out until one night she accepts, making Ted extremely jealous. Before this, he was a favorite of Ted and Marshall, as they enjoyed laughing at the section of his morning news bulletin where he simply read through front pages of newspapers. In the first season finale, he reveals that he has accepted a position at CNN and has recommended Robin to succeed him as lead anchor of Metro News One. Appears in 3 episodes.
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)ow_I_Met_Your_Mother
Ik las het net @ Wikipedia, maar thanksquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:51 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De collega van Robin (die zij meenam naar de Local Area Media Awards (LAMA)). En die Ted en Marshall zo vaak belachelijk maakten als ze hem de krant zagen voorlezen 's morgens.
[..]
Fuck off met je kutseries, HIMYM it is, bitch!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef Steve het volgende:
Hij heeft 5 seizoenen in Angel gespeeld, de spinoff van Buffy.
Dan weet je niet alles. Tss.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:05 schreef larry_flynt het volgende:
Ik wist dit allemaal al. Tss.
Alleen van Blaumann niet. Wie is dat?
Welke aflevering? Welk seizoen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan weet je niet alles. Tss.
Blauman is die kerel die op de tafel ging staan en probeerde te pissen.
Seizoen 3, aflevering 15. "The Chain Of Screaming"quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:30 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke aflevering? Welk seizoen?
En ik weet bijna alles :p
Hij zit ook in seizoen 1 aflevering 17 "Life Among the Gorillas "quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef larry_flynt het volgende:
Ben bij eind seizoen 2. Dus dat kon ik niet weten
Waarom zou dat niet zo kunnen zijn?quote:
jaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:19 schreef larry_flynt het volgende:
Die Scooter is toch nog super jong? Maar wel leuk dat alle vriendjes/vriendinnetjes een cameo krijgen in de serie.
De bednekers spelen zeker de ambulance broeders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler aangezien het uitgezonden is, maar voor de zekerheid in tags.
Omdat ze het op het einde van episode 22 zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:20 schreef BlackSheep het volgende:
Is dat al zeker dan? Het is een belangrijke stap in de richting van het ontmoeten van de moeder van zijn kinderen, maar hoe weet je dat het ook echt de moeder zelf is?
Idd, dit wordt d'r toch niet, zij zal 'm wel koppelen met een andere milf ofzo. Bovendien weten Bays en Thomas toch wel dat iedereen een hekel aan d'r heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:20 schreef BlackSheep het volgende:
Hoe zeggen ze het dan? Ik heb de episode gekeken maar er wordt nergens expliciet gezegd dat ze de moeder is of mis ik nu iets van de episode?
Ja daarom, kdacht al bijna dat ik iets gemist had. Maar dit is toch gewoon typisch de werkwijze van how i met your mother. Ze blijven je op het verkeerde been zetten met subtiele toespelingen en dat zal deze keer echt niet anders zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd, dit wordt d'r toch niet, zij zal 'm wel koppelen met een andere milf ofzo. Bovendien weten Bays en Thomas toch wel dat iedereen een hekel aan d'r heeft.
En die zwerver was natuurlijk Homer, en we zag Ted's kinderen weer eens, maar dat was natuurlijk archive footage.
Eens en eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
NEEEEEEEE niet Stella![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk is dit weer een goede afleidingsmanoeuvre.
Aflevering was weer mooi. Vooral die opbouw met steeds terug gaan om uit te leggen waarom Ted iets deed, was ouderwets HIMYM.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:25 schreef Fir3fly het volgende:
Fantastische aflevering. Natuurlijk is Stella niet de moeder. Dat kan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]Herinner je nog dat er toen een flasforward was over hoe de kinderen eruit zouden zien als Stella wel de moeder was? Heel anders dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En haal die spoilertags eens weg, dit moet iedereen al weten
.
And if you listen very hard
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat wilde ik ook al zeggen ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Gaat over volgende week, dat wil misschien niet iedereen zienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Herinner je nog dat er toen een flasforward was over hoe de kinderen eruit zouden zien als Stella wel de moeder was? Heel anders dus. En haal die spoilertags eens weg, dit moet iedereen al weten
.
Ah, klopt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gaat over volgende week, dat wil misschien niet iedereen zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
Ik hoop het! Ik denk dat het een leuk stel zou kunnen zijn. en nu Barney zijn goal heeft bereikt kan hij zich misschien settlen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef BlackSheep het volgende:
Ik gok dat het einde van dit seizoen juist wat meer inspeelt op de ontwikkelingen tussen Robin en Barney (en vast nog wel een vage hint naar de moeder). Seizoen 5 is al bevestigd toch? Dan hoeven ze zich namelijk niet druk te maken om een eventuele cancellation en hebben ze nog genoeg afleveringen om het er totaal niet over te hebben
Is nog steeds niet bevestigd 20 mei pasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:22 schreef BlackSheep het volgende:
Ik gok dat het einde van dit seizoen juist wat meer inspeelt op de ontwikkelingen tussen Robin en Barney (en vast nog wel een vage hint naar de moeder). Seizoen 5 is al bevestigd toch? Dan hoeven ze zich namelijk niet druk te maken om een eventuele cancellation en hebben ze nog genoeg afleveringen om het er totaal niet over te hebben
Wel met Robin. Die passen al sinds die aflevering dat zij Barneys nieuwe Bro werd bij elkaar. En dat was ergens in seizoen 1 volgens mijquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:25 schreef bijdehand het volgende:
Barney zou zich noooooooooooooit mogen settlen!!
Nog 2! Hoewel als er geen 5e seizoen komt (ik denk het wel hoor) dan doen ze miss nog een aflevering ofzo erbij, want we moeten er toch achter komen wie de moeder isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Ceehaa het volgende:
Anyway, super serie!! Hoeveel afleveringen nog tot aan het einde van het seizoen?
Ze heeft net een baby gekregen. De actrice dus, niet Lilyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef AngryNerd het volgende:
Wat is er met Lily gebeurd? Zij is de laatste 2 afleveringen nergens te bekennen.
Ze is met zwangerschapsverlof. Of, in de serie: ze is boos vanwege een grap van Barney ('and we didn't see her for four weeks')quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:43 schreef AngryNerd het volgende:
Wat is er met Lily gebeurd? Zij is de laatste 2 afleveringen nergens te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |